Combat roksu

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
hoiva
Posts: 8
Joined: 24 Jun 2009 13:21

Combat roksu

Post by hoiva »

juu terrve.. boldasin nuo kysymykset että erottaa helpommin.. ja jos ei in-game nick kuulosta tutulta - migrasin Aszunesta tänne pari päivää sitten.

IRL tiedot:

Etunimi: onni

Ikä: 16

Tietokoneen tiedot: höhö tässä mä olen leso - mullon alienwaren aurora, tarviiko tehoja alkaa kirjottelee? :)

Muuta: eipä oikeen muuta nyt ole.. :o


Character tiedot:

Nick:(armoryyn link) http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ver&n=Hoiv

Class, race & spec: rogue, belf, combat

Proffut: skin/LW kun LW maxattu tai lähellä, otan skinin pois ja vaihan joko enchantiin tai jewelcraftaamiseen..


Aktiivisuus: 45-60 tuntia/vk

Normaalit peliajat: 1100-1600 | 1800-2300 - nää muuttuu radikaalisti jos on treenit.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: jalkapalloa minä vielä harrastan mutta ei se hirveesti haittaa, ennenkin olen saanut sen hoidettua ettei vaikuta raidaamiseen


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): ASZUNE | The Zerg - ihan päivästä yksi lähtien siellä oli kaks offua jotka oli jyrkästi sitä vastaan, ettei siihen kiltaan saa inviä alta 18v porukkaa - ja mun onneks se toinen offu oli feral tankki joka leadas lähes kaikki raidit aina ja se yritti aina invata mut viimesenä. kyllästyin siihen.

PVE kokemus: Vanilla aikoihin en pelannut, mutta olin TBC aikoihin Aszunen top viis raiding guildeissa ihan karasta MH 2/5.. tosin aszune on/oli aika paska progression raidingissa :D ja nyt wotlkissa kaikki pre 3.1 contentti paitsi sarth +3d ja nyt 3.1 ulduar VAAN 10-man 8/14 ja 25-man 3/14 + tottakai emalon

Altit, pvp kokemus yms: kaikki altit aszunessa paitsi joku rändömsäätö shammy täällä 30lvl.. aszunessa 72lvl shadowpriesti ja 80 DK.


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: en ole ollut stormilla kun pari päivää ja RL tuttuja ei ole, niin aika hankalaa..

Odotukset ja tavoitteet: tavote on tappaa ilkeitä ja isoja pikselihirviöitä suomalaisessa ympäristössä..

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: täällä on kovaa depsiä puskeva roksu, joka aina yrittää parhaansa ja ei kitise pikkuasioista ja kestää paskaa läppää ja vittuilua.

Muuta: Image otin tossa ihan rändömisti jonku UI kuvan.. se on vähä sekava :P
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Combat roksu

Post by Hymy »

hoiva wrote: Tietokoneen tiedot: höhö tässä mä olen leso - mullon alienwaren aurora, tarviiko tehoja alkaa kirjottelee? :)
mikä seo?
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hoiva
Posts: 8
Joined: 24 Jun 2009 13:21

Re: Combat roksu

Post by hoiva »

Hymy wrote:
hoiva wrote: Tietokoneen tiedot: höhö tässä mä olen leso - mullon alienwaren aurora, tarviiko tehoja alkaa kirjottelee? :)
mikä seo?
http://www.alienware.com/products/auror ... KU-DEFAULT

LUE :P
Mundo
Posts: 118
Joined: 16 Jul 2008 11:29

Re: Combat roksu

Post by Mundo »

En osaa englantia, voitko suomentaa??
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Combat roksu

Post by Aduim »

Onko lesoo että ei osaa ite koota tietokonetta? :]
atuim
hoiva
Posts: 8
Joined: 24 Jun 2009 13:21

Re: Combat roksu

Post by hoiva »

Aduim wrote:Onko lesoo että ei osaa ite koota tietokonetta? :]
siis, kyllä mä tietokoneista jotain tiedän, mutta tunne niin hyvin että lähtisin ihan scratchistä kokoomaan ;)
User avatar
hopsu
Posts: 334
Joined: 10 Mar 2008 23:12
Location: Porvoo

Re: Combat roksu

Post by hopsu »

Et kyllä tarpeeksi tiedä jos Alienwaren menit ostamaan ja HYI VITTU että on ruma koppa :x tollanen mitä kaikki jonnewebbaajat pitää hienona
Image 8-)
Image
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Combat roksu

Post by Hymy »

tulleeko siinä mukana tuommone hirviö?!
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hoiva
Posts: 8
Joined: 24 Jun 2009 13:21

Re: Combat roksu

Post by hoiva »

hopsu wrote:Et kyllä tarpeeksi tiedä jos Alienwaren menit ostamaan ja HYI VITTU että on ruma koppa :x tollanen mitä kaikki jonnewebbaajat pitää hienona
njöö..munkin mielestä se vähän on molo mutta kyllä tulokset puhuu puolestaan, fepsi pyörii ihan kärkilukemissa.. ja ei lagi yhtään.
hoiva
Posts: 8
Joined: 24 Jun 2009 13:21

Re: Combat roksu

Post by hoiva »

/bump
Post Reply