Nitromiiko, balance druid

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
juntti
Posts: 2
Joined: 03 Jul 2009 11:55

Nitromiiko, balance druid

Post by juntti »

IRL tiedot:

Etunimi: Atte

Ikä: 17

Tietokoneen tiedot: näyttis 7600gs, 1gb muistia ja amd athlon 64 +3200 prossu. päivittelen tos kuukauden lopul.

Muuta: Joo elikkä olen 17vuotias opiskelia kuopiosta ja sanotaan nyt, vaikka näin, että tykkään pelaa paljon. =)
oon kyl aika hissukseen yleensä ventis/ts ja myös itse pelis, mutta kyllä mä tarpeen mukaan puhun ja kysyn apua.


Character tiedot:

Nick: (armoryyn linkki) Nitromiiko http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... Nitromiiko

Class, race & spec:Druid, tauren ja balance

Proffut: skinning 450 ja lw 188 nousemas hurjaa vauhtia.


Aktiivisuus: No pelailen varmaan sen 5tuntia päivään.
Normaalit peliajat: illal alottelen 17-18 aikaan ja lopettelen, sit kun hommat oon saanu hoidettua.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Jääkiekko, mutta siitä ei oo haittaa atm.


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit):KooGeeBee kaatui

PVE kokemus: pre-tbc kaikki instat, tbc kaikkia paitsi sunwelliä, ja wotlk naxx10/25, os10/25, voa10/25, eoe10/25 done. ulduaria en ole kerennyt pelaamaan, koska pidin pienen tauon killan kaatumisen jälkeen.

Altit, pvp kokemus yms: 72lvl mage, 65lvl shaman, 62lvl dk ja sit muit pienemmän levusia.


Disharmonyyn? no näyttäisi olevan ihan asiallinen kilta ja odotan että on mukavaa porukkaa =)

Suosittelijoita / kavereita killassa: en usko, että täl hetkel löytyy.

Odotukset ja tavoitteet: no toki päästä raidaamaan mukavan porukan kans.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: osaan pelata classiani hyvin ja olen aktiivinen.

Muuta: Ulduariin omatoimisesti opettelen takut, joten teidän ei tarvitse vaivautua :P
juntti
Posts: 2
Joined: 03 Jul 2009 11:55

Re: Nitromiiko, balance druid

Post by juntti »

Ceilath
Posts: 10
Joined: 04 Jan 2009 21:32

Re: Nitromiiko, balance druid

Post by Ceilath »

Kilta on kesälaitumilla niin en usko et me tänä kesänä saadaan 25mania kasaan.
Ceilath - 80 Paladin - Stormreaver
Post Reply