Wtfboom - Destro sotalukko

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Wtfboom
Posts: 3
Joined: 19 Aug 2009 02:25

Wtfboom - Destro sotalukko

Post by Wtfboom »

IRL tiedot: Asun kauhajoella, ja puhelinnumeronkin voin luovuttaa jos mua tarvii saada nopeasti kiinni (eikä pilapuheluita varten).

Etunimi: Ilkka, voi sanoa Ileksi :P

Ikä: 19

Tietokoneen tiedot: Vedellä yyberkellotettu 4,5GHz E8500, 4 gigaa DDR2-800 @ 1000, 4870 1GB, eiköhän siinä ollu ne tärkeimmät pyörimisen kannalta. Ja 8/1 netti toki, ettei ala ventrilot ahistaa.

Muuta: Mikin voin kyllä hommata, vanhat headsetit on menny paskaksi ku tarpeeksi monta kertaa on ajettu tuolilla johdon päältä. Nuo raidiajatkin on ihan inhimmiliset, eli sinne mikkiin uskaltaa sanoa jotain muita häiritsemättä ;)


Character tiedot:

Nick: (armoryyn linkki) kliks

Class, race & spec: Örkki Warlock 0/13/58 Replenishment spekki

Proffut: Skinning/Herb 450, pitäis tuo skinningi vaihtaa tailoringiin että sais viittaan enchanttia.


Aktiivisuus:

Normaalit peliajat: Aamusta iltaan :lol: No ei, tällä hetkellä oon työtön spurgu ja pelaan silloin kun haluan, mutta jos töitä löytyy niin töiden jälkeen sinne 24 asti on mukiinmenevää, ei tuota ongelmia.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Eipä niitä juuri ole, ellen lennä helikopterilla päin näköä puhkoen silmät.


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Vanillassa pelasin ensin Activessa, sitten siitä tuli Cube, lähdin kun restodroodina (Suzukipv) oli paskaa olla ja halusin olla feral. Sitten rollasin hunun (Ditto) ja joinasin Moo Tang Claniin, josta tulikin sitten Bovine Intervention. Sitten otin taukoa wowista kun kilta jäi jumittaan Vaeliin retardien takia.

TBC:ssä oon ollu sellaisissa killoissa kuin Lapin Kansa ja Xanadu Legacy sellaisella hahmolla kuin Caltrop/Quetzacoatl, jos joku vielä muistaa 8-) Oli siinä välissä joitain muitakin, joita ei nyt juuri tuu mieleen. Lapin kansalaiset varmasti muistaa, kun luotsasin tuota kiltaa hetken aikaa kun entinen GM antoi mulle ohjat käsiin kun olin niin kova tyyppi.

PVE kokemus:

Vanillassa ei tullut riehuttua kuin tuolle Vaelille asti, TBC:ssä Sunwelliin asti kaikki tuli kompattua läpi (ja pidin kovasti), nyt sitten WoTLK:ssä en ole vielä ehtinyt vetää kuin vähän Naxx ja OS/VoA, random pugissa, ja heroicceja niin maan perkeleesti.

Altit, pvp kokemus yms:

Casuaalia pvptä on tullut vedettyä mutta nyt tässä uudessa lisärissä keskityn puhtaasti PVE:hen. Retridin-Eleshaman-BMhunter -tiimin taisin saada 1900 ratingiin asti.

Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa:
No minähän oon raidannut joskus kilpaakin teidän kanssa Bovinessa että kyllähän niitä kavereita/tuttuja on jonkin verran!
Todiefor/Pulshu ei vissiin oo enää GM, mutta hänet ainakin tunnen pelin ja Muropaketin kautta, Atomikukko taisi olla Lapin Kansassa, kuten myös Mundolino, muuten oon instoissa treffannut Javacrackia ja Hoffia :D Sitä en tosin tiedä kuinka moni nykyään pelaa alteillaan. Lisäksi Barc voi varmasti suositella, hänhän sai mut tämän applyn rustaamaan.

Odotukset ja tavoitteet:

Odotan vähän vakavamielisempiä ihmisiä ja ilmapiiriä kuin tyypilliset kalle 15v heliumit (miksi yleensä kartankin suomikiltoja), lisäksi tällä killalla on historiaa ja on mahtavaa päästä osaksi sitä. Haluan pitää hauskaa raidatessa ja puhua paskaa, ja kokea kaikki raidit jotka on vielä näkemättä. Ja jos haaste tai tekeminen loppuu kesken niin mulla ei oo mitään hardmodeja vastaan, päinvastoin.
Gearaaminen siinä sivussa on toki myös mukavaa, mutta ihan vaan raidien hyväksi eikä kikkelinvenyttelytarkoituksiin.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille:

Asennetta raidaamiseen löytyy vaikka muille jakaa, olen vastuullinen ja aktiivinen raidaaja. Tunnen classini todella hyvin ja olen omistautunut ottamaan siitä mehut irti vetämällä niin hyvin että sormenpäät savuaa. Taktiikat opettelen etukäteen ja tekemäni virheet jää kaivelemaan, että varmasti en kovin mielelläni toista niitä, eli tuskin kuolen omaan huolimattomuuteeni (ja elossa oleva depsihän on parempi kuin kuollut depsi). Kesken raidinkaan en ala afkaamaan kun äiti huutaa syömään, vaan olen paikalla kunnes homma on hanskassa. Wipeily ei hetkauta eli ei tule mitään vihaista vinkumista täältäsuuntaa, ellei homma kaadu johonkin tyhmään virheeseen jonka saisin korjattua vetämällä itse paremmin.

Muuta:

Tiedän että gearini on suhteellisen paskaa tällähetkellä (ja armory vielä jäljessä päivityksissä, että vähän kärsivällisyyttä ennenkuin tuomitsette), mutta minkäs teet kun on dingannut 3 päivää sitten. Heroicceja vedän hardcore-tahdilla että saisi vähän parempia liloja pikseleitä niskaan, ettei teidän naamat olisi ihan norsunvitulla kun näätte mut. 12 stam enchantitkaan ei ole mitään huisia, mutta en raaski parempiakaan laittaa ennenkuin on jotain mihinkä oikeasti viittis pistää, esim. ei mihinkään siniseen cloakkiin viitti lätkäistä haste-enchanttia. Eipähän ainakaan kuole mihinkään AOEhen tai jonkun toisen mokailuun, kun on enemmän pelivaraa (ja kun paskasta gearista saa muutenkin vähemmän hipareita).

Gearin vajausta kompensoin vetämällä ihan täysiä, niinkuin tuossa kirjoitinkin. Hommahan on niin että full ulduar -geariset tahtoo vetää vähän lepsusti kun tietävät että facerollamalla kuitenkin napsuu monta tonnia depsiä, mutta en minä paljoa oo jäljessä. Kun tuota hard-cappia saisi vähän nostettua niin potentiaalia olisi kyllä helvetisti. Että jos jaksatte kattella mua Naxx10+25 läpi ja annatte parit mojovat upgradet sieltä niin eiköhän se homma lähde siitä urkenemaan. Pelaajanahan olen kärkikastia että ihan turhaan menettäisitte erinomaisen pelaajan olemalla turhan pinnallisia ja hylkäämällä pelkän gearin vuoksi.



Jos on vielä jotain kysyttävää niin vastailen kyllä mielelläni pelissä tai vaikka täällä, kun ei kaikkea voi muistaa mainita.
Korsteeni
Druid Officer
Posts: 105
Joined: 13 May 2008 18:40

Re: Wtfboom - Destro sotalukko

Post by Korsteeni »

Paras apply moniin kuukausiin. Geari tosiaanki on täyttä paskaa, mutta sehän ei oo nykyään ku noin resetin verran aikaa ja pääset liittymään facerollaajiin ampuun lepsua dps. Ei oo selvää käsitystä nykysestä sotalukkotilanteesta joten viisaammat vois kommentoida siitä enemmän.
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Wtfboom - Destro sotalukko

Post by pulshu »

Korsteeni wrote:Paras apply moniin kuukausiin. Geari tosiaanki on täyttä paskaa, mutta sehän ei oo nykyään ku noin resetin verran aikaa ja pääset liittymään facerollaajiin ampuun lepsua dps. Ei oo selvää käsitystä nykysestä sotalukkotilanteesta joten viisaammat vois kommentoida siitä enemmän.
Hmm... oisko meillä nyt kaks warlockia. Humppa ja Xear minkä invasin eilen ja mitä vähä armoryä vertasin niin näkyy Xearilla olevan ~1000spell damagea enemmän mikä ainakin omasta mielestä on ihan vitusti. :-D

Hyvä hakemus kyllä sitä en kiistä sekä innostusta ja mielenkiintoa tuntuis olevan. Hmm... mitähän väki on mieltä? En ainakaan tiiä monta noita lokkeja ois raidilla aina hyvä olla? 1-2?
Image
Wtfboom
Posts: 3
Joined: 19 Aug 2009 02:25

Re: Wtfboom - Destro sotalukko

Post by Wtfboom »

pulshu wrote:
Hmm... oisko meillä nyt kaks warlockia. Humppa ja Xear minkä invasin eilen ja mitä vähä armoryä vertasin niin näkyy Xearilla olevan ~1000spell damagea enemmän mikä ainakin omasta mielestä on ihan vitusti. :-D

Hyvä hakemus kyllä sitä en kiistä sekä innostusta ja mielenkiintoa tuntuis olevan. Hmm... mitähän väki on mieltä? En ainakaan tiiä monta noita lokkeja ois raidilla aina hyvä olla? 1-2?
Eipähän tule aika pitkäksi kun voi olla pieni kisa päällä, ett paljonko saan kirittyä umpeen gearista huolimatta ;)

Mitä oon nähny muita kiltoja niin semmosta kolmea lokkia siellä yleensä pidetään, tuo Barc sanoi että porukat on vähän harmitellut sitä kun ei koskaan näy lokkeja kun niitä tarvis.
Wtfboom
Posts: 3
Joined: 19 Aug 2009 02:25

Re: Wtfboom - Destro sotalukko

Post by Wtfboom »

Valitan mutta pitää vetää apply pois, käytiin pitkät ja tuskastuttavat neuvottelut joiden luulin jo kariutuneen mutta pääsin kuin pääsinkin toiseen kiltaan. Toivottavasti löydätte jonkun toisen täyttämään tyhjän lokin paikan :(
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Wtfboom - Destro sotalukko

Post by pulshu »

Ok onnea uusien haasteitten parissa pistän tämän lukkoon ja palaa asiaan jos siltä tuntuu niin ehkä tiedetään paremmin. :-)
Image
Locked