Dúke hakee takas!

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
machomacho
Posts: 8
Joined: 28 Jul 2008 20:05

Dúke hakee takas!

Post by machomacho »

Etunimi: Sami

Ikä: 17

Tietokoneen tiedot: Noniin elikkä mul on edelleen se sama kaverin kokooma kone joka on ny ollu kovas käytös vähän yli vuoden, ja täst sit viel kaikille muistin virkistykseks ne tiedot: SLI emolevy, 2 GeForce 8600 näytönohjainta, 4 gigan muisti, windows pro käyttis, 2.4 ghz prossu, 3 tuuletinta kotelossa, G9 hiiri, G15 näppis ja 24 tuuman acerin näyttö elikkä tällä masiinal kelpaa pelata ;D

Muuta: Joo eli kone on mitä mahtavin ainaki omast mielestäni, toi netti kyl tykkää kusee aina sillontällön mut eipä siitäkään ny liikaa haittaakaan ole


Character tiedot:

Nick: (armoryyn linkki) Dúke ja linkki olis täs: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... =D%C3%BAke

Class, race & spec: Blood Elf & Destro pvp ja pve spec

Proffut: 450 Jewelcrafting ja 450 Inscription


Aktiivisuus: Tässä näin on sen verran jees tää eka perioodi ja oon varma et on jaktkoski aika rentoo ni oon 99,99% varma et pääsisin kaikille raideille kaatelee vähäc uusia bosseja ja muuta pikku kivaa :D

Normaalit peliajat: Riippuen päivästä, yleensä heti koulun/töiden jälkeen sinne iltaan asti, viikonloppusin ja vapaa päivinä toki pidempään/aikasemmin.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Ei oo ainakaan mitää järkevää harrastusta, eli ei oo mitään haittaavia harrastuksia.


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit) ja PvE kokemus: Tulihan tässä raidattua teidän kanssa pidempikin tovi tän vuoden alust, Sartharionit 3 Drakel yms myö yhes kaadettiin yms mut sit tosiaan siin Ulduarin tulon jälkee ei raidaamine oikee ottanu samal lail ku ennen ja otin ja ikävä kyllä lähdin ja nyt totta kai olis kiva tulla takas, koska alko tää pve puoli taas kiinnostaa enemmän ja toi uus expansion pack vaikuttaa todella lupaavalt. Ja st tietenkin niit entisii kiltoi, olin Dusk to Dawnis kaatamas parit bossit Ulduarist, Samoin Minoritys ja sit just olin Colouris kaatamas ekat 3 bossia Crusader's Coliseumista. Eli oon kaatanu kaiken wotlk bossit tähän mennes, paitsi sartha 10 man 3 drakel ja algalon the observerin ja sit mimironii ja freyaa en oo koskaa ollu kaatamas mut takut on hallus. Noista muista killoista olen lähtenyt koska en jaksanut oikein raidaa kesällä ja nyt colourin raidi ajat eivät oikeen täsmänneet niin hyvin kun luulin.TBC:ssä tapoin kaikki bossit tonne BT:lle asti



Altit, pvp kokemus yms: Alttei löytyy tält realmilt 80 lvl DK, rogue ja paladin, kaikil ihan suht ok gear, DK:lla tosin myös pve geari eikä vain pvp (tank pve gear) ja PvP kokemusksest vois sanoo että en oo mikää ensikertalainen areenalla enkä todellakaan bg:llä, areena ei tosin nyt jostain syystä oikeen kiinnosta mutta kaipa siihenkin voisi tulla innostusta.


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: Mitäs täs ny vois uskaltaa sanoo et vois mua suositella :D no varmaa Ceilath ja Jersku, muit killast tunnen ainakin Nanjiro, Hymy, Aduim ja muita kumppaneita.

Odotukset ja tavoitteet: Odotan että pääsen raidailemaan vanhojen tuttujen ja osaavien ihmisten kanssa ja odotan myös että saisin mahdollisimman monta uutta bossia alas.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Olin ainakin raideilla mielestäni suht hyvä depsi ja nopea oppimaan takut (jos ei sitöä mun sekoilua siel 10 man naxxis sen yhen bossin kans lasketa xD)

Muuta: Ei tässä sitten kai muuta ku et pitää pitää peukut pystys et pääsis takas Disharmonyyn nytky aloitte taas raidaa ja muaki kiinnostais vähän enemmän raidata ku ennen :) kuulemisiin vaa!
Mundo
Posts: 118
Joined: 16 Jul 2008 11:29

Re: Dúke hakee takas!

Post by Mundo »

En ottais takas tälläst ghopperii
Korsteeni
Druid Officer
Posts: 105
Joined: 13 May 2008 18:40

Re: Dúke hakee takas!

Post by Korsteeni »

Geari on kyllä kovimmasta päästä mitä tänne on applyja tullu. Ollaan vain just rekrytty parikin sotalukkoa trialille, joten spotti saattaa olla vähän tiukassa...katsotaan mitä tuo Todiefor ja muut officerit asias on mieltä.
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Dúke hakee takas!

Post by pulshu »

Jos vaan joku sanoo että ei o lokkeja tarpeeks raidailussa mukana tms niin mun puolesta saa invaa kiltaan koska vaan. Ei vaan liikaa toki viitti ottaa kun on se tylsä sit pelata sitä vaihtopenkin vasenta laitaa.
Image
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Dúke hakee takas!

Post by Bauhaas »

Ei.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
machomacho
Posts: 8
Joined: 28 Jul 2008 20:05

Re: Dúke hakee takas!

Post by machomacho »

Äläs ny Teemu wihaa! :D Rauhaa ja rakkautta <3
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Dúke hakee takas!

Post by Aduim »

Vittuku ois iteki alaikänen opiskelija ni ois enempi aikaa dataa.

SAMI TAKAS KILTAAN NIINKU OIS JO <3

on se ihan söpö kuitenki, ja pakkohan jonku on teemusta pitää huolta
atuim
machomacho
Posts: 8
Joined: 28 Jul 2008 20:05

Re: Dúke hakee takas!

Post by machomacho »

Noniin jäbyt hei, en oo tulos mtn gearii vaa hakee ja sit taas lähtee jonkun hölmön syyn takia, tarkotus olis raidata osaavien ja hyvien tyyppien kans taas niinku teirän :] Iso halaus Aduimille! :D joka kuulostaa Andrissalta vai mitenkä päi se ny menikää :|
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Dúke hakee takas!

Post by Aduim »

Jotain sellasta. Tuu pänttään mun puolesta ccna:ta, ni saat munan suuhun.

Itsehän en tosiaan killassa oo, ainakaa enää sitku netin saan : (
atuim
Post Reply