Azureplague Undead Deathknight

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Saigan123
Posts: 2
Joined: 25 Aug 2009 17:15

Azureplague Undead Deathknight

Post by Saigan123 »

IRL tiedot:

Etunimi: Pekka

Ikä: 16

Tietokoneen tiedot: Tehokas kone tuplaydin prosessorilla 3ghz, radeon hd 4870, 4gb ram ja win vista 32bit.

Muuta: 10megan netti, ei varmasti tule DC tai muuta ongelmia kesken raidin =)


Character tiedot:

Nick: Azureplague, http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... zureplague

Class, race & spec: Undead death knight, blood.

Proffut:Jc ja mining, kummatkin ovat hieman low. :)


Aktiivisuus: Olen atiivinen pystyn tulemaan jokaiselle raidille ainakin melkein.

Normaalit peliajat: Joka toinen viikko olen hardcore raidaaja toisena viikolla saatan vähän vähemmän.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Ei mitään.


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Riddle of steel, halusin etsiä paremman, Shock parade ei ole enään nin hyvä kesäslackin jälkeen. Tiivistettynä haluian parempaa kiltaa. :)

PVE kokemus: Os10/25,25 2d up, kaikki hc instat, eoe10 ja 25, naxx10 ja 25, ToC 10 normal 3/3, ulduar10 ja 25 yhteensä 10/14, kun toisesta ja toisesta on jäänyt bosseja välistä.

Altit, pvp kokemus yms: Noh, olin tossa vähän arenaa vetäny, 1200 rating tuli. Hehheh, en kovin hyvä tossa PvP:ssä.


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa:

Odotukset ja tavoitteet: Saada lisää kavereita yms. , gearia ja pelin raidi kokemusta ja progressia.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Olen hyvä DPS ja ystävällinen tyyppi, en whinee wipeistä ja voin auttaa muita tarvittaessa.

Muuta: Ei kai tässä muuta sanottavaa ole. Toivottavasti hyväksytte minut kiltaan. :)
User avatar
Soulsickle
Posts: 21
Joined: 07 Aug 2009 23:52

Re: Azureplague Undead Deathknight

Post by Soulsickle »

Muuten hyvä paitsi muutama gemi on vähän perseellään ja enchantit vähän slack, brancuista puuttuu jopa (?)
annetaan isojen pamppujen päättää
Cich
Posts: 15
Joined: 18 Aug 2009 01:00

Re: Azureplague Undead Deathknight

Post by Cich »

Joo muuten ihan semi ok mutta proffut molemmat alle 100 ja enchantit perseestä. Ja pre wotlk pve kokemusta ei näyttäis olevan.
Image
Saigan123
Posts: 2
Joined: 25 Aug 2009 17:15

Re: Azureplague Undead Deathknight

Post by Saigan123 »

Mitä vikaa osissa gemeissä on, meinaatko hitti gemejä? :) Sain bracut juuri joten en ehtinyt enchanttaa. Ja hitti trinkettikin ois mukava... Liikaa hitti gemejä ja jopa 1 hit enchant. :/ Mutta eiköhän asia korjaannu tuotapian.
Cich
Posts: 15
Joined: 18 Aug 2009 01:00

Re: Azureplague Undead Deathknight

Post by Cich »

Kaikki enchantit on tollasii halpis enchoi ja ei oo proffuja. Muutenkii vähä epäilyttää tää ja näit dk:ta on joka nurkan takaa tulos eiköhä joku parempikii löydetä jos tarvii, mut antaa viisaampien päättää.
Image
kosha
Officer
Posts: 244
Joined: 13 May 2008 18:30

Re: Azureplague Undead Deathknight

Post by kosha »

Jos tässä aletaan dkta rekryymään niin toi wibang menee ainakin minun silmissäni heittämällä ohi.
Mundo
Posts: 118
Joined: 16 Jul 2008 11:29

Re: Azureplague Undead Deathknight

Post by Mundo »

Onks sul rikkaat vanhemmat
Post Reply