Flippin-MM/SV hunter.

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Flippin
Posts: 1
Joined: 20 Aug 2009 14:51

Flippin-MM/SV hunter.

Post by Flippin »

IRL tiedot:

Etunimi: Olli

Ikä: -92

Tietokoneen tiedot: Tällänen Cloonimylly Cruzilta, tässä en tän enempää ala listaamaan. Mutta ei ongelmia ei esinny. ( Oon vaa tällänen nenänkaivaja tunari, että tuskin tietäisin edes mitä sisällään pitää vaikka itse tilasin )

Muuta: Toista lukivuottaan opiskeleva puolvillainen lukiohomo, wowia tykittänyt aktiivisemmin TBC launchista lähtien, mutta myös vanillassa pelailin 5-mania.Persoonaltaan olen rento, mukava, itseironinen ( ?? ) ja suupaltti nuorimies.


Character tiedot:

Nick: (armoryyn linkki) Flippin

Class, race & spec: Hunter, Troll ( female ) & SV/MM

Proffut: JC ( 450 ) & Enchanting 431.


Aktiivisuus:

Normaalit peliajat: Koulusta tietysti riippuen, n. 16/18-23/24.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Eipä ole, ulkomaailmaan olen sen verran uskaltanut että oikeita kavereita löytyy, joiden kanssa julmaan ulkomaailmaan uskaltautuminen saattaa toisinaan viedä raidaamisesta voiton, ei kuitenkaan häiritsevissä määrin. ( 75%+ attendancen yritän pitää )


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): DtD oli oikestaan ainoa "oikea" raidikilta. Sieltä lähdin pienten henkilökohtaisten erimielisyyksien, ja homman kasaanryytymisen takia. tämän jälkeen pari casualimpaa höntsäyskiltaa ollut, jotka eivät uskoakseni ole mainitsemisen arvoisia.

PVE kokemus:

Vanilla: 5-maneja, casualia raidaamisen "kokeilua"

TBC: t4 content kokonaan, SSC: kaikki paitsi Vashj, TK: 3/4. t6 contentista Hyjali ( poislukien ilkeä eredar-setä Archimonde) sekä BT:stä akamalle asti.



Altit, pvp kokemus yms: Altteja ei ole sen kummoisempia, PvP:stä hunterilla ei oikeastaan ole muutakuin tuo ( 1100 rating FTW!!) 2v2 tiimi pisteiden kalasteluun. Warriorilla ( alliancen puolella) 1,6k ratinkejä kolkuttelemassa shamaanin ja DK:n kanssa, mutta ei vieläkään mitään mainitsemisen arvoista :<.


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: Jersku DtD ajoilta saattaa suositella, kenties..ehkä..jos..., nooh ainakin muutamat HC:t vedeltiin achiin ja vähän raidailtiinkin yhdessä, mutta häneen en sen tarkemmin ehtinyt tutustua. ja Soulsicke/Hóggér ( IRL )

Odotukset ja tavoitteet: Onnistunutta ( ei vaiskaan ) raidaamista, hyvää ja RENTOA yhteishenkeä. Ja kenties jonkin näköisen raidispotin.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Olen osaava, Mukava, puhelias ja ruma troll female hunter joka ampuu asioita ja leikkii sudensa kanssa. Myös mukavaa juttuseuraa Gchattiin ( "Läppä ei lopu kesken" Seal Approved) vaikka juttu toisinaan luokkatoman paskaa onkin. Kestän vittuilua inhimillisyyden rajoissa ja pyrin ottamaan Kurkkusuoranan huutamisen kuinka en osaa ja muun "kritiikin" opikseni.

Muuta: Eipä tässä sen kummempia, thumbs up itselleni ja pahoittelut Pikseleiden tuhlaamiseta näin etukäteen.
User avatar
Soulsickle
Posts: 21
Joined: 07 Aug 2009 23:52

Re: Flippin-MM/SV hunter.

Post by Soulsickle »

Kaaait tässä nyt jotain "positiivista" on annettava, hyvää depsiähän tuoista röllistä irtoaa, tiedä nyt mitä pahaa isot pamput ovat kuuleet mutta päätös on heidän.
Post Reply