Wrianna, Shadow/Holy pappi

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Wrianna
Posts: 9
Joined: 31 Aug 2009 07:25

Wrianna, Shadow/Holy pappi

Post by Wrianna »

IRL tiedot:

Olen nuorehko aikuinen mies Kouvolan suunnalta. Töissä apteekissa 8-16 (9-14) viitenä päivänä viikossa. Asustelen omakotitalossa avovaimon ja kahden ison koiran kanssa (Sakemanni ja Berni).

Etunimi:

Juha

Ikä:

25 (-84)

Tietokoneen tiedot:

Läppäri, 4giganen muisti. Muita tarkkoja tietoja en nyt saa aikaan, kun en kotona istu. Mutta kone on noin 6kk vanha, tonnilla ostettu uutena. Normaali peli fps on 50-60. 8mb netti, joten ei pahemmin raaputtele vaikka emäntä vieressä dataakin jotain. Suurimmat ongelmat aiheuttaa Vista, mutta kaikki on toistaiseksi pystyt itse korjaamaan. Väillä vartissa, välillä tunnissa... pisimmillään meni 1d kun piti alustaa koko lelu uudelleen. Työssä käyvänä rahaa on kyllä ostaa uusikin kone aina kun vanha poksahtaa, niin yli viikon taukoja tuskin pääsee peliin tulemaan ilman suuria syitä.

Muuta:

Tämä on vaikea kysymys, joten palaan tähän myöhemmin... Kirjoittelin hakemuksen loppuun asti, muuten vieläkään tähän keksi mitään kummallista.


Character tiedot:

Nick: (armoryyn linkki)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Wrianna

Class, race & spec:

Näkyy kyllä armorystä, mutta Pappi, shadow/holy. Holy oli maini Tammi - Touko välin, sitten vaihdoin Shadow ja tykkään siitä yhä enemmän. Siltikin holy gear on hyvä atm 2x t8 2x t7,5, hc naxx kellin mace jne... Repussa 2x t8,5 ja 1x t9... kohta saan toisen t9 palan ostettua, niin sitten puen vasta nuo kaikki päälle (setti bonareiden takia). Shadow en tykkää koko t9-setistä, niin en voi sanoa hankkivani sitä kovinkaan nopeasti (jos koskaan).

Proffut:

Insc / JC

Aktiivisuus:

Päivittäin jokusen tunnin, ihan sen mukaan miten riittää touhuamista. Pe - La kaljan voimin usein aamun pikku tunneille.

Normaalit peliajat:

18 - 22 (24)

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi:

Normaali elämä... kun on omakotitalo, niin on myös piha. Pitää ruohoa leikata tms pikku hommia aina silloin tällöin, sapuskaa tuunailla ja saunassakin käydä. Eli noin 3 kertaa viikossa sauna 20.30. Tiedän että se on vittumaiseen aikaan raidien kannalta, mutta edellisessä killassakin kaikki vaan piti samaan aikaan sitten taukoa. Teki iltapalaa, kävi paskalla... kuka mitäkin.

Kokemus

Ostin pelin sinä vuonna kun tämä julkaistiin, pidin tosin heti noin vuoden tauon. Sitten läpsyttelin 6 ukkoa lvl 70 ennen kuin woltk tuli, nyt vaan 3x 80 kun kyllästyin levuuttamaan "turhia hahmoja"

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit):

Routasydän @ Haomarush EU... Olin sillä rank 1 offuna, lähdin monien ristiriitojen ja turhautumisen takia. Aktiivisimmat pelurit levuuttivat mielummin alttejaan, kuin olisivat vetämään heikko gearaisille hepuilla buusti raideja. ei saatu 25-man aikaan mitenkään, hyvä jos 10-man joka viikko.

PVE kokemus:

Vanillassa ei raideja, TBC karaa, gruulia... Woltk eoe 10/25, voa 10/25, os 10/25, naxx 10/25, uldu 10, Coliseum 10 4/5

Altit, pvp kokemus yms:

Feral / pöllö druid lvl 80
Frost mage lvl 74
Retardin lvl 80
W-lock lvl 72
Rogue lvl 71

Pvp kokemus painottuu vähäiseen arenointiin ja ennen muinoin bg mättöön... nykyään en ole siitä suuremmin innostunut.

Disharmonyyn?

Ikä toive + suomi yhteisö kiinnostaa. Ennakko luuloja/käsityksiä ei ole minkäänlaisia.

Suosittelijoita / kavereita killassa:

Ei ole, koska en ole samalla servulla atm

Odotukset ja tavoitteet:

Tavoite clearata kaikki mahdollinen ainakin 10-man (tosin sen olen tähän mennessä tehnytkin jo), ehkä päästä 25-man juoksemaan killan voimin. Odottaisin aikuista käytöstä myös uusien tulijoiden suhteen, ettei he jäisi jalkoikin vaikka ymmärrän toki, että vanhalla tutulla pakalla on helppo raidata.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille:

En tiedä että haluiasitte, itsehän tässä uutta kotia etsiskelen. Mutta jos melko hyvä dps/hiilu jolla jonkin verran kokemusta pve, ei molkottele turhaa paskaa kun kännissä ja hoitaa itse alttiensa avulla kaiken muun paitsi fläskit atm (migraan siis samalla oleelliset altit, jos maininkin). Hetki sitten testasin dps heroic dummyyn ja se oli piirun vajaa 3,7k (helvetin dotit kun jää tikkaamaan, niin recount ei tajua lopettaa kun oom tulee), että tuskin aivan huonoin dps kuitenkaan olisin.

Muuta:

Edellisen killan rank sijoituksestani voinee päätelläkkin, mutta siellä olin yleisesti tykätty pelaaja. Koska minulle on tärkeämpää gearata monta killan ukkoa mahdollisiin raideihin, kuin että vain muutama tietty olisi max geared ja loput sitten naxxa10 tasoilla. Olen auttavainen, mutten kuitenkaan mikään 24/7 boostheppu. En tarvitse yleensä killalta mitään muuta kun raid spottia ja sakkia hc dailyyn + se joku alkemisti tekemään fläskejä, kaiken muun pystyy hoitamaan yksin häiritsemättä muiden pelailuja.

P.S. Jos migraan, tulen muuttamaan hahmojen nimiä sillä en kaipaa nykyiseltä servulta eräitä enää perääni tai pitämään muutenkaan yhteyttä.

Tässä kaikki tällä kertaa ja en migraa sokkona, odottelen että sanotte sanasen ja osuisitteko miten tavoitteisiini.

Kuulemiin.
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Wrianna, Shadow/Holy pappi

Post by pulshu »

Niice. Ainaki holy pappia täs etitty. Shadow pappeja taitaa ainakin 1-2 kyllä olla.

Onnistuuko raidailu akselilla ti-to 18-22?
Image
Wrianna
Posts: 9
Joined: 31 Aug 2009 07:25

Re: Wrianna, Shadow/Holy pappi

Post by Wrianna »

Yleensä saunat on juurikin ti ja to, mutta pystynen asiasta neuvottelemaan naaraan kanssa :roll:

Saunominen kestää normaalisti 30min, että sopiva henkisen porukan kanssa tuolla nykyisellä servulla todellakin pidetty siinä kohtaa sitten yleinen breikki ja jatkettu mättöä 21.00. Mutta jos tuo tuntuu vaikealta teille, niin ajoittanen saunan sitten keskiviikolle. Koska silloinhan voisi Coliseumin tyhjätä ensin (se ei kestä ilman isoja afkeja edes 2h) ja kerkeisin sen jälkeen vielä saunaan.

En usko että siitä ongelmaa saa kuitenkaan...

Järjestely kysymyksiä siis vaan :)
Wrianna
Posts: 9
Joined: 31 Aug 2009 07:25

Re: Wrianna, Shadow/Holy pappi

Post by Wrianna »

Ja niin...

Mielummin todellakin pelaan shadowna, koska hiilaaminen on sellaista tylsistymisen ja unen rajameilla vetävää touhua... naputella addonia ja liikahtaa milli pari silloin tällöin.

Mutta kuten edellisessäkin killassa tein... Mainina dps, mutta hiilaan jollei muuten raidi synny.

Uldussa en taida olla hiilannut kun hodirille asti ja coliseumissa hiilannut vaan Twinssit, että tyyliin Vezax voisi olla hankala kun hiilerinä mana kuluu vähän eri tahtia mitä depsillä siinä encountterissa.
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Wrianna, Shadow/Holy pappi

Post by Bauhaas »

Holy pappia ei tällä hetkellä tarvita. Itse raidaan kummiski melkeinpä aina, talvella varmaan taas aina. Ja otettiin tuossa testiin uusi holy toiselta realmilta. Shadowina voisit kyllä minun puolesta tulla, niitä ei kummiskaan ole kuin 1 aktiivinen ja mielellää sen pari ainakin raidille ottais. Eiköhän tämän päivän aikana selviä tarvitaanko. : )

Katellaan paremmin sitten jos migrate hommiin ryhdytään.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Wrianna, Shadow/Holy pappi

Post by pulshu »

Migrate tuskin lähtee käyntiin ennen ku on varmaa vastausta annettu mut et joo vihreetä valoa näillä näkymin meiän puolesta. Unohdinki tuon yhden holy papin mikä vaihto kans realmia joten sellanen tosiaan on.
Image
Wrianna
Posts: 9
Joined: 31 Aug 2009 07:25

Re: Wrianna, Shadow/Holy pappi

Post by Wrianna »

Näinpä... se on kuitenkin 100e paukku, kun 4 hahmoa lähtee ja 4 nimeä vaihtuu. Ettei ihan keveillä perustein kuitenkaan viitsisi investoida sellaista. Nimiä en tule muuttamaan kuin Wrianna --> Wríanna tyylillä, koska sekin riittää siihen ettei armoryn kautta enää eräät minua pysty paikantamaan. On aika karistaa vanhat tomut kintuista kokonaan.

Joku ehkä pohtii miksi helvatussa 4 hahmoa, mutta kun druid on minun herbbaaja, pala mainaaja ja mage enchaaja. Niin onhan ne oltava mukana joka paikassa, ettei kulu kultaa mattujen ostoon.

Tänään olisi hyvä päivä migrata kuitenkin, niin koittakaa usuttaa ihmisiä sanomaan mielipiteitä. Nimittäin, ymmärtääkseni raidi savet nollaa kun migraa, niin tässähän voisin keretä vielä jotain tällä resetillä.
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Wrianna, Shadow/Holy pappi

Post by Bauhaas »

Minun puolesta pistä vaikka heti tuleen. Spotti löytyy se on varma. Monottaa tuo yks shadowi ku herraa ei oo näkyny raideilla vaikka vasta invittiin kiltaan.

Ja mitä siihen rahaan tulee ni onhan se mahdollista tulla vaan sillä priestillä alkuun ja kattoa miellyttääkö? Pistät sen verran goldia mukaan että pärjää hetken ilman altteja, en ainakaan mistää halvemmasta mass migratesta oo kuullu tai mitään.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Wrianna, Shadow/Holy pappi

Post by Hymy »

Wrianna wrote:Näinpä... se on kuitenkin 100e paukku, kun 4 hahmoa lähtee ja 4 nimeä vaihtuu.
nimet voi vaihtaa kätevästi ku tekee stormille saman nimise hahmo jonka migraa ni automaattisesti saat vaihtaa, sain tosta semmose käsitykse ettet asiasta ollu tietone tjsp : )
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Wrianna
Posts: 9
Joined: 31 Aug 2009 07:25

Re: Wrianna, Shadow/Holy pappi

Post by Wrianna »

Aivan :D En muistanutkaan tätä enää :D
Post Reply