Kissa / Puu dudu Therium

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Therium
Posts: 8
Joined: 02 Sep 2009 20:30

Kissa / Puu dudu Therium

Post by Therium »

Etunimi: Tero
Ikä: 31v

IRL tiedot:
Asustelen Tampereella. Työkseni peuhaan ohjelmistokehityksen parissa. Olen naimisissa ja meillä on vajaa parivuotias tyttö.

Tietokoneen tiedot:
Quadcore Q9300, 4 Gt, 8800GTS, 8 megainen adsl. Hyvin pyörii.

Muuta:
Sen vois sanoa kun jotakuta kuitenkin mietityttää tämä jälkikasvun vaikutus pelaamiseen... Meillä on emännän kanssa sopimus että kun mulla on raidi-ilta niin mulla ei silloin ole minkäänlaista lapsenhoitovelvollisuutta. Eli aika harvassa ovat ne tilanteet kun tämä aiheuttaa ongelmia. Sitten taas muina iltoina saattaa brb kuulua vähän useammin... :) Niinno, sen verran tämä mun nykyinen asumismuoto ja perhe vaikuttaa, että johtuen lukuisista kuhmuista ja ruhjeista takaraivossani, olen päättänyt jättää ventissä huutamisen vähemmälle... Kyllähän mä ymmärrän että se on tyhmän kuulosta kun toinen huutaa yksinään koneella mutta tarviiko sitä alkaa silti väkivaltaiseksi... näköjään tarvii... :D


Character tiedot:

Nick:
Therium
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Therium

Class, race & spec:
Druidi, Taureeni, kissa / resto (En osaa sanoa kumpi spec on main, molempia pelaan yhtä mielelläni ja noita on tullut nyt gearattuakin ihan samaan tahtiin.)

Proffut:
Leatherworking (450)
Skinning (450)


Aktiivisuus:
Kyllähän tätä tulee pelattua. Nyt ihan viime aikoina, kun conquesteilla ei ole enää mitään ostettavaa, niin pelaaminen (samalla kun mielekäs pelattavakin) on ehkä vähän vähentynyt. Tänäänkin taitaa tosin tulla 12h täyteen. Saikulla on kiva olla!

Normaalit peliajat:
Töiden jälkeen, eli noin klo viidestä-kuudesta eteenpäin. Viikonloppuisin sitten pidempiä sessioita jos ei mitään menoa ole. Kännipelejä killan kanssa on tullut harrastettua aina satunnaisesti. :)

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi:
Harrastuksia on aika paljon, esim laskuvarjohyppääminen, salibandymaalivahteilu, kitaran vinguttaminen, sulkis, pingis, vesihiihto, lumilautailu jne. Omistan elämän mutta WoW on yksi harrastuksistani ja hyvin siihenkin on aikaa kyllä löytynyt, ei siis ongelmia tämän suhteen. Mikäli ilmoittaudun raidille niin voitte kyllä olla varmoja että sinne myös ilmestyn.


Kokemus
Aloitin WoWin pelaamisen joskus pelin ilmestymisen aikoihin. Sitten pidin pitkähkön tauon mutta TBC:n myötä innostuin taas pelailemaan. TBC aikaan olin killan officerina ja main tankkina. Sitten sain muksun ja muutenkin aika kävi niin vähiin että lopetin wowittamisen taas reiluksi vuodeksi. Nyt hommasin about 4 kuukautta sitten WotLKin ja innostuin taas pelailemaan.


Entiset killat (ja syyt miksi lähdit):
Nykyinen kilta on Routasydän @ Haomarush EU. Turhautuminen on nostanut päätään jo jonkun aikaa; 10man lootit alkaa olemaan mulle aika vähissä ja 25 miehisiä raideja ei saada aikaiseksi. Lisäksi nyt kun killasta on lähtenyt pari kantavaa pelaajaa Wríanna hyvänä esimerkkinä, niin ei tuossa killassa jatkaminen ole mulle enää missään määrin mielekästä. En siis kuitenkaan ole vielä migrannut vaan ajattelin etukäteen kysyä että löytyykö minulle killasta spotti vai ei.


PVE kokemus:
WotLKissa: VoA 10/25, Naxx 10/25, OS 10/25, EoE 10/25, Ulduar 10, Ulduar 25 (ainoastaan FL and Yogg), TotC10. Ulduar 25:stä ei ole juuri kokemusta kun sitä en ole jaksanut lähteä pugilla koittamaan.


Altit, pvp kokemus yms:
Mitään mainittavia altteja ei ole ja PvPtä on tullut harrastettua hyvin vähän. PvE ftw!


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa:
Wríanna kävi tuossa kyselemässä että mikä meininki mulla on ja suositteli että hakisin tänne teidän kiltaan. Kertoi erittäin hyvältä kuulostavia asioita teidän killasta. Ei rasittavia pellejä, aktiivista toimintaa, osaavaa porukkaa. Ja tietenkin suomikilta. Töissä saan päivittäin paasata ihan riittämiin lontoota ties minkämaalaisten kanssa. Jotenkin mä oon melkein aina ollut suomikilloissa ja tästä pitäisin nytkin kiinni.


Odotukset ja tavoitteet:
Odotukset minulla on että killassa on, miten sen nyt sanoisi, aikuismaisesti käyttäytyviä pelikavereita. Odotan että raideilta löytyy minulle joku spotti ja että raidit sujuvat leppoisalla meiningillä. Tavoitteena mulla on pitää hauskaa hyvän pelin ja mukavien tyyppien kanssa. Siinä sivussa voi kerätä itselle ja koko killalle optimaalisen hyvät kamat, pala palalta. Aika paljon tulee vaan istuskeltua WoWssa ja chattailtua härskejä vaikkei mitään sen tärkeämpää pelattavaa oliskaan menossa.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille:
Uskoisin olevani leppoisa ja huumorintajuinen kilta-/raidikaveri. En menetä hermojani, en whinetä, en kylvä riitaa. Mulla on yleisesti ottaen tarve kehittyä elämässä siinä mitä teen. Pyrin pelaamisessakin oppimaan ja kehittymään koko ajan. Osaan nyt jo jotain tästä classistani ja uskon täyttäväni spottini sekä hiilu-, että restopuolella vähintäänkin siedettävästi.

Olen noin yleisesti auttavainen kaveri ja musta saa aika helposti seuraa jos joku tarvitsee jostain jotain. En nyt kuitenkaan ihan mikään boostiautomaatti ole. Tykkään tehdä hommia oman ja killan hyväksi. Mulla on aina feastit ja flaskit matkassa.

Geari mulla on tällä hetkellä about sen mitä Ulduar10 ja konkuilla saa, plus vähän päälle. Kissana AP on 7,2k (9,4k kun trinketit proccaa) critti about 50,6% ja arpen 27,8%. Puuna +healing on karvan päälle 2,5k.


Muuta:
Kaikki ja liikaakin on jo sanottu, pääkoppa kolisee tyhjyyttään. Kyselkää jos jotain jäi epäselväksi tai muuten askarruttamaan.

Jaaniin, mäkin Wríannan tapaan tulen muuttamaan nimeäni migrauksen yhteydessä sikälimikäli paikka killasta aukeaa.
Wrianna
Posts: 9
Joined: 31 Aug 2009 07:25

Re: Kissa / Puu dudu Therium

Post by Wrianna »

Tämä yksi niistä harvoista jonka toivoisin minua seuraavan :)

Toppaili kissana depsi mittarit, silloin kuin pääsi depsimään ja puupäänä kyllä osaa hommansa :D
Therium
Posts: 8
Joined: 02 Sep 2009 20:30

Re: Kissa / Puu dudu Therium

Post by Therium »

Therium wrote:Etunimi: Tero
ja uskon täyttäväni spottini sekä hiilu-, että restopuolella vähintäänkin siedettävästi.
Lisäksi osana möys kiroijttaa! ffs... :roll:
Cich
Posts: 15
Joined: 18 Aug 2009 01:00

Re: Kissa / Puu dudu Therium

Post by Cich »

emt kai yks puu mahtuis
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Kissa / Puu dudu Therium

Post by pulshu »

Teroja lisää ja ikääkin on riittämiin. ^_^ Restona käyttöä löytyy varmasti jos healingia on sen verran ettei gearaamista tarvi nollista alottaa.

Paras hakemus vähään aikaan sanoisinko.
Image
User avatar
hopsu
Posts: 334
Joined: 10 Mar 2008 23:12
Location: Porvoo

Re: Kissa / Puu dudu Therium

Post by hopsu »

tero saatanaaa, solet gayyyyy

joo ei mul muuta, kiltaan vaan
Image 8-)
Image
Korsteeni
Druid Officer
Posts: 105
Joined: 13 May 2008 18:40

Re: Kissa / Puu dudu Therium

Post by Korsteeni »

Pistähän migratet tulille ja kysele inviteä semmoisilta pelimiehiltä kuin: Todiefor, Korsteeni, Kosha, Jartzu, Nanjiro tai Miánus.
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Kissa / Puu dudu Therium

Post by pulshu »

Korsteeni wrote:Pistähän migratet tulille ja kysele inviteä semmoisilta pelimiehiltä kuin: Todiefor, Korsteeni, Kosha, Jartzu, Nanjiro tai Miánus.
MISSÄ SÄ OOT OLLU!? Me on oltu ihan pulassa ku et o pelannu taas ainakaan viikkoon. ^_^ Ja on mulla vähä ollu muutenki ikävä sua.
Image
Therium
Posts: 8
Joined: 02 Sep 2009 20:30

Re: Kissa / Puu dudu Therium

Post by Therium »

hopsu wrote:tero saatanaaa, solet gayyyyy

joo ei mul muuta, kiltaan vaan
JEEE NUSSITTIIN, AINAKIN OLEN GAAAAY

Kiitoksia vaan :D
Therium
Posts: 8
Joined: 02 Sep 2009 20:30

Re: Kissa / Puu dudu Therium

Post by Therium »

Korsteeni wrote:Pistähän migratet tulille ja kysele inviteä semmoisilta pelimiehiltä kuin: Todiefor, Korsteeni, Kosha, Jartzu, Nanjiro tai Miánus.
Hieno homma! omw
Locked