Valeeria, Holy Paladin

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Valeeria
Posts: 3
Joined: 05 Oct 2009 22:58

Valeeria, Holy Paladin

Post by Valeeria »

Etunimi: Arttu

Ikä: 18

Tietokoneen tiedot: Rakennettu itse, Mallina käytin Jim's Pro Gamer pakettia (4gigaa muistia, Nvidia Gforce 8800gt), joka tapauksessa, se 50-60fps Dalaranissa :)

Muuta: Opiskelija Varkaudesta :)


Character tiedot:

Nick: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Valeeria (kyllä, älkää säikähtäkö, jos minun Questaus gearit ovat päällä, PvE speccinäni käytän Holya, aina . Geari on vaiheessa, koska juuri Rerollasin Reaverille takaisin). ps. pahoittelen hirveitä Shouldereitani

Class, race & spec: Paladin, Blood Elf, Holy

Proffut: Blacksmithing 444 / Enchanting 400 (kovaa vauhtia levutuksessa)


Aktiivisuus: Pelaan normaalina arkipäivänä 2-6 tuntiin, joskus enemmän, joskus vähemmän

Normaalit peliajat: klo.16 - 23.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Tyttöystävä :(, mutta ei mitään vakavia esteitä, ajoittain saattaa peliaika ja mahdollisuus lyhentyä.


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): tämän hetkinen kilta <Eternity> on vain nimen koristeena, olen etsimässä uutta kiltaa, eternityn saamattomuuden takia (todella epä-aktiivinen kilta, ei raidin raidia : / ). Infinite Access, Ensimäinen kilta jossa olin Paladinillani, muutama naxx runi tuli tehtyä, tosin nekin olivat vain quartterin puoliksi clearimista, lähdin onnettoman progression takia, itse halusin Ulduaariin, muut halusivat OS 0 drakea.

PVE kokemus: Pre-TBC: hieman Molten Corea, Onyxia tuli clearattua, vanhat 5 man istat farmattu hiellä. verellä ja kyynelillä
TBC: Kara, Gruul, ZA, lähinnä sieltä täältä, paljon wipeä, ja en edes pelannut aktiivisesti BC:ssä
Woltk: OS: 10 / 25, Naxx 10 / 25, Ulduar 10, ToC:kia on kokeiltu mutta vain ensimäiset 2 bossia.

Altit, pvp kokemus yms: Altteja Reaverilla ei ole, Omistan lvl80 DK:n Ahn' Qirajilla, lvl80 Roguen Saurfangilla (Migratettu pois Stormreaverilta)

PVP:tä en ole pahemmin pelannut sitten BC:een, silloin pelasin Roguellani 1700-1800 Välillä (2v2), Woltk:in alussa pelasin Deekullani 2v2 ja 3v3, 2v2 Ratingit oli 2000 päällä ja ajoittain alla, 3v3 oli luja 1600 : /


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: ei ole!, bongasin ilmoituksen WoW-eu foorumeilta!

Odotukset ja tavoitteet: Odotukseni...Hmmm pahan laitoitte, Olen vaatimaton kaveri, tyydyn pariin 10-man käyntiin viikossa, eikä minulla olekkaan mitään oikeuksia vaatia enempää Gearini pohjalta. Jos pääsisin Ulduar 10 ja ToC 10 raidailemaan olisin enemmän kuin tyytyväinen :), onneni kukkuloilla jos 25-maneja pääsisin kokeilemaan.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Haluatte minut koska olen asialleni omistautunut, avoin mielinen, kaikin puolin hauska kaveri, lisäksi omistan Aivot joilla pelaan, enkä hakkaa naamallani näppäimistöä. Asialleni omistautuneella tarkoitan: Jos raidi sovitaan esim. Keskiviikkona klo 18-22, olen silloin paikalla ja pysyn loppuun asti, vaikka mikä tulisi (noh, sähkökatkosta ei voi estää), en ole niitä jotka pelkäävät wipemistä! päin vastoin olen sitä mieltä, että se vain kasvattaa luonnetta!.

Muuta: Ei juuri mitään sanottavaa. Olen siis Sähkö- ja energia tekniikan opiskelija Varkaudesta. Vapaa-aikani käytän WoWin peluuseen, Vertilaalisessa asennossa oleiluun, sekä viikonloppuisin, nurkan takana olevassa kuppilassa, Olen huumorin tajuinen kaveri, enkä turhaan ärsytä / haasta riitaa kellekkään, se on jo toinen tarina jos joku alkaa minulle riitaa haastamaan.

Terveisin Arttu
Valeeria
Posts: 3
Joined: 05 Oct 2009 22:58

Re: Valeeria, Holy Paladin

Post by Valeeria »

Ainiin, Tähän mainittakoon että Pari PvP kamaa löytyy PvE gearista, syynä tähän on, että Kertakaikkiaan pari kamaa olivat todella vanhoja / ja sitä mukaan shaissea että pvp kamat olivat paljon parempia (käytän gearimisen helpotukseen http://www.maxpds.com)

Nykyisessä holissa on siis Ringi, sekä Libram, ne katoavat heti kun saan Embelemitä tarpeeksi (tämän viikon aikana).
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Valeeria, Holy Paladin

Post by Hymy »

Ihan mukavan olone apply mut geari on iha hirveetä, kokemuskin vois vähä parempi olla.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Mundo
Posts: 118
Joined: 16 Jul 2008 11:29

Re: Valeeria, Holy Paladin

Post by Mundo »

säki oot hirvee
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Valeeria, Holy Paladin

Post by Hymy »

gear > pelaaja
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Juuta
Posts: 24
Joined: 03 Sep 2009 13:52

Re: Valeeria, Holy Paladin

Post by Juuta »

"enkä hakkaa naamallani näppäimistöä." kokeileppa retriä tai prottia niin sit se on nimenomaan tota, muuta tuu tehtyä 25maneis ku naama kii näppikses :D
gear nyt on mitä on mutta ei huono apply. gl vaan
Hatson
Posts: 29
Joined: 26 Aug 2009 15:51

Re: Valeeria, Holy Paladin

Post by Hatson »

skills > gear

Hyvä apply!
Image
Image
Hatson
Posts: 29
Joined: 26 Aug 2009 15:51

Re: Valeeria, Holy Paladin

Post by Hatson »

Hatson wrote:skills > gear

Hyvä apply!
Paska foorumi ku ei oo edittii.

Niitä repujaki kannattais levuttaa et sais hyvän hedi entsun.
Image
Image
Valeeria
Posts: 3
Joined: 05 Oct 2009 22:58

Re: Valeeria, Holy Paladin

Post by Valeeria »

Hatson wrote:
Hatson wrote:skills > gear

Hyvä apply!
Paska foorumi ku ei oo edittii.

Niitä repujaki kannattais levuttaa et sais hyvän hedi entsun.
jeps, Kirin Toria koko ajan yritän : /

ja kuten sanoin tiedän että gearini on kamala

ja en, en kokeile / tai pelaa Retriä tai prottia, en pidä kyseisistä speceistä lainkaan. (btw, tein tämän paladinin kun Retri pala oli vielä hirveä :P )
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: Valeeria, Holy Paladin

Post by TOPAIS »

ismolki parempi healigeari xD
Image
Post Reply