XREALM - Jarimatti MAGE

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Yzaeli
Posts: 12
Joined: 29 Oct 2009 14:40

XREALM - Jarimatti MAGE

Post by Yzaeli »

Etunimi: Matias

Ikä: 18

Tietokoneen tiedot: Intel Core 2 Duo E6600, NVidia 8800GTS 640mb tehdaskellotettu, DFI LanParty NF-680i LT, 1gb DDR800 G.Skill Muistia, 600gb kovotilaa. Näppiksenä toimii Logitech G11 , hiirenä Razer Copperhead ja mattona Razer Destructor

Muuta: Lediä tungettu kone täytee niinkuin kunnon nörtti.


Character tiedot:

Nick: (armoryyn linkki) http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... =Jarimatti

Class, race & spec: Undead Mage , Arcane

Proffut: Herbalism / Inscription, molemmat täysis


Aktiivisuus: Erittäin suuri, onlinessa kokoajan.

Normaalit peliajat: koulusta kun pääsen 13-15 siitä sinne 01.00 about.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Salibandy, joka nyt ei niinkään haittaa loppujen lopuksi, paitsi jos nelisen tuntia viikossa haittaa.


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Kooma,RipOff, Wayward Sun, Kooma ja ripoff kaatu (sama kilta mut vaihtu vaan nimeä ripoff koomahan, koomaan koottiin parhaat pelaajat suomalaisista) ja wayward sunista lähdin lopettaessani wowin hetkellisesti.

PVE kokemus: PreTBC: ZG,Onyxia TBC: Kara,Gruuls,maghteridon,SSC,TK,Hyjal, BT kaikki paitsi ilkka (20%).
WotLK: OS10/25,ONY10/25,NAXX10/25,TOC10/25,ULDU10 (kokonaan, nykyinen kilta jossa oon vain et saa ees jotai, ei oo vetäny sitä kokonaa mut veljen charrulla tullu mätkittyä loppuun.)

Altit, pvp kokemus yms: Altteja ei oo yhtään, kokonaan tähän keskityn. PvP kokemusta löytyy aikaisemmalta shamaanilta 1800 ratingista , TBC aikaan.


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: Enpä tiedä stormreaverilta tällä hetkellä ketään muuta kuin Drakoun Draamasta, siltä voi kysellä osaanko mitään :)

Odotukset ja tavoitteet: Odotukset ja tavoitteet ovat samat. Tehdä end-game progressia ja saada arthas down ja jatkossa cataclysmin herra alas.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Koska olen aktiivinen,pelaan erittäin paljon, osaan hommani ja jos en tiedä takuja katson bosskillersistä ja youtubesta ajoissa takut bosseihin. Tiedän classini ja mitä magelle pitää ostaa, tunnen classini ja tiedän mitä tehdä. Ja oon huumorintajuine joten ei olisi tylsää raidillakaa :D Yksinkertaistettuna osaan hommani, en ragee vaikka wipettäis yhdellä bossilla 4h (kokemusta archimonden 6h wipeilystä eikä saada ees alas), huumorintajuinen, tiedän mitä tehdä ja pelaan erittäin paljon ja olen aktiivinen raideilla.

Muuta: Noh elikkäs, oon 18v miehenalku Alahärmästä joka ettii end-game raiding kiltaa jossa olis myös hauskaa ja progressia iha oikeasti syntyisi. Oon lojaalinen killalle ja pelaan niinkuin sanoin, erittäin paljon. Raideilla mukana on aina battle ja guardian elixirit tai flaskit ja rahaa repaireihin sekä runescroll of fortitude. Aina löytyy täys focus joka bossille, oli se sitten farm modessa tai progress modessa. Eiköhä siinä oo kaikki mitä tarvii tietää. :) Niin ja toisaan olisin migraamassa Spinebreaker realmilta.
Yzaeli
Posts: 12
Joined: 29 Oct 2009 14:40

Re: XREALM - Jarimatti MAGE

Post by Yzaeli »

ja lisäyksenä että geariin tulossa uppia ku trophy löytyy pankista.
Korsteeni
Druid Officer
Posts: 105
Joined: 13 May 2008 18:40

Re: XREALM - Jarimatti MAGE

Post by Korsteeni »

Geari nyt ei sieltä aivan huonoimmasta päästä ole, mutta taikurispotit mahtaa kyllä olla aika tiukassa. Käykööt Jartzu sanomassa sen viimeisen miekan, mutta omasta puolestani: "The computer says: No!".
Yzaeli
Posts: 12
Joined: 29 Oct 2009 14:40

Re: XREALM - Jarimatti MAGE

Post by Yzaeli »

Geariin kyllä tulee uppia, kokoajan tulee vedettyä kaiken maailman hct, jotakuinkin kyllä kaikki conquest/heroism/valor gearit on, ja kun kokoajan pelaa niin kyllähän sitä tulee.
Keroziini
Posts: 8
Joined: 21 Sep 2009 23:33

Re: XREALM - Jarimatti MAGE

Post by Keroziini »

Sul ei niinku oo mainhand weaponia? O___o tai sit armory bugittaa
Yzaeli
Posts: 12
Joined: 29 Oct 2009 14:40

Re: XREALM - Jarimatti MAGE

Post by Yzaeli »

On mulla vissii päivittyny just ku tuos hetki sit ei ollu.

Spectral Kris , geminä +12sp +10 spirit ja enchanttina +50 sp.
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: XREALM - Jarimatti MAGE

Post by Hymy »

50 sp :-]
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Yzaeli
Posts: 12
Joined: 29 Oct 2009 14:40

Re: XREALM - Jarimatti MAGE

Post by Yzaeli »

Rahan puute. :) justiinsa löin paremman enssun kii.
Hatson
Posts: 29
Joined: 26 Aug 2009 15:51

Re: XREALM - Jarimatti MAGE

Post by Hatson »

Kolme släkkientsuu, on sentää epax gemit kaikissa sloteissa. Etitään kuitenkin aktiivisia ja panostavia raidaajia HC-progressiin, ja se että käyttää parhaita mahdollisia taikoja varusteiden parannukseen kertoo siitä jo jotain. Myös exalted SoH (shoukkaentsu) kertoo jotain, mutta sulla on insc ni ei sillä väliä.

My 5 cents.
Image
Image
TOPAIS
Druid Officer
Posts: 212
Joined: 04 Apr 2008 17:08

Re: XREALM - Jarimatti MAGE

Post by TOPAIS »

Hatson wrote:HC-progressiin
Disharmony ja hc-progress ...

x

D
Image
Post Reply