Rindo -holy pala-

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Rindo
Posts: 6
Joined: 29 Mar 2008 13:28

Rindo -holy pala-

Post by Rindo »

Ingame nimi:Rindo
Ikä:16+
Spec:holy (41/20) tota specciä voin ihan miten vaan vaihtaa.
Kokemus:noo tota pretbc semmosen killan ku nightfallin kanssa vetelin full zg,full mc,ony,full aq20,ja bwl eka bossi wipeilyä.myöhemmi sitte bc jälkeen käyny aq40 clearaamassa pugilla saunan/heist/draaman kanssa ja seuraavana päivänä naxxista niien kanssa abomination wingi.siinä pretbc expa ja BC expaa löytyy full kara,gruul,lurker ! . magella siis noita pretbc instoja vedelly.
Aktiivisuus:No sehän riippuu vaan tosta raidikalenterista,kuulin että raidit ois 18:00-22:00 joten se sopii oikein hyvin.AINAKIN 3+kertaa voin raidata viikossa.
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... er&n=Rindo tuossa tuo armory link.
Tutut killassa:kaipa mä sieltä joitain tunnen :)
Oletko munakko?saatan olla :q
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä:kyyllä kummatkin on
Muuta (Proffut, altit jne.)no nuo proffuthan tuosta armory linkistä näkyy.Ja tota mulla on 70 mage ( rendo ) jolla pelaillu semmoset 2ja puol vuotta.mutta nyt kummiski tällä pelailen.
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Rindo -holy pala-

Post by pulshu »

Eihän noita liikaa meillä tosiaan ole ja siitä syystä pyysin hakemusta tekemäänki ku tuli vastaan. Mut mitähän noin muuten porukka on mieltä? Suurin ongelma raideja kasatessa on yleensä kuitenki tuntunu olevan niitten healereitten löytäminen että sen suhteen.
Image
Colle
Posts: 13
Joined: 14 Mar 2008 17:56

Re: Rindo -holy pala-

Post by Colle »

ei tuo huonolta näytä ollenkaa, minun puolesta voipi inviä vaikka heti
Locked