Joymon - Resto Druid

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Joymon
Posts: 1
Joined: 12 Dec 2009 19:46

Joymon - Resto Druid

Post by Joymon »

Moro! Tästä se lähtee:

Characterin nimi ja rotu: Joymon, Tauren

Spec: Hiileri, offspec Tankki

Ikä: 29

Professionit: JC&Enchant

Linkki armoryyn: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&n=Joymon (näyttäis olevan tank gear päällä, voitte pyytää multa inspectia pelissä, niin näytän healin gearin)

Edeltävät killat ja PvE kokemus: LS realmilla olin alusta alkaen, joten siellä mm. Desire, Last Wish, Somnia, Mythica. Jos nuo nyt joillekkin jotain sanovat :)

Pre TBC:

* BWL [cleared]
* Molten Core [cleared]
* AQ20 [cleared]
* AQ40 [upto C'Thun]
* ZG [cleared]
* Naxxramas [13/15]


TBC:

* Karazhan [Cleared]
* Gruul's lair [Cleared]
* Zul'aman [Cleared]
* Serpentshrine Cavern [Cleared]
* The Eye [Cleared]
* Hyjal Summit [upto Archimonde]


WOLTK:

* Naxxramas 10&25man [Cleared]
* Obsidian Sanctum 10&25man [Cleared] (incl. 3drakes Kill)
* Malygos 25man [Cleared]
* Onyxia 10&25man[Cleared]
* Trial of the Crusader 10&25man [cleared]
* Trial of the Crusader 10man hc [4/5]
* Trial of the Crusader 25man hc [1/5]
* Ulduar 25man [6/14]
* Icecrown Citadel 25man [4/4]


Aktiivisuus: Hyvä

Ventrilo 2.1: Nou problemo

Suosittelijoita / kavereita killassa: Ei valitettavasti ole ketään tuttua tällä realmilla.

Odotukset ja tavoitteet: Odotan asiallista raidausta, kiltahenkeä ja hyviä ventrilohetkiä :) Tavoitteena on nähdä kaikki raidsisältö pelissä normaalissa ja hc:ssa.

Muuta: Raidailin ahkeraan BC:hen asti ja Wotlkissa siihen asti kunnes Ulduar tuli, sitten lopetin pelaamisen noin 6kk ajaksi, kunnes tässä 1½ kk sitten palasin takasin. Laughing Skull realmina vaan on niin tyhjä, että halusin jotain uutta, joka pitää mun mielenkiinnon yllä ja aikani tutkittua eri realmeja, totesin Stormreaverin hyväksi vaihtoehdoksi. Plussina on paljon suomalaisia, suht tasainen horde/ally ratio, populan määrä (ei kuitenkaan locked statusta, joten ei liikaa porukkaa) ja hyvät pve ja pvp näkymät.

Olen tosiaan 29v Espoolainen mies, asun avovaimon kanssa, käyn säännöllisesti töissä ja salilla kun kerkeen :) Musta löytyy sellasta iän tuomaa rauhallisuutta, toisaalta arvostan aikaa niin paljon, että turha slackkaus ja idlaus ei kuulu mun arkeen, mieluummin teen sit jotain muuta hyödyllistä. Myös sellanen emoominen ei kuulu mun varastoon, vitutus ainoastaan ja seki lähinnä areenoilla :)

Eli kaikenkaikkiaan 5v pelaamisen aikana oon raidannu paljon, nyt pitäny 6kk breikkiä ja takas ois hinku. Haluan nähdä kaikki hard modet ja kun myös noita achievementteja tykkään jahtaa, niin niidenkin saaminen tyydyttää aina :)


-Joymon over and out
Korsteeni
Druid Officer
Posts: 105
Joined: 13 May 2008 18:40

Re: Joymon - Resto Druid

Post by Korsteeni »

Kokemus vaikuttaisi olevan sillä tasolla mitä uusilta rekryiltä toivotaan. Loggaileppa jossain vaiheessa PvE gearilla niin katsastetaan vielä sekin. Tällä hetkellä 3 restodruidia killassa, joten en suoraa ala lupailemaan spottia. Potentiaalia näyttäisi olevan joten otetaan harkintaan.
Korsteeni
Druid Officer
Posts: 105
Joined: 13 May 2008 18:40

Re: Joymon - Resto Druid

Post by Korsteeni »

Pikkulinnut viserteli, että ei ole ihan nuo raidien takut menneet Joymonille täysin tajuntaan. Kolme restodruidia tosiaan jo killassa, joten passataan tällä kertaa. Onnea uuden killan etsintään.
Post Reply