Tulisuudelma | Mage | Stormreaver

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
tulisuudelma
Posts: 1
Joined: 15 Dec 2009 03:09

Tulisuudelma | Mage | Stormreaver

Post by tulisuudelma »

IRL tiedot:

Etunimi: Tume

Ikä: 18, helmukuussa tulee täyteen 19

Tietokoneen tiedot: En sen enempää oo perehtyny mitä kaikkee siel sisäs pyörii mutta ei tuu fps droppeja eikä kaatuile :) vakaa on

Muuta: Asustelen Vantaalla. En harrasta juuri mitään atm, olen työtön joten aikaa pelailla on.


Character tiedot:

Nick: (armoryyn linkki) http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... lisuudelma

Class, race & spec: Undead male Mage. Arcane 57//3//11 ja dualspeccissä tällä hetkellä frosti, mutta äkkiä sen ff spekiksi vaihtaa jos on tarvetta.

Proffut: Jc/mining 450mining , sitte on cooking 450 kanssa ja muita sitte ei varmaan ookkaan.


Aktiivisuus: Atm, melkeen kokoajan online, työttömän elämää.

Normaalit peliajat: 14.00-06.00 tai enemmän, joskus nukun vähän pidempään.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Ei ole atm


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit):
-Saaga, lähtö tuli kun olin 2pv inactive perhesyistä(mutta ne on nyt korjattu eikä häiritse sen enempää)
-Resurrection (kaatui yhdyttyään Elementalin kanssa)
-Gehenna (international kilta, mieluummin pelaisin kotimaalaisten kanssa.)

PVE kokemus:
-Pretbc -
-TBC kaikki hyjaliin saakka.
-Wotlk:
-Naxx 10/25 done
-VoA 10/25 done
-Os3d 10/25 done
-Uld 10 kaikki paitsi mimiron / 25 kaikki done
-ToC 10/25 done
-TogC 10 manista kaikki paitsi anubi, /25 kaikki paitsi anub, mutta saagan kanssa sitä farmattiin ja paras oli 14% attemppi.
-ICC en ole viellä päässyt raidailemaan :)

Altit, pvp kokemus yms: Ei juuri mitään altteja, pvp sen erikoisempaa, oon arenaa pelaillu irl maagin kanssa, jotain 1200 ratingia, kyllä jonku verran tulee beegeitäkin vedettyä että saa honoria jolla taas saa ostettua gemejä.


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: En taida tuntea juuri ketään sieltä.

Odotukset ja tavoitteet: Raidispotti, uusia tuttavuuksia.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Olen tosi aktiivinen pelaaja ja ainakin omasta mielestäni omaan kyseisen classin, en myöhästele, ostan flaskit sun muut ja omistan repairi rahat.
eikä minua haittaa se semmoinen pieni vipeily varsinkaan prgogress bosseissa. En vingu. Olen innokas oppimaan lisää kyseisestä classista jos siitä jotain en tiedä. :) kiitos

Muuta: Opiskelin ennen Sähkö alaa, lopetin sen kesken menin töihin. Töiden loputtua baanasin takasin kouluun joka sitten ei kiinnostanut vielläkään, sitte menin takaisin töihin ja tossa 1-2kk sitten taas duuni loppu joten tässä sitä ollaan taas wowin ääressä todella aktiivisesti. Jos tästä nyt jotain jäi uupumaan niin ingamessa voi sitten tulla kysymään ihan rohkeasti :)
Korsteeni
Druid Officer
Posts: 105
Joined: 13 May 2008 18:40

Re: Tulisuudelma | Mage | Stormreaver

Post by Korsteeni »

Kolme magea tällä hetkellä, jotka raidaavat kohtuu aktiivisesti, joten tuskin on raidispottia löytymässä. Antaa tuon Jartzun vielä käydä lyömässä arkkuun naula.
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Tulisuudelma | Mage | Stormreaver

Post by pulshu »

Joo nii mä en muistanu Rockstaria laskee eile mukaa. Turha sit on oikein inviä vaihtopenkkiäkään kuluttamaan jos joskus löytyis spottia.
Image
Post Reply