Orkrist - Enhan paluu

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
orkrist
Posts: 7
Joined: 04 Nov 2009 21:04

Orkrist - Enhan paluu

Post by orkrist »

Hei taas Disharmony.

IRL tiedot:

Etunimi: Joose

Ikä: 16

Tietokoneen tiedot: Itse kasattu kolme kuukautta vanha palikka, toimii loistavasti.

Muuta: Linkki viime applyyn: http://disharmony.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=546


Character tiedot:

Nick: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Orkrist
Class, race & spec: Orc male Shaman, Enhancement

Proffut: Alchemy (Elixir Master) 450/Enchanting 350 (parhaillaan levutan)


Aktiivisuus:


Normaalit peliajat: joka päivä klo 16:00-22:00, joustan tarvittaessa ja ilmoitan etukäteen jos en pääse raidille.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Harrastus ei haittaa pelaamista.


Kokemus


Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Disharmony, potkujen syy epäaktiiviisuus (kai?). sitä ennen Divinum, kaatui, Ja N E V E R F R O S T, lähdön syy kaveriporukalla Divinumin perustaminen.

PVE kokemus: ToGC10 5/5 ToGC25 0/5. kaikki "vähäisemmät" raidit clearattu. ICC:tä en ole vielä päässyt raidaamaan kun tänään vasta ostin peliaikakortin.

Altit, pvp kokemus yms: Wais lvl 80 DK. PvP kokemus.. olin kerran WG:ssä..


Disharmonyyn?


Suosittelijoita / kavereita killassa: Ei taida olla

Odotukset ja tavoitteet: Progressia mukavalla porukalla wipeistä välittämättä, epicit on boonusta.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Olen aktiivinen ja classini osaava nörtti, ventti + mikrofoni löytyy ja uskallan puhuakin siihen mikkiin. Raideille tuon omat flaskit, buffiruuat sun muut consut.

Muuta:


Viimeksi olin killassa noin kuukausi sitten, ja arvatenkin sain potkut, koska minua ei näkyny linjoilla kahteen/kolmeen viikkoon. En rupea keksimään mitään selityksiä epäaktiivisuudelle, kiinnostus wowiin vain lopahti. Olin loggailemassa torstain ToC25-runille kun login screen ilmoitti että peliaika oli loppu, joten jätin asian sikseen. Mutta nyt on taas peliaikaa ja kiinnostusta peliin, joten päätin koettaa onneani toistamiseen.
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Orkrist - Enhan paluu

Post by Bauhaas »

Enha shammy tulossa tauolta vihdoin ja yks on jo. Elikkä ei kiitos. Ja vaikkei kiinnosta pelata ni aina kannattaa ilmottaa se jättää huomattavasti paremman kuvan.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
orkrist
Posts: 7
Joined: 04 Nov 2009 21:04

Re: Orkrist - Enhan paluu

Post by orkrist »

Selvä, kiitos kumminkin.
Post Reply