DPS warr apply

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Bronsón
Posts: 1
Joined: 29 Dec 2009 20:11

DPS warr apply

Post by Bronsón »

IRL tiedot

Etunimi: Roope

Ikä: 17

Tietokoneen tiedot: tuossa reilu puoli vuotta sitten kasattu en osaa kyllä sanoa mistä osista, mutta ainakin toimii helvetin hyvin ihan minkä tahansa pelin kanssa! ja 24 meganen netti löytyy myös.

Character tiedot: Played time 341days

Nick: (armoryyn linkki) Bronsón http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ons%C3%B3n

Class, race & spec: Warrior,Orc,Arms/Fury

Proffut: Mining/JC both 450 ofc.


Aktiivisuus: Olen lähes joka päivä onlinessa ja raidi ajat sopivat loistavasti.

Normaalit peliajat: Käyn koulua joten pääsen keskimäärin online tuossa 15:00 ja sieltä aika kuuluukin yö myöhään.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: tällä hetkellä ainostaan salilla käynti mikä ei estä pelaamista millään lailla.

Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Elikkä siis saavuin servulle tuossa viime viikon keskiviikkona, olen aijemmin ollut Ragnaros EU PvP servulla alliancena, Cynical Nimisessä killassa ja siellä vierähti aikaa noin 4 vuotta! heti kun dingasin lvl 60 pääsin irl suhteilla servun top pve guildiin. Siellä alkoi raidus joka on kestänyt tänne saakka, Toimiin tuossa Cynicalissa tuon 4 vuoden aikana Core raiderina,Class Leaderina ja lopuksi Officerina, syy siihen että lähdin oli se että pikku hiljaa meillä alkoi tuo core porukka hajoamaan ja parhaat pelaajat joko lopettivat kokonaan tai vaihtoivat serveriä, Loppujen lopuksi koko hommasta jäi vain paska maku suuhun koska kilta oli täynnä ihan never heard porukkaa koska tuo old school core oli lähes mennyttä kalua. Syy siihen että tulin tänne serverille on se että olen jo 60 lvl asti tiennyt servun suomalais historian ja nyt viimein tänne pääsin joten olisi aika nyt pistää tuuleemaan taas jälleen kerran!


PVE kokemus: WotLK: Naxx 10/25 Malygos 10/25 OS 10/25 Ulduar 10/25 algalon uupuu Toc 10/25 Ony 10/25 ICC 10, Heroic 10/25 jäänyt aika heikoille, muutama sieltä täältä.
TBC: Kara,Gruuls lair,Maghtheridon,SSC,TK,Hyjal,ZA,BT,SWP ja tietenkin world bossit!
Pre-TBC: ZG,MC,ONY,BWL,AQ 20/40 Naxx kaikki paitsi Sapphiron ja Kelthuzad ja tietenkin world bossit!

Altit, pvp kokemus yms: Warru on aina ollut lempi classini joten altteja ei ole, parempi oikeestaan näin koska olen voinut panostaa kaikkeni yhteen classiin, pvp kokemus on melko korkea, pelannut kaikki 7 seasonia top 100 joukossa 2vs2, 3vs3,5vs5 harmi vaan kun gladiator tittle on aina jäänyt roikkumaan muutaman rankin päähän. sad times ;(


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: olen ehtinyt tutustua Natashaan tässä muutamien päivien aikana.

Odotukset ja tavoitteet: Unelmana on aina ollut toimiva suomalainen PvE huipputasoinen guildi, toivon että tämä kilta voisi sen minulle tarjota. Tietenkin ystävällistä porukkaa ja loistavaa menoa!

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Seksuaalisesti häiriintyneen hymypojan joka tuntee warrun paremmin kun omat taskunsa! actiivinen ja taidokas pelaaja! pitäisi täyttää kaikki vaatimukset hyvänä pelaajana.
NataZ
Posts: 8
Joined: 20 Sep 2009 13:51

Re: DPS warr apply

Post by NataZ »

Taitava ja mukava warru, harvinainen combo nykyään ;) Osaa varmasti asiansa,geari nyt ei ole varmaan se paras mahdollinen mutta eihän se ole nykyään mikään ongelma. Warru depseinähän meil on Jersku ja Todi aika aktiivisina,mut todiki aika useesti tankkina. Mun mielestä mukaan vaan. :) Jerskun ja Todin vastausta ootellessa...
+ yhä pelaavia classic sankareita kannattaa vaalia, eikä näitä nykypäivän tardeja -_-
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: DPS warr apply

Post by Hymy »

natasha on se meijä venälääne katuhuora joho kaikki kyllä tutustuupi, mut kovin kokemusrikkaalta tyypiltä vaikuttaa, joka varmasti ossaa pelata, dps warruja on kaks kuten mainittiin mutta nii, eiköhä todi tuu kertomaan peniksen mittansa tänne ku kerkiää.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
NataZ
Posts: 8
Joined: 20 Sep 2009 13:51

Re: DPS warr apply

Post by NataZ »

Kiitti hymy, Love.<3 ;)
Jersku
Posts: 53
Joined: 12 Mar 2008 15:29

Re: DPS warr apply

Post by Jersku »

Juu depsi warrioreita tosiaan on kaksi killassa, omasta mielestä tuskin tarvitaan kolmatta..
Last edited by Jersku on 30 Jan 2010 20:05, edited 1 time in total.
User avatar
Velhoprkl
Posts: 202
Joined: 12 Nov 2008 02:12

Re: DPS warr apply

Post by Velhoprkl »

Mä toppaan meidän dps warrut mun DKlla offspecis.
wattuu
Posts: 10
Joined: 25 May 2009 19:25

Re: DPS warr apply

Post by wattuu »

lisää pvpmiehiä kiltaan!
Image
wattuu
Posts: 10
Joined: 25 May 2009 19:25

Re: DPS warr apply

Post by wattuu »

Oli muuten varmaan mun eka kirjotus foorumeille sitten mun applyn :D
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: DPS warr apply

Post by pulshu »

Ei o ollu pula DPS warruist ikinä et en nää mitän käyttöö valitan.
Image
Post Reply