[hyväksytty] Elemental / Restoration Shaman

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
spnky
Posts: 1
Joined: 03 Jan 2010 02:24

[hyväksytty] Elemental / Restoration Shaman

Post by spnky »

Elikkäs Ele shammyn paikkaa metsästän, samantasonen restogearikin löytyy.

IRL

Nimi: Lauri

Ikä: 17

Paikkakunta: jkl

WoW:

Hahmon Nimi: Spnký


Race: Troll


Class: Shaman


Spec: Elemental 57/14/0. Resto 0/13/58. Enhancementtiin löytyy myös suht kova geari.


Played: 42d 9h pelattu lvl 80. yhteensä 59d 5h.


Professionit: BS & Alchemy. Bs ihan vaa PvE takia et saa muutaman ylimääräsen gemin ja Alchemyllä gemi matskuja ja vähän rahaa. Tosin harkinnassa on kyllä ollut että vaihan sen LW tai JC.


Armory profiili: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... Spnk%C3%BD En tiedä sit mikä geari tuol o näkyvis.

Muuta: Elemental on ms tällä hetkellä tosin muillakin speceillä raidaaminen onnistuu. Gearista sen verran että uppia touossa melko nopeesti kun saan killan, että tietää mihkä specciin Emblem Of Frostit kulutan.

Raidaushistoria?

wotlk: Naxx 10/25, Os 10/25 3d, VoA 10/25, EoE 10/25, Ulduar 10 kokonaan joitakin bosseja myös hm / 25 puuttuu parit viimeset bossit. Toc 10/25, ToGc 10 5/5, 25 4/5. ICC 10 4/12, 25 3/12


TBC: Alotin wowin vasta bc loppupuolella eli tbc raidit jäi raidaamatta.


Pre-TBC: -

Aktiivisuus: Raidaamme tarvittaessa neljä tai viisi päivää viikossa (perjantai ja lauantai vapaata), pystyt osallistumaan vähintään kolmelle raidille viikossa keskimäärin. Raidit ovat 18.00-22.00 Suomen aikaa.

Joo raidipäivät sopii hyvin ja kellonajatkaan ei tuota ongelmia.



Raidaukseen vaikuttavat seikat? (Esm. Ihmissuhteita, harrastuksia, joiden takia joudut olemaan pois raideilta?)

En harrasta mitään eli ei ole ongelmia sen puolesta tosin autokoulu pitäis alottaa, että sen takia saattaa jokunen raidi jäädä väliin.


Raidilla kommunikointi

Joo ventti, kuulokkeet ja mikki on toiminnassa.

Miksi haluat kiltaan? Haluan kiltaan jossa on mukavaa porukkaa ja joka osaa asiansa. Osaan pelata classiani hyvin ja olen aina valmis mukaan kaikkialle. Olen aktiivinen ja en valita wipeilyistä sun muista.

Tutut/suosittelijat killassa? Eipä ole.

Miten tulet toimeen muiden kanssa? Luulisin tulevan toimeen kaikkien kanssa. tottakai kestän krittiikkiä jos se on asiallista / tarpeellista mutta toivottavasti ei ole tarvetta.

Kerro aikaisemmista killoistasi: powis pelasin vähä aikaa, muuten pugeilla ollaan menty.. tosin ennenkun migrasin stormille pelasin Twisting Netherillä pallomerirosvoissa se oli joku irli porukka vetelivät pelkästään 10man raideja niitte kans tuli ulduaria raidattua.
Tällä hetkellä olen omien irl kaverien kanssa tehdyssä killassa.


Muuta:

Joo elikkäs oikee nimi on Lauri ja asun jyväskylässä. Opiskelen Kone- ja metallialaa toista vuotta. Vapaa-ajalla tulee pelattua wowia ja kavereitten kanssa pyörittyä.
Olen innokas ja positiivinen raidaaja, koitan osallistua jokaisille raideille ellei todellakin ole jotain tärkeää menoa. Flaskit ja potionit on tietysti omasta takaa aina raideilla mukana.


Spnký
Juuta
Posts: 24
Joined: 03 Sep 2009 13:52

Re: Elemental / Restoration Shaman

Post by Juuta »

muutaman kerran pugeis ollu samaa aikaa ja hyvin on kaveri hoitanu hommasa olluppa sit hiilu tai dps, ja noit shammyi ei nii hirveesti yleesä kyl ole et gl täältä vaa.
User avatar
Hyperi
Posts: 43
Joined: 19 Nov 2009 10:28

Re: Elemental / Restoration Shaman

Post by Hyperi »

Kiva geari ja selkeesti käyttänyt yläkerran aivojakin niiden kanssa !

Miksi et ole enään Power of Willissä? oO


(Noin muuten, caster dps rakastaa elei <3)

Ps. Jos et oo aktiivinen niin tehdään pahoja. :D
kosha
Officer
Posts: 244
Joined: 13 May 2008 18:30

Re: Elemental / Restoration Shaman

Post by kosha »

Mä en kyllä tykkää elemental shamaaneista.
wattuu
Posts: 10
Joined: 25 May 2009 19:25

Re: Elemental / Restoration Shaman

Post by wattuu »

:shock: Kiva kilpi
Image
Rhianne
Warrior Officer
Posts: 185
Joined: 23 Jun 2008 17:24

Re: Elemental / Restoration Shaman

Post by Rhianne »

Mä tykkään emmental shamaaneista, imo vois ottaa testiin ja kattoo miten menee. Elejä kun ei killassa oo yhtään, ja varsinkin jos resto löytyy offspecista niin tarvetta olis.
Image
Image
Locked