Mázá - Holy/Disc priest

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Mázá
Posts: 2
Joined: 18 Jan 2010 18:43

Mázá - Holy/Disc priest

Post by Mázá »

IRL tiedot:
--------------------------------------------------------

Etunimi: Matti

Ikä: 17

Tietokoneen tiedot: Wow pyörii ilman minkäänlaista pätkintää. Muuta tästä en sit tiedäkkää.

Muuta: Tämmönen 17v jannu joka pelaa wowii ja käy lukios tokaa vuotta.


Character tiedot:
--------------------------------------------------------

Nick: Mázá http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... %A1z%C3%A1

Class, race & spec: Troll Priest
Main spec o Holy 13/58/0 ja off spec tällä hetkellä Shadow 13/0/58 (molemmat kuitenkin vaihdettavissa tarvittaessa)

Proffut:
Enchanting 450/450
Tailoring 445/450

Aktiivisuus: No joskus sunnuntaisin saattaa jäädä välistä harkkojen takia mutta jos tarvetta on niin voin jäädä harkoistakin pois.

Normaalit peliajat: Normaalisti pelailen melki heti koulusta tultuani johonkin 21.00-23.00. Tarvittaessa vaikka pidempäänkin.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Ultimate, mutta treenit voi jättää väliin jos on tarve.


Kokemus
--------------------------------------------------------

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit):
Olin joskus hiukan ennen kesää Disharmonyssä (Shamaanillani) mutta ajoin sillon kevarikorttia ja oli vähän muuta säätöö ku oli kesä tulossa niin en oikein ehtinyt pelaan, niin olin saanut kickiä killasta. Päätin sitten pitää tauon kun ei ollut enää kiltaa ja kesä oli tulossa.

Aloitin jonkun aikaa sitten wowin uudestaan ja vierailin Will of Power killassa. En ollut vielä silloin ihan täysin perillä kaikista bossien takuista, minulla oli hiukan heikko geari ja ei ollut kuulemma tarvetta holy papille niin sain sitten kickiä.

PVE kokemus:

Pre-TBC: Alotin pelaamisen vasta TBC niin ei ole Pre-TBC instoista kokemusta, muuta kuin että joskus 70-80 levusena kävin leikkimässä joitakin 60lvl raideija läpi.

TBC:
Karazhan full
Gruul ja Maggy down
SSC 5/6
TK 3/4
MH 2/5
Ja sitten tulikin jo WotLK. Clearasin MH:sta pari bossia, TK:n ja SSC:n loppuun patchin tultua.

WotLK:
Naxx full 10 ja 25 man
Malygos down
OS 3d 10 ja 25 man cleared
Ulduar 11/14 25 manista cleared
ToC 10 ja 25 man cleared
ToGC 10 4/4 (Tribute to Mad Skill) ja ToGC 25 2/4
ICC 10 2/7 ICC 25 0/7 (Oon ollu 25 man Professoria kaatamas PoW:n kaa mutta ei ollut muuten raid spottia ICC 25:seen)
Osaan kuitenkin ICC bossien takut.

Altit, pvp kokemus yms:
--------------------------------------------------------

Altit:
Mobzi 80 shaman
Dezel 71 warrior
Franzle 72 druid
Kukko 72 hunter

Pvp:tä en ole oikein koskaan vielä pahemmin ehtinyt/ollut kiinnostusta harrastella.

Disharmonyyn?
--------------------------------------------------------

Suosittelijoita / kavereita killassa: Bumbá on irl kaveri ja Thurgathin tiedän pelistä. Luulisin että molemmat voi suositellakkin.

Odotukset ja tavoitteet: Raidata kavereiden kanssa ja saada progressia ja tietenkin niitä liiloja itemeitäki olis ihan jännä saada.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: No oon kuullu että teillä olis mahdollisesti tarvetta disc papille ja päätin hakea kiltaanne. Osaan nykyään taas pelata ja oon aktiivinen raidaaja.

Muuta: No pelannut wowia TBC alusta lähtien ja osaan hommani. Palasin tauolta jonkun aikaa sitten mutta nyt on taas intoa raidata ja gearata. Harvemmin failailen ja jos epäonnistun jossain niin en toista virheitäni. Panostan geariin ja flaskit/ruoat aina mukana raidilla jos niitä tarvitsee.

Jos jotain jäi epäselväksi vastaan mielelläni kysymyksiinne :)

T:Mázá
bumba
Posts: 3
Joined: 18 Jan 2010 20:05

Re: Mázá - Holy/Disc priest

Post by bumba »

power of will************** torstaina uus koneeeeee... siihe asti pleikkari viihdyttää. wat ja joo suosittelen[¿]
Keroziini
Posts: 8
Joined: 21 Sep 2009 23:33

Re: Mázá - Holy/Disc priest

Post by Keroziini »

Meillä kyllä on pappeja enemmän ku vatikaanissa.

Muuten omaan silmään näytti ihan ok geari ja apply mutta olen tavallinen perus pulliainen ja mistään en mitään päätä niin joku enemmän vaikutusvaltanen konkari tulee varmaan lyömään viimesen naulan arkkuun.
User avatar
Hyperi
Posts: 43
Joined: 19 Nov 2009 10:28

Re: Mázá - Holy/Disc priest

Post by Hyperi »

Discii ei oo ku Tomi lähti hoitaa sen aidsii, mutta varmaa standbylle voi ainakin aluks joutuu jos offut hyväksyy :D


Ps. en jaksanut ees kattoo gearii :D

Edit: Peelocharat on perseestä :<
Mázá
Posts: 2
Joined: 18 Jan 2010 18:43

Re: Mázá - Holy/Disc priest

Post by Mázá »

Olisko mahdollista saada jotain vastausta tähän ? :shock:
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Mázá - Holy/Disc priest

Post by Bauhaas »

Joo anteeks ollu nii koomas unohtanu vastaa. Ei oo tarvetta papille mihkään spottiin tällä hetkellä ei edes varalle.

Kiitos kummiskin ja onnea uuden killan etsimiseen.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
User avatar
Palakakku
Posts: 10
Joined: 14 May 2009 15:30
Location: Helsinki

Re: Mázá - Holy/Disc priest

Post by Palakakku »

o.O
SPAM
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Mázá - Holy/Disc priest

Post by pulshu »

Pistetää ny sossu spot pojalle ees.
Image
Post Reply