[hyväksytty] Zichra, shadowpriest

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Zichra
Posts: 6
Joined: 04 Mar 2010 23:04

[hyväksytty] Zichra, shadowpriest

Post by Zichra »

Hei.

Nimi on Lasse. Oulusta kotoisin 22v, nuori mies. Olen ihan normaali (en ole) työssäkäyvä ihminen. Pelaan vapaa-aikana wowia niinkuin moni muukin. Viikonloput menee sitten monesti ihan muun huvin merkeissä. Ei meistä kukaan ole mikään absolutisti.

Tässä olen etsiskellyt kiltaa jo jonkin aikaa, ei vaan ole oikeanlaista kiltaa sattunut tielle. Tai sanotaanko että oikeanlaista jossa minun spriestille olisi ollut käyttöä. Niinpä kaveriporukalla on sitten pug raideja kasailtu ja juostu.

Lähtöjään tällä hahmolla olen realmilta Alonsus, jossa levelasin priistini kohtuu vikkelään päämääränä päästä pelaamaan high end hommia silloin BC aikaan. Silloin kyllä jäi raidaamiseet ihan kokonaan kyllä tekemättä. Tosin suurimmilta osin siitä syystä että luin sodankylässä kirjaa "näin ylenet alikersantiksi ja masennut". Vanillassa kyllä olin kova mies (eikun poika? no pienenpi kuitenkin) raidaamaan.

Kaiken raidaamisen lähtöpiste on kuitenki vanilla ajoilta jolloin warrullani raidailin BloodFeather serverillä. Siellä oli kova kilta ja sitä 60-lvl Naxxia vähän sitäkin raidattiin jo. Hyviä aikoja.

Minultahan löytyy tällä hetkellä 3 (lvl80) hahmoa, kaikki on tällä realmilla, 1 näista on alliance puolella (se alkuperäinen warriorini siellä siis nyt).

Meni vähän jo turhaksi höpinäksi tämä. Asiaan. Trade kanavalla huomasin rekry ilmoituksen jossa mainittiin haettavaksi Shadowpriestiä. Minulta sellainen löytyy! Kohtuu kovaa tasoa oleva gearikin löytyy ja skillithän hipovat tietysti pilviä. Olen raidannut tähän hetkisestä kontentistä juurikin tällä papilla ihan naxx--> ja viimeisin suurin tappo lienee sitten icc10 professori P. Sinne asti riittää minun raid kokemus tällä erää. Mutta opin nopeasti ja sopeudun nopeasti.

En nyt muista mitä siinä "hakemuspohjassa" oli, mutta Minulta löytyy kyllä TS, Ventrilo joilla voi puhua. Osaan niitä käyttääkin.
Tietokoneestakin siinä kysyttiin: Uusinta uutta melkein, i5prossu,ddr3:4gb muistia.radeon 5870. Siinä kai tärkein rauta mitä nyt peleihin tarvitaan.

Minusta olisi myös hieno käytäntö joskus kun sais semmoisen Ventrilo tms. kilta haastattelun. Olisi kai toimiva sellainenkin. :)

Näillä eväillä eteenpäin. Olkaa hyvä ja tuomitkaa.
Dinel
Posts: 5
Joined: 01 Mar 2010 23:26

Re: Zichra, shadowpriest

Post by Dinel »

Olen kotoisin 22v, ok Image
Dinel
Posts: 5
Joined: 01 Mar 2010 23:26

Re: Zichra, shadowpriest

Post by Dinel »

Joo ei vittu luin väärin ty mo, lyökää mua ja ei en vittu löytäny edit näppäint
Zichra
Posts: 6
Joined: 04 Mar 2010 23:04

Re: Zichra, shadowpriest

Post by Zichra »

joo ei siinä hienosti rakennettu lause, eikö. kaikki osaa lauseisiin ne pilkut sitte jatkossa!
Zichra
Posts: 6
Joined: 04 Mar 2010 23:04

Re: Zichra, shadowpriest

Post by Zichra »

Carlaman
Posts: 29
Joined: 04 Mar 2010 09:58

Re: Zichra, shadowpriest

Post by Carlaman »

vouchit
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Zichra, shadowpriest

Post by pulshu »

Tuota tuota. Screenshot UI:sta kiitos? Mut täytyy kyllä sanoo että oikein vakuuttava hakemus noin muuten. Mites muuten tuo sun pappi etkös tarvis hittiä vähä lisää? Onko seuraavia gear uppeja suunnitteilla?

Tunnetkohan jotain meiän aikasempia Oululaisia pelureita kun on stormilla vaikuttanu esim. Tuska, Korsteeni, Kosha etc? Oikeilta nimiltä taitaa olla Ville, Valtteri ja Simo.
Image
Zichra
Posts: 6
Joined: 04 Mar 2010 23:04

Re: Zichra, shadowpriest

Post by Zichra »

On minulla hit capissa, talenteista tulee loput sitten. 292 taisi olla spriestin hitcap näillä talenteilla. UI on wowin oma, koittanut kyllä jotain erilaisia mutta kyllä tällä on ollut selkein pelata kun on saanut bindattua hyvin tarvittavat skillit. Gear uppeja löytyy sitten icc25, bracereissä ei ole ollut kovin droppi onnea. Muutama isomman ilvl tavara löytyy inventorystä mutta en käytä niitä kun ei tarvetta niiden statseille ole. En kyllä taida tuntea näitä mainuttuja oululaisia. Wowissa tullut kyllä vastaan joskus. Image
Carlaman
Posts: 29
Joined: 04 Mar 2010 09:58

Re: Zichra, shadowpriest

Post by Carlaman »

noi homppelit varmaan haluaa kuvatusta : > imageshack tai johonki muuhu uppia
Image
Hatson
Posts: 29
Joined: 26 Aug 2009 15:51

Re: Zichra, shadowpriest

Post by Hatson »

Jeps, hyvältä vaikuttaa. Pitäskö toi sun toinen ringiki enchanttaa ? ;)
Image
Image
Locked