[hyväksytty] Jekkunen Undead Warlock

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Jekkunen
Posts: 1
Joined: 04 Mar 2010 23:55

[hyväksytty] Jekkunen Undead Warlock

Post by Jekkunen »

IRL tiedot:

Etunimi: Matias

Ikä: 18v

Tietokoneen tiedot: jotai Geforce 9800 tai jotai sit amd 5200 prossuu.

Character tiedot:

Nick: (armoryyn linkki) http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Jekkunen

Class, race & spec: Undead Warlock. Destro. Aina specci vaihdattevissa

Proffut: Enchanting ja Tailoring

Aktiivisuus: Pyritään olla se 100% Aktiivisuus

Normaalit peliajat: Sillonkun pitää, ei oo mitään esteitä.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Tyttöystävä joka on tossun alla.


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit):
Bloodfeatherillä: The Phalanx, aikoinaan kovin kilta siellä vanillassa, joka hajosi. Micrasin Stormille ja The Magnificenttiin menin raidailemaan kunnes tuli vähän erimielisyyksiä Khelin kanssa ja siinä se sitten oli. Tämän jälkeen suuntasin Cubeen jossa raidailin melkein 2 vuotta jonka jälkeen Saaga yms.

PVE kokemus: Vanillassa= ZG, MC, BWL, AQ20/40 tuli vedettyä. TBC= Tuli ensimmäisten joukossa kaikki vedettyä paitsi Twinejä ja Kiljaedenia Sunwellistä. Wotlk= Naxxit, OS 3D yms vedettynä. Sitten Tauko ja nytten tässä 6/12 Icc.

Altit, pvp kokemus yms: Ei taitoo, innostusta, eikä mitään muutakaan.


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: En varmaan tunne, kai siellä jotain on.

Odotukset ja tavoitteet: No että sais tän tyydytettyy tätä raidaus kuumetta ihan kunno killassa, eikä vain pugeissa.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Olen warlock joka tekee hommat niinkuin pitääkin, ja varmasti tulee SS ja HS kysymättä ;)

Muuta: Ei ole, olen tylsä
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Jekkunen Undead Warlock

Post by pulshu »

Se UI-screenshot?

Twilight Vanquisher Jekkunen <kulkurit>, 80M Undead Warlock (Act: 3/13/55 Destruction | 0/17/54 Destruction) | HP: 20316 # Mana: 24695 | Spi: 566 # SP: 2536 # Hit: 341 (13%) # Crit: 830 (30.94%) # Haste: 557 (16.99%) | Ench: 433/450 # Tail: 445/450 | Tiers: T10+: 2, T10: 1, T9+: 2 | Achi: 3955 | Avg ilvl: 252.7 | http://u.quick.fi/c7rv
Image
Execution
Posts: 1
Joined: 05 Mar 2010 00:00

Re: Jekkunen Undead Warlock

Post by Execution »

Joo, mun mielestä ihan hyvä apply ja geari / gemit on iha kohdillaan. Kahtellaa mitä muut offut sanoo ja kuinka on lockille tarvetta.
Carlaman
Posts: 29
Joined: 04 Mar 2010 09:58

Re: Jekkunen Undead Warlock

Post by Carlaman »

joo meikälläki tuli erimielisyyksiä khelin kans. Loppu peleis ämmä tyyppi, iha ok geari ja kokemustaki tais olla iha sopivasti TBC ajoilta myös? Mua ei oikein kiinnosta tää wotlk kokemus, olin eilen ekaa kertaa ICC ja 6 bossia down melkein ekal yrillä että iha helppoo paskaa alku ja takut harjotellaan sit joskus :D
Image
User avatar
Mayah
Posts: 86
Joined: 04 Nov 2009 10:34
Location: Helsinki

Re: Jekkunen Undead Warlock

Post by Mayah »

Lokki ainaki eilen puuttuu raidilta, ja kokemusta löytyy.. Vaikkei sitä minulta loppupeleissä kysytäkään niin kiltaan imo.
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
Carlaman
Posts: 29
Joined: 04 Mar 2010 09:58

Re: Jekkunen Undead Warlock

Post by Carlaman »

joo luulin sua toiseks wlokiks joka oli iha kyrpä TBC:ssä mutta ts3 imuun ja se asetupit kuntoon "push to talk" ja kiltaan. :P
Image
Izmaal
Officer
Posts: 19
Joined: 25 Feb 2010 23:33

Re: Jekkunen Undead Warlock

Post by Izmaal »

Jees lokkiahan tässä vähän jo kaipailtiin. Pistäppä se uiscreeni.
Sitten varmaan seuraava vaihe onkin /ginvite jekkunen
User avatar
Ipi
Officer
Posts: 78
Joined: 28 Feb 2010 19:35

Re: Jekkunen Undead Warlock

Post by Ipi »

Yhdyn Executionin, apply näyttää hyvältä ja ihan näpsäkkä gearikin. Lockejahan meil o aika vähä vai kuinka ? Mut mun mielestä kiltaan juu :)
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Jekkunen Undead Warlock

Post by pulshu »

Jees pistetään hanat lokkejen osalta tästä sit kiinni varmaan nyt pärjätään näitten kanssa hyvin.

Kysele ingame joku offu invaamaan ja pistä TS3 beta client tosiaan imutukseen. :-)
Image
Locked