[hyväksytty] Krudi - Shadow Priest

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Krudi
Posts: 2
Joined: 24 Mar 2010 18:49

[hyväksytty] Krudi - Shadow Priest

Post by Krudi »

IRL tiedot:

Etunimi: Jesse

Ikä: 18v

Tietokoneen tiedot: intel core duo 3.0Ghz, 4GB Ram, Ati radeon 4850 512mt

Muuta: 8/1 Mb/s netti

Character tiedot: Krudi

Nick: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&cn=Krudi

Class, race & spec: Priest, undead & shadow

Proffut: inscription & herbalism

Aktiivisuus: onlinessa aina, kun mahdollista ;)

Normaalit peliajat: 15 - 24

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: eipä ole


Kokemus: TBC karazhan, Wotlk Naxxramas 10/25, Malygos 10/25, Sartha 3d 10/25, ToC 10/25, Icc 10 6/12 ja 25 4/12, tosiaan tuli vedettyä toi 6/12 random pugilla muutama kuukausi sitten (Raptilez, Jopeli, Ipi, Tukaani + muutama randomi, joiden kanssa jatkettii sitte muutamana viikkona "progressia" tuolla icc:ssä. saatii ihan hyvin bosseja alas ensikertalaisina)

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Fullmoon kilta perustettiin jo TBC aikoina ja suunniteltiin Wotlk raidaamista, killan kanssa onnistuttiin kaatamaan Naxx 10, jonka jälkeen päätettiin sitten yhdistyä Dusk to Dawniin, jossa onnistuimme kaatamaan KT:n 25 manissa. Dusk to Dawnissa olin Ulduarin tuloon asti, jolloin sain kickkiä kesätauon takia. Arcticassa olen nyt vain ollut sossuna kun ei ole löytynyt sopivaa kiltaa.


Altit, pvp kokemus yms: hunter 80 ja warrior 80, Viimeksi tuli pelattua PvP:tä kunnolla TBC aikoina


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: Ipi varmaan suosittelee ja tunnen killasta Raptilezin ja Jopélin(little bro)

Odotukset ja tavoitteet: LIch King nurin!

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Osaan oman classinni ja Icc:stä takut hallussa 7bosselle

Muuta: Wowissa viihtyvä kaveri ;D, Teamspeak löytyy. Ainii tuossa tuo screenshotti mun perus UI:sta (eeppisestä kaveriporukka pugista) =)
http://img532.imageshack.us/img532/2496 ... 231246.jpg
User avatar
Ipi
Officer
Posts: 78
Joined: 28 Feb 2010 19:35

Re: Krudi - Shadow Priest

Post by Ipi »

Juu, tosiaa meitti suosittelee, Jessen kaa vedetty noita ICC:tä ja Wotlokin alkuraideja, tää kaveri kyllä raahautuu raideille (jos ei jostai syystä nii... IPI PAMPUTTAA ofc.) =) Shadowpriestien tilanne nyt muutenki niin epävakaa (Anarkiassa yks) että tässä ois aktiivine ja osaava jantteri. Ootellaan muiden mielipidettä. 8-)
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Krudi - Shadow Priest

Post by pulshu »

No jopas. Shadowpapeista kyllä on ollu hieman pula oon samaa mieltä.

Mitään suuremmin tuollasista castereista ymmärtämättömänä vetäsin rawrilla pientä optimizee sun gearin kanssa ja 8-itemiin tuo uusia gemityksiä tai ainakin muutoksia ehdottaa mikä kyllä näkyis sit ilmeisesti reilun 5% DPS increasena. :-) Mene ja tiiä mut DPS se on sekin.

Liekkö twistedneckillä jotain sanottavaa tähän?
Image
User avatar
Twistedneck
Apina
Posts: 70
Joined: 01 Mar 2010 23:35
Location: Ikaalinen

Re: Krudi - Shadow Priest

Post by Twistedneck »

pulshu wrote:No jopas. Shadowpapeista kyllä on ollu hieman pula oon samaa mieltä.

Mitään suuremmin tuollasista castereista ymmärtämättömänä vetäsin rawrilla pientä optimizee sun gearin kanssa ja 8-itemiin tuo uusia gemityksiä tai ainakin muutoksia ehdottaa mikä kyllä näkyis sit ilmeisesti reilun 5% DPS increasena. :-) Mene ja tiiä mut DPS se on sekin.

Liekkö twistedneckillä jotain sanottavaa tähän?
Ei löydy shadowgearia Wowheroessista, ja discki geari on päällä wowarmoryssä. Että jos voisit logata pois shadowgeari päällä ni kattelisin
Image
Krudi
Posts: 2
Joined: 24 Mar 2010 18:49

Re: Krudi - Shadow Priest

Post by Krudi »

Joo, pääsi peliaika näköjään loppumaan. Huomenna sitte shadow geari niskaa :D
Locked