[Hyväksytty] Legbreaker Prot/Retri Paladin

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Legbreaker
Posts: 5
Joined: 18 Sep 2009 19:49

[Hyväksytty] Legbreaker Prot/Retri Paladin

Post by Legbreaker »

IRL tiedot:

Etunimi: Ville

Ikä: 18v

Tietokoneen tiedot: http://fin.afterdawn.com/vertailu/tuote ... g-734g32mn

Character tiedot:

Nick: (armoryyn linkki) http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... Legbreaker

Class, race & spec: Paladin, Blood Elf ja Prot MS/Retri OS

Proffut: Mining 450 / Enchanting 460

Aktiivisuus: Kylhän tota aikaa riittää pelaamiseen joten tulen näkymään linessä.

Normaalit peliajat: Iltasin skolen jälkee. Viikon loppusin melko paljon tulee pelailtuu.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Satunnaisia pesäpallo harjoituksia kun ei oikeen tiedä jaksaako sitä harrastaa.


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Aika monessa killassa käyty. Viimeiset Malefica (hajosi kun yli puolet migrasi toiselle servulle), ja Malefican jämistä koottu Ashes (joka hajosi juuri viime viiikolla kun GM:lle tuli pelätty keski-iän kriisi vastaan)

PVE kokemus: Melko heikkoa ennen WOTKL. Tässä lisä-osassa kaikki clearattu paitsi ICC:t ja ToGC25. ICC:ssä 10 manin progress 11/12 ja 25manissa 10/12

Altit, pvp kokemus yms: Onhan mulla tää yks kunnon alt jolla raidaa mitä vaan. http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... =Amanibear


Disharmonyyn? Kilta vaikuttaa kestävältä ja muutenkin progressia tahkovalta killalta. Näin ainakin kuullut irlien suusta.

Suosittelijoita / kavereita killassa: Xperience ja Corvec ainakin. Onhan siellä varmaan muitakin.

Odotukset ja tavoitteet: Hyvää ja hauskaa progressin vääntöä. Toivottavasti hyvää porukkaa joitten kanssa vietää aikaa pelissä ja Ventis/TS:ssä.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Saatte minusta aktiivisen ja osaavan pelaajan. Osaan tämän contentin melko hyvin joten gearaamisessa ja takutuksessa en tarvitse paljoa apua ennen hc modeja. Tuon varmasti hyvän lisä raid-setuppiinne, melko kovalla depsi os gearilla pystyn tekemään lämää niin kuin muutkin joten 3.tankki slotti sopisi hyvin minulle, jos jotkut bossin vedän depsuna.

Muuta: Tällänen 18v kaveri Etelä-Suomesta. "Opiskelen" Lohjalla ammattikoulussa toista vuotta. Joten aikaa riittää pelaamiseen. Harrastukset ei kauheasti luulisi haittaavaan pelaamista. Ei kai tässä kummempia (Ps. Osaan/Uskallan puhua ventissä)
Xperience
Posts: 5
Joined: 18 Mar 2010 18:26

Re: Legbreaker Prot/Retri Paladin

Post by Xperience »

Juu suoraa kiltaan irl frendi ja osaa pelata ja tietää takut. Tästä tulee mun tankki kaveri jonka kaa voidaa alkaa liidaa yhtä icc10 grp....
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Legbreaker Prot/Retri Paladin

Post by pulshu »

Douh... Retrejä meil ainaki on jo enemmän ku tarpeeks. Tankkejaki on kyl ihan kivasti nyt et et... vitsi ku ei ny viittis ottaa kiltaankaa jos ei o mitää käyttöö.
Image
User avatar
Ipi
Officer
Posts: 78
Joined: 28 Feb 2010 19:35

Re: Legbreaker Prot/Retri Paladin

Post by Ipi »

Mun mielest näyttää iha hyvältä, toi herra X tossa suosittelemaanki ehti jo.. Mun mielest vois ottaa kiltaa, mutta mutta.. Tiedä sitte ku "muutama" suht aktiivist tankkia löytyy
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Legbreaker Prot/Retri Paladin

Post by pulshu »

Totta totta... valinta on vaikea jota miettiä täytyy.
Image
Madao
Posts: 14
Joined: 28 Mar 2010 20:18

Re: Legbreaker Prot/Retri Paladin

Post by Madao »

Sisään vaan vaikkei..
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Legbreaker Prot/Retri Paladin

Post by pulshu »

Sit joudutaan väkisin vuorottelee tankkeja 25man raideilla. Toki jos se ei xperiencelle, bafulle ja nashorille o ongelma niin tottakai äijä sisään.
Image
Xperience
Posts: 5
Joined: 18 Mar 2010 18:26

Re: Legbreaker Prot/Retri Paladin

Post by Xperience »

juu ei se mulle ainakaa ongelma oo.... mitäs muut sanoo?
User avatar
Twistedneck
Apina
Posts: 70
Joined: 01 Mar 2010 23:35
Location: Ikaalinen

Re: Legbreaker Prot/Retri Paladin

Post by Twistedneck »

Joo tankkeja on paljon juu, että ehkä joudut vuorotteleen, ja kyllä Malefica ajoista muistan että tankkiminenkin sujuu hyvin ^^
Image
Bafu
Posts: 1
Joined: 07 Apr 2010 22:23

Re: Legbreaker Prot/Retri Paladin

Post by Bafu »

Eikös me saaha 3 icc10:tä ainakin jos otetaan kiltaan?

Muutenkin mun mielest dualistit joillon tank ja dps spec on hyvin kaytännöllisii vaik ne olis esim 25manis depsinä. Jos vaan aktiivisuutta riittää niin mulle on ok.

Ja jos 25 meinaa tulla liikaa retrii niin mää tai X voi mennä kolmantena tankkina.
Locked