[hylätty] Zygel - Boomkin Druid

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Zygeli
Posts: 3
Joined: 22 Apr 2010 02:17

[hylätty] Zygel - Boomkin Druid

Post by Zygeli »

IRL tiedot:

Etunimi: Iiris

Ikä: 17-vuotias

Tietokoneen tiedot: Ms Windows Xp Professional Sp2
Genuine Intel CPU T1600 @ 1.66GHz, 2.0GB RAM,Mobile Intel 4 series Express

Muuta:

Character tiedot: Zygel

Nick: (armoryyn linkki) http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&cn=Zygel

Class, race & spec: Tauren Boomkin Druid

Proffut: Leatherworking 421, Skinning 450

Aktiivisuus: Päivittäin

Normaalit peliajat: 24/7

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Ei mitään.


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Straihgt Outta Orgrimmar - Poikaystävän tekemä kilta ja kilta kaatui kun se lähti Noscoon. Ei oikein muissa Wotlk:ssä. TBC:ssä Koogeebee, joka hajos.

PVE kokemus: Tbc: kaikki paitsi KJ.
Wotlk: kaikki paitsi uldu ja icc 10 4/12, 25man 5/12. Mutta takut hallussa pidemmällekkin.

Altit, pvp kokemus yms: Ei oikein kiinnostusta ollut pvp:hen, mutta levutan hunua jolla aion alkaa pelaamaan sitä.


Disharmonyyn? Haluan suomalaiseen ja hyvään kiltaan. Dismarmony tuntuu sopivalta:)

Suosittelijoita / kavereita killassa: En oikein tunne ketään.

Odotukset ja tavoitteet: Clearata end game content ja siinä ohessa tietenkin saada lisää gearia + Mukavaa raidausta:)

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Koska minusta on siihen ja aivot löytyy:) Boomareita (hyviä) muutenkin aika harvassa.

Muuta: Ei ole muuta lisättävää:)

http://img27.imageshack.us/i/dpsf.png/
User avatar
Mayah
Posts: 86
Joined: 04 Nov 2009 10:34
Location: Helsinki

Re: Zygel - Boomkin Druid

Post by Mayah »

Pistäs sun kokovartalokuvia tai galtsunickiä tai jotain vastaavaa niin katotaan onko meillä tarvetta boomarille 8-)
Tissikuvilla saat suoraan invin xD
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Zygel - Boomkin Druid

Post by pulshu »

Voi vitsi... poikaystävä mainittu. :lol:

Tuota tuota... Pari balance druidia tuossa pyöriny nyt kyllä jo raideilla ja ei tuo class nyt mikään niin kova DPS oo että sillä kannattais raidia lähtee oikein täyttämään. Hieman epäilen mut tarvii seurailla hetki tilannetta.
Image
Zygeli
Posts: 3
Joined: 22 Apr 2010 02:17

Re: Zygel - Boomkin Druid

Post by Zygeli »

Se DPS riippuu kyllä ihan pelaajasta ja mielestäni minusta olisi kyllä raideille jos kiltaan pääsisin:) Tissi kuvia en ole laittamassa, mutta irc-galleria nick : irs- :D
User avatar
ksit
Posts: 20
Joined: 17 Sep 2009 18:11

Re: Zygel - Boomkin Druid

Post by ksit »

maija miks sä lepakko haluut nähä tissikuvia? mulle saa laittaa ne vaik privaviestinä.
User avatar
Mayah
Posts: 86
Joined: 04 Nov 2009 10:34
Location: Helsinki

Re: Zygel - Boomkin Druid

Post by Mayah »

Ei mun boomarispottia saa viedä :< Eikä kyllä felderinkään :<

Edes yks tissikuva? =P
Alusvaatekuvakin kelpaa =)

Ja ksit: ei kai se musta lepakkoa tee jos pidän tisseistä... tosin luulen että mulla oikeastikin on enemmän naiskokemuksia ku sulla =)
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
Celandra
Posts: 1
Joined: 07 Apr 2010 19:44

Re: Zygel - Boomkin Druid

Post by Celandra »

:-)
Andrissa
Apina
Posts: 18
Joined: 18 Mar 2009 15:17

Re: Zygel - Boomkin Druid

Post by Andrissa »

Celandra wrote::-)
:-)
Imo kiltaan, koska boomkin.
User avatar
Ipi
Officer
Posts: 78
Joined: 28 Feb 2010 19:35

Re: Zygel - Boomkin Druid

Post by Ipi »

Andrissa wrote:
Celandra wrote::-)
:-)
Imo kiltaan, koska boomkin.
EI VITTU, joku saa taas lähipäivinä tutustuu eeppiseen rankkiin... Tuohon metsien karuun kuninkaaseen, viidakon raavaaseen valloittajaan, tuohon karvaiseen ihmisten esi-isään, elikkoon, joka laittaa Andrissankin polvet tutisemaan ainakin hetkeksi ! (ennen ku vitu Rofltilez käyttää valtaansaa väärin..)

Ainii. Hakemus. Maija vois kiinnostuu täs threadis jostai muustaki ku tissikuvista, mul ei o paskan hajuukaa sulkapöllöist. Tosin, ohan meillä 2 oomkiniä täl hetkel, et tiedä häntä tarvitaako... Herra Iso Herra varmaankin tulee aukaisemaan sanaisen arkkunsa.. Mä oon sitä mieltä ettei kyllä kolmatta ehkä mahu.
Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Zygel - Boomkin Druid

Post by Hyeena »

Ipi wrote:... Tuohon metsien karuun kuninkaaseen, viidakon raavaaseen valloittajaan, tuohon karvaiseen ihmisten esi-isään, elikkoon, joka laittaa Andrissankin polvet tutisemaan ainakin hetkeksi !
Kutsuiko joku?
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Locked