[hylätty] Zacard - Combat Rogue

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Zacard
Posts: 4
Joined: 26 Apr 2010 18:21

[hylätty] Zacard - Combat Rogue

Post by Zacard »

IRL tiedot:

Etunimi: Elias

Ikä: 21

Tietokoneen tiedot: 100 stable FPS, kovat on vehkeet.

Muuta: Olen absolutisti alkoholin ja tupakan suhteen, käyn salilla ja pelailen wööwiä.

Character tiedot:

Nick: (armoryyn linkki) http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &cn=Zacard

Class, race & spec: Undead Rogue, combat

Proffut: enchanting 450, mining 450

Aktiivisuus: pelailen lähinnä viikolla.

Normaalit peliajat: Pelailen lähinnä viikolla.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi:

Nainen viikonloppuisin.

Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit):

Chaos in Motion, Silent Advisory, Pro Finlandia, Colour

(Pro Finlandiassa pelaan vieläkin, DK:llani, olen vain tauolla sieltä (TBC asti raidannut killassa). Olen lähtenyt killoista aktiivisuus ongelmien takia, colourissa en vain jaksanut olla.

PVE kokemus: Kaikki on kaadettu TBC:stä alkaen, 25 hc anubit sunmuut. Olen tankannut HC:na LK:ta ja tiedän takut jokaiseen bossiin.

Altit, pvp kokemus yms: Warru löytyy, sillä en kyllä raidaile, enkä tule raidaamaankaan. PVP kokemusta on paljon.


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: ei ole.

Odotukset ja tavoitteet: niitä hardmodeja. tavoitteena HC10man LK

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Osaan depsiä, omaan aivot, tulen ihmisten kanssa toimeen.

Muuta: eipä juurikaan, hyvää vappua.

Hakemukseen liitteeksi screenshot UI:sta ja DPS classeilta mielellään todisteita kelvollisesta DPS:stä joko yksin omilla buffeilla tolppaan tai raid DPS mittarit näkyviin.

eiköhän sitä depsiä ole ihan tarpeeksi, ja jokainen nappi tietenkin unbindattu. Klikkailen kaiken!
User avatar
Ipi
Officer
Posts: 78
Joined: 28 Feb 2010 19:35

Re: Zacard - Combat Rogue

Post by Ipi »

Mun mielestä näyttää hyvältä, tosiaa meillä ei ihme ja kumma oo ollu aktiivista roguee piiiiitkää aikaa. Imo voitas ottaa trialille.
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Zacard - Combat Rogue

Post by pulshu »

Nii... näitä roksuja näkyy aina joskus ja jouluna raideilla. ICC25 jatkoraideilla vielä harvemmin.
Image
User avatar
Mayah
Posts: 86
Joined: 04 Nov 2009 10:34
Location: Helsinki

Re: Zacard - Combat Rogue

Post by Mayah »

Melko ylimielisen kuvan saa hakemuksesta =)

Mut ei kai se roguella depsiminen kovin hankalaa voi olla vaikkei mitään ss:ja tossa applyssa olekaan..
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
Zacard
Posts: 4
Joined: 26 Apr 2010 18:21

Re: Zacard - Combat Rogue

Post by Zacard »

Painotan vielä että ne jatkoraidit kiinnostaa enemmä, ite ainaki killattomana koitan bongata niitä LK savedeja tradelta jos sattuu osumaa kohalle. Ei kiinnosta fresh runit niinkään.
User avatar
Mayah
Posts: 86
Joined: 04 Nov 2009 10:34
Location: Helsinki

Re: Zacard - Combat Rogue

Post by Mayah »

Veikkaan vähän et tämä on niitä tyyppejä ketkä on raideilla yhen viikon, ja jos porukkaa failaa tai ei tule progressia, applyy muualle kun "ei vaan jaksanu olla" enää tässä killassa =)
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Zacard - Combat Rogue

Post by pulshu »

Zacard wrote: (Pro Finlandiassa pelaan vieläkin, DK:llani, olen vain tauolla sieltä (TBC asti raidannut killassa). Olen lähtenyt killoista aktiivisuus ongelmien takia, colourissa en vain jaksanut olla.
^ Tuo ei todellakaan kuulosta kovin vakuuttavalta. Pistää kysymään onko mielenkiinto jotenki muuttunu että sitä aktiivisuutta nyt olis enemmän?

Zacard wrote: Hakemukseen liitteeksi screenshot UI:sta ja DPS classeilta mielellään todisteita kelvollisesta DPS:stä joko yksin omilla buffeilla tolppaan tai raid DPS mittarit näkyviin.

eiköhän sitä depsiä ole ihan tarpeeksi, ja jokainen nappi tietenkin unbindattu. Klikkailen kaiken!
Sitä UI-screenshottia vaan tänne kiitos. Ei emme tiedä sun DPS:stä mitään.

+ kysymyksiä gearista:

Miks chestissä on AP gemejä kun ARP ei o hard capissa? Yleensäkkään en tajuu kyllä AP gemejä eikö siinä olis moni muu gemi paljo parempi? O_o
Image
Zacard
Posts: 4
Joined: 26 Apr 2010 18:21

Re: Zacard - Combat Rogue

Post by Zacard »

taidanki vaa jatkaa pvp.
Zacard
Posts: 4
Joined: 26 Apr 2010 18:21

Re: Zacard - Combat Rogue

Post by Zacard »

tbh, en näe järkeä vastailla typeriin kysymyksiin.
Locked