[hylätty] Holy paladin - kilta hakemus

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Cláydie
Posts: 1
Joined: 18 May 2010 16:33

[hylätty] Holy paladin - kilta hakemus

Post by Cláydie »

IRL tiedot:

Etunimi: Jere

Ikä: 15

Tietokoneen tiedot: näytönohjain GeForce 9500, emolevy AMD athlon 64 keskusmuisti 4gigaa ja jotain mitä noita nyt on..

Muuta: Tietokoneeni tehostai ei ole epäilystäkään ettei toimisi esim. 25m raideilla.

Character tiedot:

Nick: Cláydie
(armory linkki): http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... %C3%A1ydie

Class, race & spec: Paladin, blood elf (female), Holy/retri

Proffut: Maining 450 ja jc kehittelen tällä hetkellä kun on aikaa.

Aktiivisuus: Normaalisti olen kaikilla raideilla ellei oikeasti ole jotain tärkeää menoa.

Normaalit peliajat: Ei ole "peliaikaa", mutta käyn raideilla ja vedän voat ym weeklyt ja joka päivä dailyt.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Harrastan jääkiekkoa, mutta se ei haittaa pelaamistani.


Kokemus:

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): aluksi olin onebelowzerosta, mutta siirryin kovanonnen kundeihin pelailemaan icc25. siitä pidin pienen tauon ja nytten vähän aikaa olen oleskellut Kapina nimisessä killassa ja nyt taas kuin aktiivisuutta on tullut lisää olisin innokas taas kovempien kavereitten kanssa kaatamaan lich kingiä.

PVE kokemus: PVE kokemuksesta tbc: Black temple,Zul aman,Zul gurub ym raideja ja WotLK tullessa kokemusta on kaikista WotLK bosseista paitsi LK:sta.

Altit, pvp kokemus yms: Ensimmäiseksi levutin 80lvl shamaanin jonka jälkeen siirryin levuttamaan DK:ta näiden jälkeen myin acconi kuin into laski, mutta parin viikon päästä pikaisesti kävin hakemaan uuden accountin ja aloitin levuttamaan druidia. Druidin jälkeen olen levuttanut tämän Paladinin jolla nykyisin pelaan ja myös 71lvl priesti on takataskussa eri serverillä :) Kokemusta wowiuraltani on n. 3v


Disharmonyyn?

Suosittelijoita / kavereita killassa: Ei ole

Odotukset ja tavoitteet: Rentoa porukkaa ja paljon raideja.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Olen nuori, aktiivinen ja innokas. Joka on valmis esim jättämään treenit väliin raidin tullessa. Osaan myös omaa classiani.

Muuta: Ts3 + mikki löytyy ja puhuminen ei ole este.
Locked