[hylätty] Destro warlock Manáája hakemus

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
mikko93
Posts: 1
Joined: 27 Aug 2010 16:43

[hylätty] Destro warlock Manáája hakemus

Post by mikko93 »

Etunimi:Mikko

Ikä: 17v

Tietokoneen tiedot: 2.6GhZ prossu, 1gb ramia, 512mb näyttis, pyörittää hyvin icc 10 man , mutta 25man tulee pientä lagia, ihan pelattava se kyllä on ;)

Muuta: Pelailen lätkää ja asun kotona, liityn raideihin aina kun mahdollista

Character tiedot: Lvl 80 destro warlockki

Nick: (armoryyn linkki)http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... A1%C3%A1ja kuten näkyy mulla on yksi pala wrathful pvp settiä, koska edelliset housut oli totaalisen huonot ja nuo sattui tippumaan voa 25 ennen parempia pve-housuja

Class, race & spec: Warlock, orc ja destro

Proffut: enchanting 413 ja tailori 408

Aktiivisuus: Päivittäin yleensä, joskus ei millään kerkeä opiskeluiden yms. takia.

Normaalit peliajat: vaihtelee arkisin 15-20 ja vkl 12-21 :D

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: lätkää tosiaan pelailen


Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Shock parade (genjuros), kaverin kanssa vaihdettiin isommalle servulle. Killan kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Killan koko meinasi tosin painua kasaan :D

PVE kokemus: toc 10/25 cleared ja icc 10 7/12 ja 25man 4/12. Aloitin pelaamisen niihin aikoihin kun trial of the crusader oli kova juttu :D joten pelikokemusta ei pahemmin ole tbc:n ja classicin ajoilta :D

Altit, pvp kokemus yms: Darkhealz (lvl 7) priisti, stormilla ei muita. Genjulta löytyy lvl 80 DK ja muutamia hieman matalampi levuisia altteja


Disharmonyyn?
etsin sosiaalista ja ns. "kunnolista" kiltaa, joka antaisi mahdollisuuden kokeilla hieman taitoja icc 10 manilla erityisesti
Suosittelijoita / kavereita killassa:eipä ole

Odotukset ja tavoitteet: olisi kiva päästä mukaan raidaamaan icc hieman paremmalla porukalla ja ennenkaikkea täysin suomalaisella porukalla ;) genjun kreikkalaiset höpinät eivät nääs oikeen säväyttäny :D

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: olen sosiaalinen ja haluaisin kehittyä etenkin raidaamisessa ja olen nopea oppimaan takut bosseilla joita en vielä tiedä.
User avatar
Ipi
Officer
Posts: 78
Joined: 28 Feb 2010 19:35

Re: Destro warlock Manáája hakemus

Post by Ipi »

Hauskaa ku killassa oo ollu mitää toimintaa 5 kuukauteen.
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Destro warlock Manáája hakemus

Post by pulshu »

Legends live forever
Image
User avatar
Ipi
Officer
Posts: 78
Joined: 28 Feb 2010 19:35

Re: Destro warlock Manáája hakemus

Post by Ipi »

Laitetaas todi kilta pystyy ! (NOT)
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Destro warlock Manáája hakemus

Post by pulshu »

Ipi wrote:Laitetaas todi kilta pystyy ! (NOT)
Siirrettii just GM oikat Bafulle ku mul ei o ollu peliaikaa piitkää aikaa ni voi olla et ne jotai puuhii. :-)
Image
User avatar
Ipi
Officer
Posts: 78
Joined: 28 Feb 2010 19:35

Re: Destro warlock Manáája hakemus

Post by Ipi »

Joo oh. Ei mullakaa oo ollu 5 kuukautee.. cataclysmii vois harkita. Mitä mä tota broidin no lifetystä oon kattonu ni iha samalle paskalle se näyttää viel.
Image
Locked