[Hyväksytty] Mustanaamari Holydin/Hunter

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Mustanaamari
Posts: 5
Joined: 13 Jan 2011 22:47

[Hyväksytty] Mustanaamari Holydin/Hunter

Post by Mustanaamari »

Pietu

Ikä:
16, mutta kohta 17

Ammatti/opiskelu:
Opiskelija, Talotekniikka linjalta Kuopion seuduilta.



Hahmosi nimi:
Mustanaamari

Classi ja Race:
Holy paladin ja Belffi sekä Troll hunter survival/BM Specissä



Linkki armoryyn:
http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... ari/simple


Hunter: http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... asi/simple

Tosin tällähetkellä puuttuu toi head enchantti, joka tullaan hommamaan kun reputaationia tolle hyjalille hieman saadaan.

.
Altit
Hattukasi Huntteri, jolla voin tosiaan pelata myös ja toisaalta spottia myös haen, mutta gearus hieman kesken, mutta se hoituu tässä jos spotti irtoaa.

Proffut:
BS ja jc , kummastakin otette hyödyt eli kehitetty vain siihen asti kun saatu extra socketit ja gemit. Hunulla engi kehitykseen asap.

Kuva UI:sta:
Ollu hieman säätöön ton lisäys homman kanssa elikkä mikään tekniikan ihme lapsi en todellakaan ole, joten jos joku vain jeesaais ton UI:n lisäyksessä niin olisi jees. Addoneita, joita käytän: Healbot, Bartender, DBM/BigWigs, Recount, Power aura, Addon control panel. Healing spellit on bindeissä ja healthstone tottakai myös.


Kokemus:
Aloitin wowin siinä TBC:n loppupuolella Shamaannilla, jolla ei tullut pahemmin raidattua kuin muutama karan bossi kun en silloin vielä ollut oikein pve ihmisiä. Vanilla/TBC ei pahemmin kokemuksia ole ollut kuin hieman.Kun wotlk tuli päätin aloittaa warriorin samaisella ''Sporeggar'' Realmilla, jolla tuli clearittua naxxit ja muutamalla drake up jne.Kun ne oli katsastettu tulikin jo ulduar ja itse en ollut oikeen kiinnostunut siitä joten päätin pitää pienoisen tauon joka venyi sitten 09 joulukuulle.Kun tauko oli pidetty aloitin puhtaalta pöydältä Stormreaverilta kun muutama irli ja wowi tuttu migrasivat tänne.Huntterin ensinmäiseksi siinä ensinmäiseksi 80 ja hieman tuli sillä tuli toccia raidattua. sitten päätin kehittää Paladinin, josta sitten sattui tulemaan maini. kun icc tuli kävin katsomassa kummallakin 4 ensinmäisen bossin salat kun taas aloitin pitää pientä taukoa, joka kesti noin 4 kuukautta ja johtui koulusta. Kesäloman alkoi aloitin taas pelamaan kunnolla ja paladinilla liityin kiltaan <Ohi on> jossa sitten kävin hakemassa hieman kokemusta end wotlkista.Tämän jälkeen hain kiltaan ''Arctica'', olin sitten melkeimpä siihen asti kunnes Cata alkoi, tosin olin saanut kickit kun alkoi hieman toi icc maistumaan hieman puulta ja pidin siinä noin 2 viikon tauon odotellen, että cata ilmestyisi. Cata kun ilmestyi niin olin ensinmäisen viikon vielä töissä isäni luona, joten en ihan alusta päässyt levuttelemaan.Viikon siinä sitten gearia hommailin ja päätin applytä Aquilaan, josta sitten sain kickit kun spotit olivat melko täynnä.
Siinä oli hieman pelikokemusta, turhaakin saatoin kertoa, mutta toivottavasti jotakin sai selville.

Kokemus:

Wotlk:
naxx 10/25 10 käyty läpi ja joskus wotlin tullessa kävin 25 manin warriorilla mitä ei enää ole.
Uld10/25, 0 keeper up ja muitakin suhtkoht vaikeita acheja.
TOGC 10/25, insanity käyty läpi 10 manissa ja 4 ensinmäistä bossia käyty läpi 25 manista.
icc 10, 11 bossia käyty normilla ja muutama hc modekin taitaa löytyä.
icc 25hc, 11/12 todella paljon tuli hakattua Lkta, mutta satuin olee poissa yhdeltä raidilta ja silloinhan se oli kaadettu -.-
RS 10/25, Ja 25 treenattu hieman.

Cata: BOT 3/4 ja cho'galia johki 3% saatu, BWD tullu kokeiltuu melkeimpä kaikki bosseja, mutta vain 1 kaato sieltä.

Edelliset killat:

Gehenna, olin hieman aikaa, kunnes se yhdistettiin Progress Sphereksi joka sitte taas jakautui 2 eri killaksi (ICC alkupuoli)

Ohi on ( Toc/ICC) Sain kickit kun applysin samaan aikaan Arcticaan, kun olin vielä kyseisessä killassa, mutta olin jo saanut kickit ennenkuin kerkesin lähteä

Arctica ( ICC/ RS) Slackkäsin 2 viimeistä viikkoa ennen cataa kun isällä oli urakka putkityömaalla ja koulua kävin siinä sivussa ja samalla pidin taukoa ennen cataa

Aquila ( Catan alku) Tosiaan spotit loppuivat holy palojen osalta ja kickkiä tuli.

Finreavers (-) eipä pahemmin sanottavaa, osaamatonta porukkaa noin puolet, kaipaan kumminkin hieman isompi tasoista kiltaa, tällä hetkellä olen tässä, mutta eipä ole pahemmin tullut mitään raidattua..

Raideille pääsy/estot:
Pääsen melkeimpä joka päivänä, paitsi joskus perjantaina tulee otettua skumppaa ja joinakin päivinä saatan olla faijan mukana putkitöissä, mutta niistä ilmoitellaan etukäteen .Eukkokin löytyy, mutta sille löytyy aikaa muunakin aikana kun silloin kun raidit ovat menossa.


Kone&netti:
Kone on perus pelikone gigantista piristetyillä osilla, joista en nyt niin paljon osaa kertoa kun en näistä koneista niin paljoa tiedä, mutta voin tarpeen vaatiessa ottaa tietoon nämä osat, tosiaan pyörittää wowia max graffuilla raideilla. Nettinä toimii 24mb, kun piti toi nopeampi mennä vaihtamaan kun ongelmia sillä syntyi.

Tuttuja killasta:
Ei ainakaan ensisilmäyksellä näytä olevan.
IRL:

Kuopiolainen miehen alku, joka opiskelee tällähetkellä Talotekniikka tuol amiskassa ja tosiaan kaksois tutkinto menossa. Harrastuksiin kuuluu säännöllisesti salilla käynti ja sähly näin kavepiiri pellejä pelaillen.Alunperin Kuopion naapuri kunnasta Siilinjärveltä omaan asuuntoon opiskelemaan Kuopioon lähtenyt. Huumorin tajua löytyy ja huonoa läppää saatan heittää, mutta siitä ei kannata välittää. Omasta mielestäni olen todella hyvä pelaamaan classiani, mutta tottakai kaikista meistä virheitä löytyy ja nehän pelissä pyrinkin korjaamaan jos niitä tulee vastaan. :)

Odotukset killalta:

Progressia ja muutenkin yhdessä oloa wowin/ jonkin muun pelin merkeissä. Ehkäpä jotakin kiltamiittejä etc. in future? Who knows. mutta tosiaan mukavia persoonia ja yhdessäoloa raidien ja instojen merkeissä. Ei kait mulla muuta, jos on jotakin kommentoitavaa/parannuksen osia niin kritiikkiä otetaan vastaan


Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille:
Osaava jannu jolla kokemusta tosin vaik TBC:stä asti, osaan pelata sekä huntteria, että paladinia ja siksi haenkin ns. kahdella charalla spottia. En whinee turhista asioista, en pidä omia taukoja raideilla ja tuon huumoria kilta chattiin ja Teamspeakiin. Raideille tulen 15minuuttia etukäteen tai miten muuten on sovittu, Flaskit ja ruuat mukana sekä reipas raidaukseen soveltuva asenne.

Muuta: Kun varmaankin huomasitte, että en ole 18-vuotias, mutta toivottavasti se ei haittaa kiltaan pääsyäni, koska en käyttäydy kuin 14 vuotiaat pelaajat.


Mustanaamari kuittaa.
kosha
Officer
Posts: 244
Joined: 13 May 2008 18:30

Re: Mustanaamari Holydin/Hunter

Post by kosha »

Linkit ovat todella kivoja, aina kun toimivat. Imo kiltalaisten keski-ikä on jo nyt vaarallisen alhaalla.
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Mustanaamari Holydin/Hunter

Post by pulshu »

Korjasin linkin.

Listaa kiltojen suhteen vähä ehkä vois heittää ja syitä miks tullu lähdettyä.

Ihan asiallisen olonen kyllä muuten imo. Toisen osaavan holy palan puute kyllä kovasti ollu Andrissan rinnalle ja toiseks tuo alt hunter ei oo ollenkaan huono koska raidaavia hunuja on ollu öö 0.

Kyl imo ääni tälle koetan saada andyn kans kommentoimaa jotain. :-)
Image
Typhuss
Posts: 3
Joined: 13 Jan 2011 23:15

Re: Mustanaamari Holydin/Hunter

Post by Typhuss »

T'äytyy sanoa et aikalailla tauoko plus kiltojen vaihtelua. Iän suhteen olen samoilla linjoilla kosha kanssa.

Mitäs muuta... Daddy issues?
Mustanaamari
Posts: 5
Joined: 13 Jan 2011 22:47

Re: Mustanaamari Holydin/Hunter

Post by Mustanaamari »

Siis lisäilen tohon sen verran, että olen töissä, koska rahaa hieman olisi kiva saada kun ton pyörän huoltoon sitä jonkun verran tarvitsen, ei tosiaan oo ongelmia muuten, ei tuu haittaa raidaamista kuin todella harvoin ja niistä ilmoitellaan etukäteen. Ikä tosiaan saattaa pilkistää silmään, mutta tosiaan asun yksin niin ei ole mutsi/faija niitä repimässä ja pissa kakka jutut jätetty muille.
Mustanaamari
Posts: 5
Joined: 13 Jan 2011 22:47

Re: Mustanaamari Holydin/Hunter

Post by Mustanaamari »

Tosiiaan taukoja lähinnä pidetty, mutta nehän kuuluvat peliin, mutta en niitä enää ole pitämässä
Andrissa
Apina
Posts: 18
Joined: 18 Mar 2009 15:17

Re: Mustanaamari Holydin/Hunter

Post by Andrissa »

Typhuss wrote:T'äytyy sanoa et aikalailla tauoko plus kiltojen vaihtelua. Iän suhteen olen samoilla linjoilla kosha kanssa.

Mitäs muuta... Daddy issues?
HPS ratkasee, ei ikä. Kyllä ainakin oli applyyn jaksettu vähäsen panostaa, mikä lienee ihan hyvä asia.

Ja Koshasta tuntuu että keski-ikä on alhaalla kun se alkaa itse lähestymään kolmeakymmentä.
Kontaz
Posts: 5
Joined: 27 Jun 2008 18:30

Re: Mustanaamari Holydin/Hunter

Post by Kontaz »

Mulla ei vissii hirveesti oo tähä loppupeleis sanontaa, mutta tässä nyt on suoraan sanottuna mitä mä ajattelin.

+ tupla proffut
+ ihan hyvä/ok raidi kokemus ja killat
+ tarvitaan healereita
+ vaikuttais ihan rehelliseltä kaverilta ja sellaselta joka voi keskittyy raideilla
+ pari bossia cataclysmissä down eli ei ihan hirveen paska tosiaan voi olla
+ "Muuta: Kun varmaankin huomasitte, että en ole 18-vuotias, mutta toivottavasti se ei haittaa kiltaan pääsyäni, koska en käyttäydy kuin 14 vuotiaat pelaajat."
+ geari ihan raidi valmis ja panostettu sillee kohtuullisen hyvin
+ hardware kaa ei tuu varmaa ongelmii
+ "Raideille tulen 15minuuttia etukäteen tai miten muuten on sovittu, Flaskit ja ruuat mukana sekä reipas raidaukseen soveltuva asenne."

+/- kokemus lähinnä vaan wotlk ja siihen kiinnostuksen loppuminen ei kyllä imo johtunu pelaajasta
+/- sä oisit menossa tohon grp 2 joka atm on mitä on, mutta kyllähän seki just on alkuu lähössä että periaatteessa siihen pääsis loistavasti mukaa ja ois ihan kiva että seki ois ihan hyvä grp imo
+/- ikä, jotkut osaa käyttäytyy ja toiset ei, mutta emmä tiiä voisko se olla tohon group 2 pois jättämiseen sit mikää syy (ei millää pahalla ketää kohtaa)

- 1 empty glyph slot
1 unenchanted item
1 empty socket in 1 item
Jewelcrafting: 1 unused Chimera's Eye
- Mites os?

Tossaha ne kaikki suurimmat tekiät taitaa olla imo.
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Mustanaamari Holydin/Hunter

Post by Aduim »

Mustanaamari wrote: pissa kakka jutut jätetty muille.
Joo jos vaik unohtaisit sit haaveet täs killas pärjäämisestä.. Ei vaan, ei toi ikä miinus oo, olemassa rutkasti poikkeuksia jotka vahvistavat säännön, molempiin suuntiin :3

Itse annan ääneni "kyllä"-muotoisena.

Voipi olla et hunulle kovempi tarve ku palalle, toivottavasti ei muodostu ongelmaksi? Tämä vain ehkä :|
atuim
kosha
Officer
Posts: 244
Joined: 13 May 2008 18:30

Re: Mustanaamari Holydin/Hunter

Post by kosha »

Ainahan on syytä muistaa, että ei kokeileminen mitään maksa, ottaa kiltaan ja heittää pois jos menee hermot.
Locked