Feral Druid

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Zygel
Posts: 3
Joined: 06 Apr 2008 19:44

Feral Druid

Post by Zygel »

Ingame nimi: Zygel
Ikä: 15v
Spec: Feral, 0/49/12
Kokemus: Kokemusta löytyy karasta kaikki bossit, Zul'aman 6/6, Gruul, Maggy, SSC 6/6, TK 4/4 ja Hyjalista 3/5. Eli takut on hallussa.
Aktiivisuus: Pelaan joka päivä, enkä släkkää. Olen aktiivinen.
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... er&n=Zygel , bearissa on about 33% dodge, 15k hp, 23k armor.
Tutut killassa: Ziudau (irl kaveri) Ja joitakin vanhoja Heaveniläisiä.
Entinen kilta: The Desertwolf clan, lähin menee altilla, kun ei ne ota altteja millekkään raidille mukaan. Maini on vieläkin killassa.
Oletko munakko? En ole.
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: Kaikki on joo.
Muuta (Proffut, altit jne.) 375 Alchemy, 390 Herbalism. Mainina on spriest.
Erathon
Posts: 59
Joined: 13 Mar 2008 09:23

Re: Feral Druid

Post by Erathon »

Ihan mielenkiinnosta kysyn, luultavasti et tällä charalla kauheesti oo raidannu, niin millä?
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Feral Druid

Post by pulshu »

"Mainina on spriest."

Ymmärsinkö mä tästä nyt väärin että sun main charru millä pelaat on shadow priest ja tää on vaan alt mutta haet tällä tosissas meille kiltaan vai? Ei tää nyt mikään alt charrujen kilta kuitenkaan ole jos et oo tajunnu.
Image
Zygel
Posts: 3
Joined: 06 Apr 2008 19:44

Re: Feral Druid

Post by Zygel »

Olen raidannut tälläkin charalla. Kara kokonaan, Za kokonaan, SSC:stä lurker, hydros. Gruuli ja Maggy. Ja haen tosissani kiltaan.
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Feral Druid

Post by pulshu »

Mutta tää on sul alttis silti eikö? Meinaatko edelleen jatkaa shadow priestillä raidaamista myös vai mitä sulla niinku on mielessä?
Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Feral Druid

Post by Hyeena »

Ihan tekisi mieleni linkata tähän jotain, mutta olen niin vittumainen etten tee sitä. Ei käy päinsä että DWC raidien aikaan sua ei sitten näy täällä.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Zygel
Posts: 3
Joined: 06 Apr 2008 19:44

Re: Feral Druid

Post by Zygel »

"Mutta tää on sul alttis silti eikö? Meinaatko edelleen jatkaa shadow priestillä raidaamista myös vai mitä sulla niinku on mielessä?"

Tottakai tää on mun altti. Kyllä jatkan silläkin raidaamista, mutta raideja on viikossa 5 kertaa, ja olen kahdella mukana, koska ne vetää SSC ja mulla on into lopsahtanu Spriestillä siihen mestaan. Kahtena päivänä ne vetää Hyjal tai BT

"Ei käy päinsä että DWC raidien aikaan sua ei sitten näy täällä."

Raidit on klo 20-23. Ja niinkuin sanoin olen vain kahdella mukana.

Mitkä on teidän raidipäivät?
User avatar
Troxy
Posts: 30
Joined: 13 Mar 2008 22:16

Re: Feral Druid

Post by Troxy »

ALTILLE VÄHÄ GEARII JA MAINILLE MYÖS GIEV.
Image
User avatar
Delissa
Posts: 86
Joined: 13 Mar 2008 21:00

Re: Feral Druid

Post by Delissa »

letz doubbelgear!
joo, imo ei, saa sitä altteja ja maineja olla mutta pitäs päättää että millä raidaa, ei kummallaki.
Image
Image
Image
Post Reply