[hylätty] Moukarimauno - Fury Warrior

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
niljake
Posts: 4
Joined: 24 Jan 2011 17:59

[hylätty] Moukarimauno - Fury Warrior

Post by niljake »

Terve

Olen Jake, 23vuotias työtön Vantaalta. Olen pelannut wowia TBC:n alusta lähtien.
Nyt olisin PVE kiltaa ja hyvää seuraa etsimässä. Tällä hetkellä olen Stromscale hordella,
mutta veri vetäisi takaisin Stormreaverille, missä olen suurinman osan wowi-hetkistä viettänyt.
Joku teistä voikin tuntea Malefic killan, jonka yhtenä liiduna toimin TBC:n aikoihin.


Asiaan


Hahmon nimi: Moukarimauno
Rotu: Orc Male
Armorlink: http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... uno/simple

-ap: 7873 (ilman shouttia)
-crit: 18,9%
-hit: 17,9%
-exp: 26/26
-haste: 5,7%
-mastery: 9.6%

Gearista sen verran, että tossa nyt olisi PRE-raidi geari aika pitkälti täydellisyydessään.
Expertise cappi haettu ja niin paljo hittiä kuin PRE-raid gearilla saa haalittua. PVP-axen kävin noukkimassa ja vyön craftasin.
Enempää purppuraa fury ei repuilla valitettavasti saa.


DPS


Rotatio:

1) Heroic Throw + Colossal Smash (3stack sunderii jos ei ole warrior tankkia)
2) Berserker Rage + Raging Blow
3) Bloodthirst
4) Heroic Strike (rage dumb kun yli ~50ragea)
5) Bloodsurgen Slamiprocit
Bonus, Kun target alle 20%: Colossal Smash > 5x execute > Raging Blow

Heroic Target dummy: - Noin 2,2miljoonaa damagea, pystyin ylläpitämään noin 10 000dps
- Todiste linkki: http://img109.imageshack.us/i/wowscrnsh ... 24758.jpg/


Raidi kokemus


Vanilla: Levutin vasta vanillan lopulla
TBC: Kara, Gruul, SSC, Hyjal, BT. Valitettavasti SWP jäi käymättä.
WOTLK: Naxxramas, Sartharion, Malygos, Ulduar, ICC kaikki läpi
CATA: BWD: Omnitron ja Magmaw, ne kävin kaverin killas spotfillaajana hoitlees.


Mylly


-q9550 2,6ghz kellotettu 3,6ghz
-4gb ddr2
-gtx460 kellotettu
-w7-ultimate
-100/10mbit sonera


Miksi ihmeessä valitsisitte minut?


Olen asiallinen, asiansa osaava ja kypsä raidaaja.
Pystyn kyseisillä raidiaikatauluilla pitämään lähes 100% attendancen.
Kun saan purppuraa enempi niskaan, tulette ihastumaan vahinkoon mitä aiheutan örvelöihin.
Tulen hyvin toimee ihmisten kanssa ja tykkään jutella ventissä mukavia.
Jos pystytte geariani katsomaan hieman läpi sormien niin tästä tulisi oivallinen lisäys teidän kiltaan.
Tärkeintä ei ole lootti vaan hyvä pasta, elikkä mulle kelpaa pitkäkin triali ja pääsemine alttiruneille yms.
User avatar
Twistedneck
Apina
Posts: 70
Joined: 01 Mar 2010 23:35
Location: Ikaalinen

Re: Moukarimauno - Fury Warrior

Post by Twistedneck »

Apply KERRANKIN siedettävä mutta mutta, tota tota jos meillä olis tilaa ja tarvetta dps warrulle niin mielelläni voisin ottaa mutta ei oikeen taida olla sitä tilaa ja tarvetta...
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Moukarimauno - Fury Warrior

Post by pulshu »

Asiallinen hakemus kyllä pisteet siitä.

Muutama asia pistää valitettavasti ilkeesti silmään kun ei oo ollenkaan professioneja? Kuulostaa aika tyhmältä näin suoraan sanottuna. DPS loss se oikeesti on melkeinpä ottasit mitkä professionit tahansa.

Valitettava tosiasia nykyään vaan on se että mitä nyt toistaseks on kahdella 10man groupilla raidailtu ja varmaan 25man pian testataan niin melee spotteja siellä on tankkejen lisäks aina todella vähä johon kyllä helposti puskee sit tulijoita. Melee DPS spotteja pystyy sen 20% raidista pitämään ja sen jälkeen niitä on liikaa ja kaikilla on ahdasta joka johtaa ongelmiin.

Toistaseks en kyllä näe mitään käyttöö yhdellekkään melee DPS classille killassa. :-/

Imo nykyään melee DPS elämä on todellakin vaikeeta ja ei oo kovin helppo varmasti löytää sitä omaa paikkaa koska halukkaita varmasti löytyy. Jos warriorina meinaat pelata ja PVE ihan oikeesti kiinnostaa niin sit pistät professionit kuntoon ja teet toisesta specistä protectionin joten jos sulla on kykyjä ja gearia toimia DPS/tank roolissa se nostaa sun pisteitä uuteen kiltaan hakiessa aika paljo enemmän kun että haet vaan DPS spottia ilman professioneja.
Image
User avatar
Twistedneck
Apina
Posts: 70
Joined: 01 Mar 2010 23:35
Location: Ikaalinen

Re: Moukarimauno - Fury Warrior

Post by Twistedneck »

Oho ittellä ei silmät osunu toho professionijuttuun ollenkaa. Joo Todin kanssa samaa mieltä olen
Image
niljake
Posts: 4
Joined: 24 Jan 2011 17:59

Re: Moukarimauno - Fury Warrior

Post by niljake »

Proffut ei ole ongelma, tää on kolmas hahmo minkä oon catan aikana vetäny 85levulle, massiikii oon sen verran farmannu että voin vetää vaikka tos parin tunnin sisää JC:n cappii mikäli se nyt ehdottomasti vaaditaan. Tosin tohon tankki offspeccii voisin sen verran sanoa, että tykkään pelata PVP:tä myös, siksi on toinen specci arms. Tärkeintä tässä nyt ois saada jalkaa ovenvälii, hyvää kiltaa ja lepposia tuokioita. Juttelisin mielellään in-game henkilön-x kanssa joka päättää, että onko mulla tulevaisuutta disharmonyssa vaiko ei :)
User avatar
Ipi
Officer
Posts: 78
Joined: 28 Feb 2010 19:35

Re: Moukarimauno - Fury Warrior

Post by Ipi »

Tjooh. Vähän offtopiccina, mimmosta alttia sulla on ? Vai onko toi warriori ainoa millä innostaa pelailla PVE:tä ? Meillä on tosiaa helvetin nihkeetä melee depsille, melkeepä voisin suoraa tokasta ettei millään saa ängettyä sua kumpaakaa grouppii, ku täällä toisessa groupissa melee dps mainspecit pelaa joka viikko offspeccia tilapuutteen takia. Mut tosiaa eiköhä toi pulshu (Todiefor) päätä tosta, mä joudun antamaa kielteisen mielipiteen. Hakemuksesta plussat !
Image
niljake
Posts: 4
Joined: 24 Jan 2011 17:59

Re: Moukarimauno - Fury Warrior

Post by niljake »

no onhan mulla mage: http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... B3z/simple
ja dudu: no sil on vaa pvp resto et ei varmaa kannata ees linkata.
niljake
Posts: 4
Joined: 24 Jan 2011 17:59

Re: Moukarimauno - Fury Warrior

Post by niljake »

Kiitos kuitenkin kiinnostuksesta, harmi ettei melee dps paikkaa löytynyt. Suljen kuitenkii hakemuksen vaikka tämä mykkäkoulu taitaa muutenkin viitata hylkäykseen. Löysin uuden killan ja migratees stormille, ehkä kuulemme vielä. Tattista
Locked