[hylätty] Legi Prot/Retri Paladin

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Legbreaker
Posts: 5
Joined: 18 Sep 2009 19:49

[hylätty] Legi Prot/Retri Paladin

Post by Legbreaker »

RL tiedot:

Etunimi: VIlle

Ikä:18v

Tietokoneen tiedot: Acer Aspire 7730G (uusi tulossa parin kk sisällä)

Muuta: Opiskeluja olisi viimeinen vuosi menossa, erikoistuen automaatioasentajaksi. Löysän opiskelutahdin takia pelille on riittänyt aikaa. Harrastuksista ei tule olemaan haittaa. (Sali) Töitä teen vkl, joista ei haittaa.

Character tiedot: Legi

Nick: (armoryyn linkki) http://eu.battle.net/wow/en/character/s ... egi/simple

Class, race & spec: Paladin, Tauren ja Prot MS

Proffut: Mining / Enchanting

Aktiivisuus: Aktiivisuus korkea korkea. Harvoin esteitä raideille.

Normaalit peliajat: Melko sekalaisesti. Arkisin skolen jälkee. Viikonloppusin millon ehtii/haluaa.

Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi:
Ei ole. Omatoimista salikäyntiä.

Kokemus

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Saaga, ei tilaa raideille.

PVE kokemus: WOTLK kaikki paitsi HC LK:t. Ja Ulduaria on jääny vetämättä.
Kokemusta ei Catasta ole kuin Valion/Threrion kaato 25manilla. Johtuen seuraavasta vastauksesta ja motivaation puuttumisesta pugittamiseen.

Altit, pvp kokemus yms:
Amanibear 82lvl mage. Jonkinlainen kokemus, koskaan en oo tosissaan siihe panostanu.

Disharmonyyn? Vaikuttaa kestävältä ja progressia tahkoavalta killalta.

Suosittelijoita / kavereita killassa: En ole varma. Saa tulla suosittelee, mutta ketään en ala nimeämään.

Odotukset ja tavoitteet: Progressia, juttuseuraa ja miksei ohessa purppuraa niskaa.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Osaava pelaaja jolla kokemusta classistaan ja specistään. Tumphyss näki juuri raidilla, joten voi kommentoida pelaamistani.

Muuta: Kysykää mielummin niin vastailen mielelläni.

Hakemukseen liitteeksi screenshot UI:sta ja DPS classeilta mielellään todisteita kelvollisesta DPS:stä joko yksin omilla buffeilla tolppaan tai raid DPS mittarit näkyviin.
Multitalent
Posts: 3
Joined: 17 Jan 2011 18:53

Re: Legi Prot/Retri Paladin

Post by Multitalent »

Killassa tapahtuu juuri vähän myllerrystä, joten tulevaisuutta ajatellen uusille pelaajille olisi tilaa (toiseen 10man tai 25man grp). Apply oli ihan perus asiallinen, ainoana miinuksena sanoisin gearin puutteen (Tips: parilla crafti itemillä saisi jo ihmeitä aikaan). Katsotaan mitä johtajat tuumii.
kosha
Officer
Posts: 244
Joined: 13 May 2008 18:30

Re: Legi Prot/Retri Paladin

Post by kosha »

Mulla on legbreakerista vähän sellanen muistikuva, että hän olisi ollut merkittävän huono retripaladin joskus kun raidailtiin naxxia aina viikottaisella puoli pug raidilla alteilla. En sitte tiedä onko muuttunut vähemmän huonoksi ja muistikuva voi olla jotenkin vääräkin kun aikaa on vähän mennyt.
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Legi Prot/Retri Paladin

Post by pulshu »

Muistan vaan et tosi nihkeesti näky raideilla. :-/
Image
Legbreaker
Posts: 5
Joined: 18 Sep 2009 19:49

Re: Legi Prot/Retri Paladin

Post by Legbreaker »

Naxxramas aikoina hiilasin periaatteessa aina. Tuskin mielikuva jääny minun pelaamisesta ja mitä tohon Pulshuun lisäisi. Eihän killalla ollu edes säännöllisä raideja ICC aikoina kun olin killassa.
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Legi Prot/Retri Paladin

Post by Shaqu »

Legbreaker wrote:Naxxramas aikoina hiilasin periaatteessa aina. Tuskin mielikuva jääny minun pelaamisesta ja mitä tohon Pulshuun lisäisi. Eihän killalla ollu edes säännöllisä raideja ICC aikoina kun olin killassa.

Eli silloin hiotaan omia kykyjä ja tehdään muuta mukavaa kun venataan että joskus tulee niitä raideja, MUTTA SILTI PYSYTÄÄN KILLASSA.

ei mulla muuta, moi!
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Legi Prot/Retri Paladin

Post by pulshu »

Tähän hakemukseen liittyen sanoisin etten kyllä näe mitään käyttöö prot ja vielä vähemmän retri palalle. Tankkeja on 4-5kpl ja melee DPS spotteja todella tiukassa koska ranged rokkaa aika rankasti.
Image
Locked