[hyväksytty] Zairex Hunter hakemus

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
kosha
Officer
Posts: 244
Joined: 13 May 2008 18:30

Re: Zairex Hunter hakemus

Post by kosha »

Zairex wrote:IRL tiedot:

Tietokoneen tiedot: Sony Vaio kannettava jossa on Inteli I5 prosu, 4gigaa muistii ja hyvä Nvidia Geforce netti yhteys 24/1 Mbs
Sony Vaio, oletko idiootti, rikas vai rikas idiootti?

EDIT:
Zairex wrote: netti_yhteys 24/1 Mbs
Zairex wrote: mobile interner ftw
Niin millainen tää sun nettiyhteytesi on?
Zairex
Posts: 6
Joined: 16 Mar 2011 22:33

Re: Zairex Hunter hakemus

Post by Zairex »

Kirjoitin noi puhelimella mut joo olen melkein aina pelannut kannettavalla ja tykkäänsiitä. Käytän puhelinta paljon töissä et siitä tuli mobile internet ftw en ole rikas,mutta idiootti olen joskus nettiyhteys on kotona 24mbs ja puhelimes 1mbs [03]
User avatar
Mayah
Posts: 86
Joined: 04 Nov 2009 10:34
Location: Helsinki

Re: Zairex Hunter hakemus

Post by Mayah »

Koitat väistellä mun kysymystä, mikä imo on kaikkein tärkein tässä topicissa. Hakemustahan en edes lukenut.
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
Zairex
Posts: 6
Joined: 16 Mar 2011 22:33

Re: Zairex Hunter hakemus

Post by Zairex »

Mayah wrote:
Zairex wrote:Juuh nettiyhteys on hyvä harvoin tulee dc ja jos sellanen tulee niin loggaan takas äkkiä ja jaksan kyllä aina odottaa spottia et se ei ole tärkeintä. Hattu enchant hoidan kuntoon asap :-) mitään luurankoi kaapeis onneks ole :-P
Nyt tuli vale. Paljasta vähintään 5 noloa asiaa tai tekoa mielellään valokuvien kera niin hyväksyn hakemuksen [04]
ei ole kuvia eikä mitään sori ;-)
User avatar
Mayah
Posts: 86
Joined: 04 Nov 2009 10:34
Location: Helsinki

Re: Zairex Hunter hakemus

Post by Mayah »

Zairex wrote:
Mayah wrote:
Zairex wrote:Juuh nettiyhteys on hyvä harvoin tulee dc ja jos sellanen tulee niin loggaan takas äkkiä ja jaksan kyllä aina odottaa spottia et se ei ole tärkeintä. Hattu enchant hoidan kuntoon asap :-) mitään luurankoi kaapeis onneks ole :-P
Nyt tuli vale. Paljasta vähintään 5 noloa asiaa tai tekoa mielellään valokuvien kera niin hyväksyn hakemuksen [04]
ei ole kuvia eikä mitään sori ;-)
No ota äkkiä joku, ei kukaan huomaa että se on feikkitilanne!
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
kosha
Officer
Posts: 244
Joined: 13 May 2008 18:30

Re: Zairex Hunter hakemus

Post by kosha »

Zairex wrote:Kirjoitin noi puhelimella mut joo olen melkein aina pelannut kannettavalla ja tykkäänsiitä. Käytän puhelinta paljon töissä et siitä tuli mobile internet ftw en ole rikas,mutta idiootti olen joskus nettiyhteys on kotona 24mbs ja puhelimes 1mbs [03]
En viitannut kannettavaan yleensä, vaan kannettavan merkkiin.
User avatar
Mayah
Posts: 86
Joined: 04 Nov 2009 10:34
Location: Helsinki

Re: Zairex Hunter hakemus

Post by Mayah »

kosha wrote:
Zairex wrote:Kirjoitin noi puhelimella mut joo olen melkein aina pelannut kannettavalla ja tykkäänsiitä. Käytän puhelinta paljon töissä et siitä tuli mobile internet ftw en ole rikas,mutta idiootti olen joskus nettiyhteys on kotona 24mbs ja puhelimes 1mbs [03]
En viitannut kannettavaan yleensä, vaan kannettavan merkkiin.
Vaio kuuluu homo-mäkkien kans samaan sarjaan siinä mielessä, että molemmista kerrotaan mainoksissa teknisten tietojen sijaan värivaihtoehdot.
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
User avatar
Firax
Posts: 36
Joined: 29 Oct 2010 02:57

Re: Zairex Hunter hakemus

Post by Firax »

Imaskaa ny jo sankollinen, jos netti ei pelitä tai kone ei pysy raideil messis niin sitten se on kick tai sosial, jos taasen kaveri näyttää taitonsa niin mikäs siinä? Eikö siksi ole initial status killassa? Näin ei tehdä 25maneja...
Image
kosha
Officer
Posts: 244
Joined: 13 May 2008 18:30

Re: Zairex Hunter hakemus

Post by kosha »

Eiköhän toi initiate paikka löydy, whispaile jollekin offulle, esim kosqe, mátsku, bahapoika jne. niin tulee inviä.
Locked