Shadow pappi

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Litramies
Posts: 1
Joined: 08 Apr 2008 18:51

Shadow pappi

Post by Litramies »

Ikä: 16 w huomenna 17 !
Spec: Shadowna ajattelin
Kokemus: healerina, 6/6 ssc, 3/4 TK, 2/5 hyjal ja 1/9 BT ja nää kara gruul maggy. Pre TBC, ony, zg, mc, bwl,
Aktiivisuus:datanomi
Gear: http://armory.wow-europe.com/character- ... =Litramies Tuossa näkyy osa ja pankissa shadoweawe setti vielä! ei voi laittaa atm päälle koska olen mooncloth tailoring
Tutut killassa: erathon <----- luokkalainen Datanomi
Oletko munakko? en vitus
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: mikki on rikki atm, ventit löytyy mitä versioo sitten käytättekin, tarpeelliset addonit jne.
Muuta (Proffut, altit jne.) Moi oon Jesse ja oon tokaa vuotta opiskelemassa datanomiksi jolla ei ole elämässä mitään muita harrastuksia kuin tietokoneen hakkaaminen. Proffut on full tailoring ja äskeittäin rerollattu JC joka on vielä progressissa. altteina merkittävin on 63 lel shaman joka on myös stormreaverilla, jonka aijon levutta myös 70 sittenkun mainilla ei ole enää tekemistä :P

Koneen tiedot: oon Datanomi eli löytyy
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Shadow pappi

Post by Shaqu »

Mielenkiintosta...ootsä joku datanomi?
Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Shadow pappi

Post by Hyeena »

Niin.. tässä applyssa jäi hieman epäselväksi onko nyt kyseessä mahdollisesti datanomi. Jos siihen saisi vähän täsmennystä. Minua on aina näissä hakemuksissa ottanut hirveästi päähän se, ettei kerrota selkeästi ja useasti onko itse / onko sukua / onko joskus nähnyt datanomin. Tämmöiset pienet asiat vaivaavat sitten näin työviikolla. Eipä tässä muuta, tämä nyt vain on kriittinen juttu meneekö nämä applyt läpi vai ei.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Post Reply