Ferilyn, 70Hunter - Stormreaver

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
User avatar
Ferilyn
Posts: 2
Joined: 13 Mar 2008 19:29

Ferilyn, 70Hunter - Stormreaver

Post by Ferilyn »

Juu elikkäs pähkinän kuoressa itseni.

Olen tampereelta " pojankloppi " 15vuotta elämää nähnyt jo, olen aktiivinen ja välillä vähän riehakkaampikin pelaaja, mutta ei siinä mitään. Olen tällä hetkellä MMS specattuna, koska pvp:tän nytten. Oli tässä justiinsa tauko mutta taas maittaa peluu ja varsinkin PvE Za/karazhan reissun jälkeen kun meni ykkösellä kaikkidown. Kokemusta löytyy ihan Kaelille asti 3/6 SSC 4/4 TK, Karazhan/Gruul/Za full cleared. Ja muutamia 60 endgame raideja Zg,Mc,Bwl.
Ja raidi aikaa minulla on noin 15.00-0.00 Päivisin viikonloppusin ei ole limiittejä. Löytyy Ventti/Mikki/ts ja kaikki kommunikointiin tarvittava. Ja vielä sanon että aktiivisuutta löytyy ja halua raidata. Geari on t4/t5 tasoa pvp geari varmaan armoryssa päällä mutta näillä mennään kysele Ingame jos kiinnostuttaa PvE Gearini.

Toivottavasti piditte applystani, en ole mikään romaanin kirjoittaja saatika pienen tarinankaan. Mutta kysy ihmeessä lisää tietoja minusta jos jäi jotain hampaankoloon. Vastaan mielelläni Wowissa.

Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Ferilyn
Charrut ingame: Ferilyn, Verisäde

Ja vielä mainitsen Olen aika heliumi vielä :> no en nyt niin paha mutta vinkasen vähän väliä, toivottavasti korvanne ei säry. :twisted:

Pääsi ihan unohtumaan: Elikkäs joo olen valmis respeccaan tarvittaessa ja tulen respeccaamaankin ei PvP specci oikee toimi PvE:ssä kokeiltu on. Ja Toivottavasti piditte applystani.

Ferilyn Kiittää ja Kuittaa
Image
User avatar
Ferilyn
Posts: 2
Joined: 13 Mar 2008 19:29

Re: Ferilyn, 70Hunter - Stormreaver

Post by Ferilyn »

Niin tota Koneena toimii: Q6600 G0 @ 3.47ghz, 8800gts (g92) 700/2000, Crucial Ballistix 6400 800mhz muistia 3-3-3-10, Antec NeoPower 500w, 1200Gb sata 2 kovalevyjä 4x300gb.
Image
pindex
Posts: 7
Joined: 13 Mar 2008 20:51

Re: Ferilyn, 70Hunter - Stormreaver

Post by pindex »

vittu tää on kivi hunu ..
thastor
Posts: 17
Joined: 13 Mar 2008 23:19

Re: Ferilyn, 70Hunter - Stormreaver

Post by thastor »

pindex wrote:vittu tää on kivi hunu ..
y
Image
Post Reply