Rogue (combat)

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Post Reply
Hezil
Posts: 2
Joined: 24 Apr 2008 17:16

Rogue (combat)

Post by Hezil »

Ingame nimi: Hezil

Ikä: 18 vuotta

Spec: Combat

Kokemus: Full kara clearattu muutamiin otteisiin,
Za sta 4th bossiin asti aikasemmassa killassa, eli Ranta killas.

Aktiivisuus: Joka päivä olen paikalla, ja kerkiän raidaamaan. Tähän asti en ole missannut yhtäkään
runia raideista edellisessä killassa.

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... er&n=Hezil

Tutut killassa: Ei irl tuttu, mutta pariin otteeseen pelannut Kalmankunkun kanssa kun oli online.

Oletko munakko: Of course

Onko ventriloa/ tai mikkiä?: Juup löytyy ventrilo. Tällä hetkellä headsetti on alkanut evottamaan jotain, mutta viikon sisällä pitäis saada uusi headsetti.

Muuta proft. : Engineering / ja miningi.
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Rogue (combat)

Post by Hymy »

Täytyy kyl sanoo ettei varmaa rogueista oo yhtää puutetta tällä hetkellä, mut kahtoo ny.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
Shaqu
Posts: 237
Joined: 10 Mar 2008 23:19
Location: Oulu

Re: Rogue (combat)

Post by Shaqu »

Tä? viime hyjalissakin tais 1 olla ja seki myöhässä.
Image
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Rogue (combat)

Post by Bauhaas »

Joo ollu kyllä vähän niin ja näin onko ollu rogueita raideilla. Joskus on jopa 3 joskus taas vaikee saada edes yks. Ihan hyvältä näyttää ja ikääkin on tarpeeksi.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Rogue (combat)

Post by Hymy »

Mitä ite kattonu ni aina ollu joku 2-3 roguee raideil >_> mut jos asia on noin nii kai sitä sit voipi.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Hezil
Posts: 2
Joined: 24 Apr 2008 17:16

Re: Rogue (combat)

Post by Hezil »

Ainakin kuulostaa hyvältä mielestäni heh, mutta jooh päätös teidän käsissänne. =)
User avatar
Delissa
Posts: 86
Joined: 13 Mar 2008 21:00

Re: Rogue (combat)

Post by Delissa »

joo-o jaa-a emt rogueita on kyl aika paljon se on karu totuus.
ite oon släkänny tän viikon siks ei oo varmaa näkyny mutta nyt tänää tulin takasi nolifemoudiin ;o

shiroe on melkeenpä joka raidilla (dkp systeemin mukaan 86% raideista)
ja minä olen dkp systeemin mukaan about 50%(paitsi släkkäämine vähensi tuon 41% :(), ja välillä on mukana cybe ja jotai muita esim century mut en tiedä, imo on full mutta rogue cl en kai tietääkseni ole joten päätös on pulshun (tai rogue cllän jos meille on se jo päätetty että kuka se on )

ihan ok hakemus muuten mutta kokemus on aika heikko jollet ole edes gruulilla käynyt ja me vedetään ssc/tk/hyjal

jos todella tarvitaan niin tervetuloa mun puolesta mut ei kiitos liikaa rogueita, ei olis kiva joutua aina sen tähde raidin ulkopuolelle että "roguet full"
Image
Image
Image
Jyrkis
Posts: 13
Joined: 16 Mar 2008 15:39

Re: Rogue (combat)

Post by Jyrkis »

mitä mä nyt muistan viime raideista niin viime hyjalis oli 2 roguee ja SSC:ssä 1 eli ei oo viime aikoina kyllä "liikaa" näkyny raideilla
Image
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Rogue (combat)

Post by pulshu »

Jyrkis wrote:mitä mä nyt muistan viime raideista niin viime hyjalis oli 2 roguee ja SSC:ssä 1 eli ei oo viime aikoina kyllä "liikaa" näkyny raideilla
Jokseenki vähäkäyttösiä nuo roguet kuitenki omasta mielestä raideissa etten nyt 2 enempää kyllä edes mielelläni ottais raidiin. DPS ei juurikaan päätä huimaa mielestäni jos katsellaan DD listoja pidemmältä raidilta ja tuppaa mielestäni kuolemaan aina sen verta helposti ettei oo sen arvosta. Hieman ongelmallisia nuo roguet valitettavasti joten tuskin ollaan lisää invimässä nyt näillä näkymin kovinkaan pian.
Image
Post Reply