Pahoittelut :<<<<<<<

Disharmony @ Stormreaver EU
machomacho
Posts: 8
Joined: 28 Jul 2008 20:05

Pahoittelut :<<<<<<<

Post by machomacho »

Niin tosiaan tässä tuli viimeviikonloppuna lauantai yönä noin klo 05.00 am. tehtyä apply Draamaan kun eräs nimeltämainitsematon kusipää oli vittuillu mulle 'bout viimesen kuukauden ja sillon tuli mitta täyteen ja pienen tovin kun olin jutellut Draaman warlock cl:n kanssa päädyin tekemään sen applyn sinne kun ihan tosissani sain tarpeeksi siitä "kivasta" vittuilusta -_____- ja kuulin että he saattaisivat tarvita yhden range depsin ulduaariin. Minulla ei siis ollu varsinaisesti mitään syytä lähteä Disharmonysta. Raidi ajat mätsäs tosi hyvin, porukka oli mahtavaa (lukuunottamatta erästä turkulaista) ja aika meni nopasti. Siispä pyydän anteeksi sitä että sen applyn sinne Draaman tein ja pyydän että harkitsisitte mun takaisin kiltaan ottamista kun tänään selvisi Draaman cl:n kanssa että heillä on 3 aktiivista lokkia eivätkä he tarvitse niitä lisää joten vielä kerran, pahoittelut koko disharmonylle. Toivon että tämä ei tuonut teille ikäviä muistoja kun tbc:ssä gearasitte porukkaa jotka sitten lähtivät heti Draamaan kun Draama aukaisi rekryt. eikai tässä sitten muuta. Katellaan annatteko anteeksi ja btw oon kasvanu (henkisesti) ja kestän nyt myös sen vittuilun mitä sieltä TURUN suunnasta kuuluupi.xD -Sami
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Pahoittelut :<<<<<<<

Post by Aduim »

Turku xD Ne on niin söpiksii molemmat ettei ne kyt mtn oo vittuillu! Antti on ainaki tosi kiltti suustaan : )))))

TAKAS VAAN IMO PRKL. Vaik et osaakaan tekstiäs jäsennellä. :p
atuim
machomacho
Posts: 8
Joined: 28 Jul 2008 20:05

Re: Pahoittelut :<<<<<<<

Post by machomacho »

Jäsentely on yliarvostettua mut asiaan. MOIADUIMMULOLISUAIKÄVÄ :(
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Pahoittelut :<<<<<<<

Post by Aduim »

Asia =/= Sun jäätävä ikävä mua kohtaan :E
atuim
machomacho
Posts: 8
Joined: 28 Jul 2008 20:05

Re: Pahoittelut :<<<<<<<

Post by machomacho »

Tänne sitä invii ku tuun duunist 5 mais :D pääsen taas afkaa Aduim kans Dalaraniin Horde pankin vieres olevalle lamppupylväälle ylpeänä Disharmonylaisena. (:
Bauhaas
Posts: 232
Joined: 22 Mar 2008 11:16

Re: Pahoittelut :<<<<<<<

Post by Bauhaas »

Tappaisit nyt ittes .
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Pahoittelut :<<<<<<<

Post by Hymy »

machomacho wrote:ja btw oon kasvanu (henkisesti) ja kestän nyt myös sen vittuilun mitä sieltä TURUN suunnasta kuuluupi.xD -Sami
Et varmasti oo ja et varmasti kestä, mut mulle iha sama tuutko takas, katellaan.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
User avatar
pulshu
Guild Master
Posts: 801
Joined: 10 Mar 2008 17:43
Location: Rauma Finland Perkele!
Contact:

Re: Pahoittelut :<<<<<<<

Post by pulshu »

Hoh hoijaa... taas yks lammas palaa laumaansa. Joo ei ittellä ainakaan syitä vastustella moista jos ei jollain o painavaa mielipidettä tuohon sanoo miks ei inviä sais.

Mut tää vois taas kerran olla yks hyvä esimerkki et jos tollaset jonkun toisen aiheuttaman vittuilun takia on oikeesti killan vaihto mielessä ja kaikki muuten toiminu hyvin niin ottakaa ny vittu sitä lähintä/tuttua offua hihasta kiinni ja sanokaa suoraan miten se asia on niin vältytään monelta turhalta draamalta ja vaikeudelta. Ittellä ei tästä Turun kuuntelemisesta juurikaan oo kokemusta kun tainnu vissiin kerran ventissä kuulla joten ei o kovin painuvasti vielä jääny mieliin mut onhan tuosta jotain juttua tullu kuultua et saattaa olla villit jutut jne. :-D
Image
User avatar
Hyeena
Posts: 272
Joined: 16 Mar 2008 15:41

Re: Pahoittelut :<<<<<<<

Post by Hyeena »

"Ahh <3 Disharmonyn draamaa lisää. Kiitos Kosha."

Tätähän tämä saattaa joskus olla. Vähän vanhempana psyyke on mahdollisesti kouliintunut sen verran, ettei yhden hepun kanssa riitelyn takia tarvitse koko porukkaa jättää. Entäs jos Draamassa olisi ollut joku kenen kanssa et olisi tullut toimeen?

No joka tapauksessa vaatii se kuitenkin jotain kirjoitella tänne häntä koipien välissä, että ehkä sitä on opittu jotain. Minun puolesta tervetuloa taas kiltaan, jatkossa olisi vaan hyvä ilmoitella jos jokin alkaa mieltä painamaan. Seuraavalla kerralla olenkin sitten jo eri mieltä.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Otrdi
Posts: 196
Joined: 18 Dec 2008 18:17

Re: Pahoittelut :<<<<<<<

Post by Otrdi »

Moi Matso
Image
Post Reply