Ingame nimi: Demion
Ikä: 20
Spec: 17 - 44 - 0 Fury
Kokemus: Aloitin vasta kun TBC julkaistii joten pre-tbc raidi kokemusta ei ole. TBC:Kara,Gruul,TK 3/4, SSC 3/6, ZA 2/6
Aktiivisuus: Raidata voin n. 4-5 kertaa viikossa, riippuen olenko iltavuorossa sinä viikkona jolloin pääsen töistä vasta yhdeksältä.
Gear: http://armory.wow-europe.com/character- ... r&n=Demion
Tutut killassa: Cerah, tressah, Delais.
Oletko munakko? khyl
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: Kaikki löytyy.
Muuta (Proffut, altit jne.) Vaihdoin juuri speccini takaisin furyyn että jos Gear ja Spec ovat vielä pvp/arms niin se ei oo vaa viel kerenny päivittyä (eli statsit unbuffed: 1813AP, 26,99crit% 218Hit). BS ja mining molemmat 375. Migrattiin juuri Delaissin kanssa Dentargilta stormreaverille koska suurinosa kavereista pelaa tällä servulla.
Demion - Fury Warrior.
Re: Demion - Fury Warrior.
Ikä on plussaa ja raidiaktiivisuus olis ihan jees iltavuoroa lukuunottamatta..
Meillä tuollaisia Furywarruja taitaa olla 3 jos tuo nayle nyt semmosena pysyy että taitaa olla paikka hieman hikisessä. no katellaan muiden vastauksia
Meillä tuollaisia Furywarruja taitaa olla 3 jos tuo nayle nyt semmosena pysyy että taitaa olla paikka hieman hikisessä. no katellaan muiden vastauksia
Meizi on myös Sarvimörkö
Kuvassa:
Hercuu Wibanatorz Topias Jersku
Kuvassa:
Hercuu Wibanatorz Topias Jersku
Ei viitti ihan turhaan alkaa kiltaan invimään jos ei oikein raid aikaa pystytä tarjoamaan että täytyy varmaan miettiä ja kattella.
ja mitä Motivoitumiseen tulee nii migrasin Stormille oikeestaa vain että pääsisin noitte kavereiden kanssa Raidaan, eli Delais, cerah ja Tressah hyviä irl kavereita
Siis huom. IMO.
En ole kyllä nähnyt eilistä ennen kuin Naylen furyna, mutta siis te päätätte ja mietitte. En minä
Kyllä kaveri pelata osaa niin kuin Delais:kin, molemmat olivat samassa ja yhtä kovassa killassa kuin tämä, mutta atm tämä on kovempi ofc.
En ole kyllä nähnyt eilistä ennen kuin Naylen furyna, mutta siis te päätätte ja mietitte. En minä
Kyllä kaveri pelata osaa niin kuin Delais:kin, molemmat olivat samassa ja yhtä kovassa killassa kuin tämä, mutta atm tämä on kovempi ofc.
Joo, kiltaan vaan imo, ni pääsee raidaamaan kavereittenkaa! Eipä ollu maanantain hyjalissakaan ku yks dps warru. Tosin ei oo mun päätos Mut GL
mää oon sitä mieltä että ei kiitos
Niin kun se voi viedä sun lootit, yyh.
Tää äijä pew, osaa pelata.
Tää äijä pew, osaa pelata.
Naylee vaan nolottaa et joku vie sen Damagedonessa Ei vaineskaa, mut jos on tilaa Dps warruille ni kiltaan vaan.