Ingame nimi: TokiL
Ikä: 16
Spec: Holy
Kokemus: SSC/TK ekat bossit, ZA Full clear
Aktiivisuus: arkena iltapäivästä alkuyöhön ja viikonloppuna hereillä ollessa
Gear: Bonus Healing 1750, full pve epic chestiä lukuunottamatta
Tutut killassa: Monksstrolls, Sossupummi
Oletko munakko?: Sikälimikäli itseäni pidän politikkona, en vastaa kysymykseen kunnes minulle hiukan taustoja selvitetään
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: on, onhan tässä teidän raideilla vieraillu pariin otteeseen
Muuta (Proffut, altit jne.) Herb/Alch, ei altteja
TokiL - parantava pappi
Re: TokiL - parantava pappi
Papeista ei taida olla missään specissä pulaa joten kiltapaikkaa ei tällä kertaa löydy.
homma harvinaisen selvä, käski vaan monkstrolli tänne applyä heittämään ehkä joskus myöhemmin
Mikä tuo tilanne on ollu nyt kesän alettua raid aikaan? Monta pappia on ollu online? Yhden vois varmaan invii.Lääke wrote:Papeista ei taida olla missään specissä pulaa joten kiltapaikkaa ei tällä kertaa löydy.
Minä ja Kameko ollaan oltu melkeinpä jokaisella raidilla tässä lähiaikoina , mutta jos ei ole ongelmaa kolmannen kanssa niin voihan sellasen ottaa.pulshu wrote:Mikä tuo tilanne on ollu nyt kesän alettua raid aikaan? Monta pappia on ollu online? Yhden vois varmaan invii.Lääke wrote:Papeista ei taida olla missään specissä pulaa joten kiltapaikkaa ei tällä kertaa löydy.
oha meit pappei raideil iha tarpeeks, Minä ja lääke ollaa melkeempä aina healerein. =)