EMOTHREAD
Re: EMOTHREAD
Ainii, vittu raidattaisko välillä? Mun vapaaillat menee runkaten jotain twinkki rogueta jne pallien kaivelua, jos ei raidaaminen kiinnosta menkää vittuun. <--- Emotion
Täytyy sanoo et agreen ihan 100% emotädin kans, pakko paljastaa et kahtelin jo muitaki kiltoi. :\
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
Eli ei ainakaan sun kans raidata.Hymy wrote:Täytyy sanoo et agreen ihan 100% emotädin kans, pakko paljastaa et kahtelin jo muitaki kiltoi. :\
Hymylle -dkp kun meinaa luovuttaa ja +dkp kun kehtaa sen kertoa. Eiköhän tässä saada porukkaa pian lisää rekryttyä ja itselläkin alkaa huomenna lomat. Silittelet vaikka koalaa sen aikaa kun saadaan homma taas pyörimään. Vai onko se ruoho toisaalla purppurampaa?
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Eip, emmä muihin kiltoihin ala hyppeleen kun killalla vähän vaikeuksia, mutta varasuunnitelma on aina hyvä olla. Toivottavasti vaan sitä porukkaa saadaan nopeasti kasaan että saadaan jotain aikaseksi.
Kun tosiaan minua ei tässä pelissä muu kuin raidaus kiinnosta, niin ollut pari viikkoa aika tylsää.
Kun tosiaan minua ei tässä pelissä muu kuin raidaus kiinnosta, niin ollut pari viikkoa aika tylsää.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
hopsu wrote:
Näinhän se homma etenee! = )Hymy wrote:Kun tosiaan minua ei tässä pelissä muu kuin Lewtzit kiinnosta, niin ollut pari viikkoa aika tylsää.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Tuo on kyllä vähä huono juttu jos ne lootit on ainut asia oikeesti minkä takia peliä pelaa. :-/ Ittellä ainakin monta muuta syytä siinä loottejen tasolla.Bauhaas wrote:Näinhän se homma etenee! = )Hymy wrote:Kun tosiaan minua ei tässä pelissä muu kuin Lewtzit kiinnosta, niin ollut pari viikkoa aika tylsää.
Eiköhän se hymy raidaamisen takia tätä kanssa pelaa niiku sano = ) Kuha menin kiusallani editoimaan.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Vitsi meni ylitse. Emoillaan!Bauhaas wrote:Eiköhän se hymy raidaamisen takia tätä kanssa pelaa niiku sano = ) Kuha menin kiusallani editoimaan.
Myöhäistä korjata Bauhaus, olet pilannut Hymyn maineen. Kaikki nauraa sille nyt. Tulet tuntemaan Hymyn wihan tästä eteenpäin ja joudut luopumaan offuista. Kukaan ei enää pidä sinusta, paitsi tietenkin Hyeena. pusipusi
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"