eli juu, juttelin tos todieforin kanssa looteista jotka haluaisin ja mitä kukaan ei tarvisi
ja listaan itemit jotka haluaisin ostaa joten roguet ja muut saavat itse asia tähä jotka tarvitsevat/ei tarvitse
[Blade of Infamy] Anetheron
[Mantle of Darkness] Naj'entus
[Nether Shadow Tunic] Supremus
eli tos ny varmaa alku bosseilta ne joita olisin havittelemassa
postatkaa need jos tarvitsette jotain noista vielä.
E: belt of deep shadow craftäjää myös
bt/mh
Re: bt/mh
Eiköhän noita voi koettaa kaupitellakkin jos ei isoa tarvetta kellään o.
Täh? Sanoit ekassa postauksessas että killan roksut saa tulla mainitsemaan jos tarttevat kys. itemeitä, joten mainitsin tarvitsevani noista kahta.
Saattaa toki olla, että ymmärsin tarkoituksen väärin, sillä noista lauseista ei saa mitään selvää.
Saattaa toki olla, että ymmärsin tarkoituksen väärin, sillä noista lauseista ei saa mitään selvää.
i ned evrithing
ps. valanas sun sigis on mahtava
ps2. eikö kannattaisi esim saunalta / draamalta ennemmin niitä ostella? just a suggestion.
ps. valanas sun sigis on mahtava
ps2. eikö kannattaisi esim saunalta / draamalta ennemmin niitä ostella? just a suggestion.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
joo tota tosiaan... oon vähän tätä kamojen "myyntiä" vastaan.. otetaan joku random jätkä
jostain helvetistä messiin,se maksaa killan leaderille kama menee hänelle. Tässäkin menee
yksi raid spotti jollekkin randomille (vaikka oliskin vaan yhden bossin verran,ja joku joka
ei tarvi siltä mitään,niin silti oon randomien raidille ottoa vastaan) ja sitten vielä
mun mielestä geari pitää itte ansaita/hankkia eikä ostaa. Kaikkia ei oo tarkotettu
myytäväksi,siksi on bop.
jostain helvetistä messiin,se maksaa killan leaderille kama menee hänelle. Tässäkin menee
yksi raid spotti jollekkin randomille (vaikka oliskin vaan yhden bossin verran,ja joku joka
ei tarvi siltä mitään,niin silti oon randomien raidille ottoa vastaan) ja sitten vielä
mun mielestä geari pitää itte ansaita/hankkia eikä ostaa. Kaikkia ei oo tarkotettu
myytäväksi,siksi on bop.
Hyttynen wrote:joo tota tosiaan... oon vähän tätä kamojen "myyntiä" vastaan.. otetaan joku random jätkä
myytäväksi,siksi on bop.