Hakemus - Waarp - Warlock - 70lvl
Re: Hakemus - Waarp - Warlock - 70lvl
Se et warlock classleader tulee perjantaina ehkä ei tarkota sitä et se tulee 05.00 koneelle = ) Ihan rauhassa vaan vastaus tulee kyllä ku kerkee
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Kunhan nostelin kun meinas pudota tonne pohjamutiin =)Bauhaas wrote:Se et warlock classleader tulee perjantaina ehkä ei tarkota sitä et se tulee 05.00 koneelle = ) Ihan rauhassa vaan vastaus tulee kyllä ku kerkee
Noniin kattotaas.. hmm ... joo eli pitää kyllä sanoa että kun tää "pippuripete" haki kiltaa nii taisin sanoa että ei oteta sisään ku ei oikeasti jaksa gearata enää porukkaa... sitte porukka sano että no perhana että on fiksu "otetaan kiltaan" minähän sitte ajattelin että no perhana otetaan kerran sakki näytti olevan sitämieltä tässä näitä lokkeja nyt sitte paukkuu ikkunoista ja ovista ku t4 tason lokki otettiin sisään.
Joten loppullinen mielipiteeni asialle tällä lokkimäärällä on että ei kiitos! jäbä osaa hommansa kyllä varmasti mutta lokkeja on just se mitä tarvitaan ja liikaa en halua ottaa... apply paras mitä olen nähnyt ja jäbä varmasti tykittää bolteillaki jäätävää dammagea mutta valitettavasti tilanne on tällähetkellä tämä.. tsemppiä teitsille killanhaku taipaleelle ja otetaan kyllä yhteyttä jos tilanne vaatii!
Joten loppullinen mielipiteeni asialle tällä lokkimäärällä on että ei kiitos! jäbä osaa hommansa kyllä varmasti mutta lokkeja on just se mitä tarvitaan ja liikaa en halua ottaa... apply paras mitä olen nähnyt ja jäbä varmasti tykittää bolteillaki jäätävää dammagea mutta valitettavasti tilanne on tällähetkellä tämä.. tsemppiä teitsille killanhaku taipaleelle ja otetaan kyllä yhteyttä jos tilanne vaatii!
Jees, no ilmotelkaa sitten jos spottia vapautuu, sillä en todennäköisesti ole tekemässä applya muihin kiltohiin lähiaikoina.
Meilläpä onki täälä lieviä selekkauksia tästä lokkitilanteesta ei mitään vakavaa mutta nyt oon unen tarpeessa ku tulin just kertausharjotuksista ja en oo nukkunu ku muutaman tunnin koko viikolla joten nukun huomiseen ja juttelen sulle sitte lisää ku oon levänny.
- Pippuripete
En mä mikään t4 tasone oo D:KinkyJ wrote:tässä näitä lokkeja nyt sitte paukkuu ikkunoista ja ovista ku t4 tason lokki otettiin sisään.
Cna I Has Sgnatur?