Ingame nimi:Aagu
Ikä:19
Spec:Fire
Kokemus:kara,za,ssc,tk,maggy,gruul,hyjal cleared ja bt 8/9
Aktiivisuus:ainakun oon nettilasku saanu maksettuu ja muijja ei oo tiel
Gear:http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... ver&n=Aagu
Resistance gearit:Sr
Tutut killassa:ent drhmmppa kinkyj sossu cybe barta bauhaas jersku iglu caltchul emt kai noi o jos niille käy
Oletko munakko? juu
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä:on
Tietokoneen tiedot:AMD Athlon 64X2Dual core 6000+ prossu, 3070mb ram ddr800,GF 8500gt näyttis ja windows vista
Muuta (Proffut, altit jne.) rollasin alchemyn tailorin tilalle seki koht capped ja encha on capped siis
Troll Mage lvl 70^^
Re: Troll Mage lvl 70^^
emmä taija sanoo mitää hyvää ku ei maininnu mua
no ei ny sentää, vitun kova maagi ja hyvä tyyppi. kiltaan!
Vähän Aagumainen apply siitä miinust/plus pojot.
Kova maagihan se on ja mainio tyyppi, pelkäänpä vaan että ei mage spotteja taida hirveest olla. Oottellaan että foorumipappa Jartzu tullee.
Kova maagihan se on ja mainio tyyppi, pelkäänpä vaan että ei mage spotteja taida hirveest olla. Oottellaan että foorumipappa Jartzu tullee.
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Sori unohin anteeksisossupumm wrote:emmä taija sanoo mitää hyvää ku ei maininnu mua
Mm, onhan tuo selkeästi hiton kova jäbä. En vain tiedä, miten esimerkiksi itse suhtautuisin siihen, jos päätettäisiin ottaa viides aktiivinen Mage. Tälläkin hetkellä se neljä on ajoittain liikaa, ottaen huomioon sen, että itse olen viettänyt useita iltoja stand-byllä, vaikka mielelläni olisin raidilla mukana. Ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan kaiken min/maxauksen myötä, voidaan teoretisoida, että Magejen tarve laskee yhä enemmän huonon DPSn vuoksi (suhteessa muihin). Sitten tulee se vaihe, että otetaan yksi tai kaksi Magea raidille, muut saavat runkata sivussa.
Mutta en minä ole mikään sanomaan. Jartzu on.
Tekis mieli sanoo suoraan et ei tarvita mut Jartzu päättäköön toki.
kyl mie standbyllä valmis oon jöpöttää mut voin olla varalla jos joku kaunis päivä siellä ei niitä mageja olisikaan..Loimulohi wrote:Mm, onhan tuo selkeästi hiton kova jäbä. En vain tiedä, miten esimerkiksi itse suhtautuisin siihen, jos päätettäisiin ottaa viides aktiivinen Mage. Tälläkin hetkellä se neljä on ajoittain liikaa, ottaen huomioon sen, että itse olen viettänyt useita iltoja stand-byllä, vaikka mielelläni olisin raidilla mukana. Ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan kaiken min/maxauksen myötä, voidaan teoretisoida, että Magejen tarve laskee yhä enemmän huonon DPSn vuoksi (suhteessa muihin). Sitten tulee se vaihe, että otetaan yksi tai kaksi Magea raidille, muut saavat runkata sivussa.
Hait tuossa aiemmin papilla kiltaan, jonka sanoit olevan silloin maincharru. Sattuuko olemaan minkämoinen shadowgear, jos tuo piispana oleminen vielä innostaisi? Varjopapille löytyisi spottia, riippuen tietysti gearista. Magena tuskin mahdut mukaan.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"