Terve pöytään. Eli holy priestille paikka olisi hakusessa. Tarkotuksena olisi päästä mukavaan ja aktiiviseen suomiporukkaan raidailemaan.
Olen 17 vuotias tietokoneisiin menevä (miehenalku) Espoosta. Harrastuksiin kuuluu tietokoneiden lisäksi musiikki ja tietenkin WoW.
Wowia olen pelaillut aina launchista saakka, aluksi Hunterilla pre-TBC:n ja sittemmin Roguella ja Priestillä TBC:n. Priestiä pelatessa kokemusta löytyy reilu vuoden verran ja healauskokemusta MH:lle asti.
Ingame nimi: Raguel
Ikä: 17
Spec: 17/54/0 (Holy)
Kokemus: pre-TBC MC, BWL, AQ20, AQ40 muutama bossi, Onyxia. TBC:ssä Karazhan, Zul' Aman, Gruul, Magtheridon, SSC, TK ja MH Archimondelle asti. Wotlk:ssa tähän mennessä 10man Naxx, 10 man obsidian sanctum, sekä wintergrasp 10 man ja 25man.
Aktiivisuus: Päivittäin onlinessä n. 16:00-23:00, viikonloppusin huomattavasti myöhempään luonnollisesti. Olen valmis joustamaan raidiajoista jos tarvetta on.
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&n=Raguel
Resistance gearit: Ei tällä hetkellä oikeen mitään, mutta hommaan tarvittaessa luonnollisesti.
Tutut killassa: Ei tietääkseni ainakaan.
Oletko munakko? -Jos mulkkua tarkotatte niin en tietääkseni
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: Molemmat löytyy.
Tietokoneen tiedot: Antec Sonata III, 2gb DDR2 RAM, Intel Core Q6600@3ghz, ASUS G-Force 8800GTS 512mb, Vindows Vista Home 64-bit.
Muuta (Proffut, altit jne.) Aktiivisia altteja ei tällä hetkellä, eli kaikki aika mitä koneella istun menee priestiä pelatessa. Priestillä ei tosin ole proffuja tällä hetkellä (paitsi First Aid 450) mutta suunnitteilla olisi 2 keräily ammattia flaskirahojen kustantamiseen.
Ei muuta kun hauskoja raideja pojille ja miksei tytöillekkin Wotlk parissa!
-Raguel
Holy Priest - Raguel - Stormreaver EU
Re: Holy Priest - Raguel - Stormreaver EU
Ihan hyvä hakemus, taitaa vaan olla Gistanin mukaantulon myötä holypappi puolella täyttä. Katotaas mitä Colle-setä tuumaa.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"