Surian, Resto shaman.

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Locked
Surian

Surian, Resto shaman.

Post by Surian »

Haen raidipaikkaa resto shamaanille. Tarkoituksena olisi siis päästä raidaavaan kiltaan, jossa tulisi raidattua, eikä släckättyä. Näin WoTLKin alussa ajattelin, että mahdollisuuteni päästä kiltaan olisi korkeimmillaan. Olisi hyvä saada progressi pyörimään jo näin alussa.

Olen 18- vuotias, kolmatta jalkaa kantava henkilö, lukion viimeisellä vuodella tällä hetkellä. Aikaa kirjoituksiin valmistautumisiin menee kyllä jonkin verran, mutta silti tietokoneella vietän lukuisia tunteja. Raidaus ajat, jotka minulle näen kaikista sopivimmiksi ovatkin siinä 19.00-00.00 paikkeilla, viikonloppuisin täysin vapaa, sillä en ole missään töissä. Toki puolenyön jälkeenkin voin arkipäivisin jatkaa, sille ei ole muuta estoa kuin minun kauneus- unien kärsiminen.

Minun wow historiikki:
PreBC, tuli pyrityksi useisiin kiltoihin, mutta tällä servulla jotenkin shamaaneita oli niin paljon, ettei hyvissä guildeissa ollut raidipaikkaa ja siitä se wowi lipsuikin sinne pvp puolelle ja jokseenkin wowin peluu jäi todella vähäiseen, liki olemattomaan. Veljeni warrulla tuli tankattua onyxiaa, mutta ei sen enempää. TBC:ssä kara, gruul, maggy, tk eka bossi ja ssc eka bossi, ja sitten seurasi wowin lopetus, tämän jälkeen kuitenkin levutin ensin magen 70 PvE progressi oli lähes sama kuin edellä mainittu, ja sitten Outland nimisellä realmilla roguellani vedin kara, gruul, maggy, zul aman. Zul amanin vedin noin 1kk ennen wotlkia magella ja shamaanilla sitten tämän jälkeen, ja innostuin taas shamaanistani. WoTLK:ssa shamaanilla vetänyt wintergrasp 10 manin, naxx 10 manista plaguewing + patchwerk, grobbulus kusi pugin kommunikoinnin takia.

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&n=Surian
geari ei ole mikään kummoinen, mutta sitä nyt tulee tässä ihan hyvään tahtiin. Hyvä enhageari löytyy kanssa jos siitä nyt on mitään iloa.
Resistance gearejä: ei.
Tutut killasta: Ei vissiin muita kuin tämä äskettäin saapunut Gisteni, tosin solmin tuttavuutta yhtä hyvin kuin kuppa.
Ventti/Mikki: molemmat löytyy kyllä.
Oletko Munakko? http://www.bestoffunnyemail.com/images/ ... -sense.jpg

Tietokone: Käytettävissäni on 2 konetta, 25maneissa varmaan tää mun jokapäivän ruoska ei varmaan jaksa pyörittää enempää ku 15fps, mut tarvittaessa vaihdan tohon veljeni koneeseen, proffut siinä GeForce 8800 GT ja IntelCore2duo E8400 @ 3.00 GHz. Joo ja siis tässä ruoskassa IntelPentium 4 @ 3.06 GHz, 2,5 gigaa keskusmuistia, näyttis radeon 9800pro.
Hymy

Re: Surian, Resto shaman.

Post by Hymy »

Luultavasti pääset, vähä epikkiä niskaa, tai kyllä noillakin mennään.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Bauhaas

Re: Surian, Resto shaman.

Post by Bauhaas »

Surian wrote:Tutut killasta: Ei vissiin muita kuin tämä äskettäin saapunut Gisteni, tosin solmin tuttavuutta yhtä hyvin kuin kuppa.
Alivuokralaisten kanssahan ei yleensä tuttavuutta tehdä. Mutta ei siitä sen enempää.

Restoshamaania todellakin tarvitaan että eiköhän paikka löydy. Tulen invimään jossain vaiheessa kun logata jaksaa ellei joku ole kerennyt tai kerkiä ensin = )
"Ladies, I'm Steve Stifler and I have an 11-inch penis... around! Think about it."
Locked