Hanibani ( Fairou ) - Holy paladin

Uusien jäsenten rekrytöintiosio
Hanibani
Posts: 4
Joined: 16 Feb 2009 13:30

Hanibani ( Fairou ) - Holy paladin

Post by Hanibani »

Etunimi: Miro

Ikä: 17

Tietokone: Melko uus kone pyörittää wowia hyvin.

Muuta: Toimiva mikrofooni löytyy.

Nick: Hanibani http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... n=Hanibani Mulla on tossa pvp gear ja spec, voitte tulla ingames kattomaan mun pve geari. Full epix pve gear suunnillee puolet normaalista ja puolet heroic raideista.

Class, race & spec: Holy Paladin

Proffut: JC/Mining. Alteilla löytyy BS ja kohta myös enchanting


Aktiivisuus: Olen hyvin aktiivinen, voisin raidata vaikka joka päivä.

Normaalit peliajat: Koulusta / töistä tultuani noin 12 asti. About 15-24. Viikonloppuisin tietysti pelaan kauemmin.

Kokemus: Kaikkilta raideilta löytyy kokemusta paitsi Malygos 25 man, mutta tuskin se paljon eroaa 10man versiosta.

Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Disharmonys olin pre-tbc Fairou nimisellä warlockilla. Lopetin sitten TBC:n tultua wowin mutta tulin takaisin TBC:n lopussa.
Tällä hetkellä olen guildissa joka raidaa naxx 10 mania mutta killassa liian epäaktiivista porukkaa joten päätin lähteä. Raideja joutuu kokoaja siirrellä ku liian vähä porukkaa onlines :|

PVE Kokemus : Pre-tbc kaikki muut paitsi Cthun ja naxx. TBC:ssä en kauheesti ehtiny pelaa, Karazanii raidannu vähäse. Wotlk Kokemusta löytyy kaikilta bosseilta paitsi Malygos 25 man, mutta tiedän kyllä taktiikat.

Altit, pvp kokemus yms: Tällä hetkellä warrior ja paladin lvl 80. Levelaan warlockia ja DK:ta kovaa vauhtia 80. PvP : Joskus TBC pelailin Thastorin altin kanssa areenaa. Tällä hetkellä yli 2k rating 2v2 ( pelataan kerran viikossa arenat PvE>PvP )

Suosittelijoita / kavereita killassa: Thastor + kaikki jotka oli Disharmonys pre-tbc :)

Odotukset ja tavoitteet: Olis kiva päästä vanhojen tuttujen kanssa raidaamaan naxx25man ku ei noitten pugien kanssa tuu muuta ku wipeilyä. Ja sitä uutta raidia ens patchis olis mukava alkaa raidaa.

Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Hyvä geari + aktiivisuus. En släkkää raideilla ja flaskit on aina kunnossa.

Muuta: Ammattikoulussa sähkölinjalla ei ole kokeita/läksyjä jotka estäisivät raidin.

http://apina.free4u2.net/~pulshu/huhuran.jpg tossa kuva ku tapettiin ekaa kertaa hunuran. oon tossa keskellä toi ruma orc warlock :roll:
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Hanibani ( Fairou ) - Holy paladin

Post by Hymy »

Joo tää feidas mut stratholmee ja kuolin diseasee ku bandut loppu!?
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Hanibani
Posts: 4
Joined: 16 Feb 2009 13:30

Re: Hanibani ( Fairou ) - Holy paladin

Post by Hanibani »

Hymy wrote:Joo tää feidas mut stratholmee ja kuolin diseasee ku bandut loppu!?
Joo farmattii repuu siel sillo. En tienny et jäit sinne sen jälkee ku oltiin lähetty thastorin kaa pois =/
Habis
Death Knight Officer
Posts: 37
Joined: 25 Mar 2008 23:13

Re: Hanibani ( Fairou ) - Holy paladin

Post by Habis »

wtf oot feidannu Timon -.- not cool, not cool at all
Ja meil onjo 2 (?) holy palaa jotka on melkee joka raidil jote ei oo tarvetta atm
thats my opinion (H)
Image
User avatar
Velhoprkl
Posts: 202
Joined: 12 Nov 2008 02:12

Re: Hanibani ( Fairou ) - Holy paladin

Post by Velhoprkl »

Hanibani wrote:
Hymy wrote:Joo tää feidas mut stratholmee ja kuolin diseasee ku bandut loppu!?
Joo farmattii repuu siel sillo. En tienny et jäit sinne sen jälkee ku oltiin lähetty thastorin kaa pois =/
Ei pitäs kyllä syyttää sinua tuosta wipestä varsinkaan jos -Thastorin- kanssa tekee jotain kuten feidaa partyistä tai raideista... Varsinkin jos syy on vielä selvä, Thastor ei... PvpVPVPVPV Paskfldsaåajsjådjaådsjåadajdåsadj
Hanibani
Posts: 4
Joined: 16 Feb 2009 13:30

Re: Hanibani ( Fairou ) - Holy paladin

Post by Hanibani »

Habis wrote:wtf oot feidannu Timon -.- not cool, not cool at all
En kyl feidannu sitä.. sanoin sille et lähen tän runin jälkee ja se jäi sinne jotai afkaa ku olin lähteny ja joku disease oli varmaa tappanu sen :|
Hymy
Posts: 549
Joined: 21 Mar 2008 22:11
Location: Siilinjärvi

Re: Hanibani ( Fairou ) - Holy paladin

Post by Hymy »

Joojoo :D Mut pitää katella tota tilannetta, holy paloja tosiaa taitaa olla se kaks mut katellaa, tosin tässä nyt kaks holydiniä hakenu sua ennen eikä nekää oo päässy 8)

PS. kuka muu muka ku keila?
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.

hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Aduim
Apina
Posts: 342
Joined: 09 Sep 2008 16:27

Re: Hanibani ( Fairou ) - Holy paladin

Post by Aduim »

Siinä vaiheessa ku andrissa rupee unohtuun, on jossain jotain vialla :( Sehän kuulemma kuulostaaki ihan multa!
atuim
Otrdi
Posts: 196
Joined: 18 Dec 2008 18:17

Re: Hanibani ( Fairou ) - Holy paladin

Post by Otrdi »

Aduim wrote:Siinä vaiheessa ku andrissa rupee unohtuun, on jossain jotain vialla :( Sehän kuulemma kuulostaaki ihan multa!
Ööö...? Ja kukas sä olet? Ollaanko me joskus tavattu?
Image
Hanibani
Posts: 4
Joined: 16 Feb 2009 13:30

Re: Hanibani ( Fairou ) - Holy paladin

Post by Hanibani »

njoo ei sit voi mitää... ilmotelkaa sit jos spotti vaikka aukeaa
Post Reply