Guildi on ihan hyvä sana, mut en tiiä mikä KL on. BTW huono nimi sun kissallas, Kolli on ainoa oikea!Aduim wrote:EI näin -.- Eihän toi oo ees sana!Ylläri wrote:Shoulder enchanttei oon hommaamas stoneil ja saan tänää, ku sain pari päivää sit ja sit head enchanttii tulos kirin tor enchant. Tost nax25 sen verra et en oo saanu KL alas tos guildis vaan sain se sit sunnuntaina Draaman kaa..
EDIT:Suosittelijoita / kavereita killassa:Rokuu ja Aduim, olenhan hänen kissansa kaima (H)
HOLY PAla
Re: HOLY PAla
No se on kyl totta, eio kollin voittanutta! Mut miku on sit toisista paras <3 Tai emt on toi viiruki ihan mukava :ERhianne wrote:Guildi on ihan hyvä sana, mut en tiiä mikä KL on. BTW huono nimi sun kissallas, Kolli on ainoa oikea!Aduim wrote:blabla
atuim
Jokainen draamalainen (joka oli kyseisel runil) varmaa suosittelis meille tätä.
Terveisin nimimerkillä olin tuolla runilla myös xD
Terveisin nimimerkillä olin tuolla runilla myös xD
OT: Tuhnu on ainut ja oikea nimi kissalle! (R.I.P.)
[20:29:35] [G] [80:Todiefor]: täh?
Voi voi teitä. Arvonsa tunteva kissanomistaja nimeää tietenkin pörröturkkinsa Roopeksi.
Ja offtopickina tähän kissaketjuun pieni Ylläri: Ei oikein vakuuta tämä hakija tällä kertaa.
Ja offtopickina tähän kissaketjuun pieni Ylläri: Ei oikein vakuuta tämä hakija tällä kertaa.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"