No ois siisti jos pelaisit myös. Kesä lähenee ja kaikki pelaajat mitä saadaan haalittua on erittäin tärkeetä. Nämä kaksi kyseistä Shamaani jotka lähtivät eivät ilmesesti taas ajatelleet nenäänsä pitemmälle vaan lähtivät täyttämään rivejä johonkin vammaisten kiltaan... Kiitän kun jätitte killan oman onnensa ojaan.Shaqu wrote:Teil on meizi, nn.
Mobzi - Elemental shaman
Re: Mobzi - Elemental shaman
Kiltaan on tullu lisää kavereita/tuttuja jokka varmaan pystyy suositteleen mua...
Esimerkkeinä mainitten esim Bumbá (irl kaveri) Karosa (irl kaveri) sitte Thurgath.
Ja ku toi ikä tuntuu arveluttavan ihmisii nii pistän tänne että pystyn arkisin pelaan tarvittaessa vaikka 12 asti jos on tarve.
Esimerkkeinä mainitten esim Bumbá (irl kaveri) Karosa (irl kaveri) sitte Thurgath.
Ja ku toi ikä tuntuu arveluttavan ihmisii nii pistän tänne että pystyn arkisin pelaan tarvittaessa vaikka 12 asti jos on tarve.
En tiiä miks kukaa ei oo sanonu tähä viel mitää järkevää, mutta ainut "miinus"puoli tässä applyssa on toi 16, (paraski puhumaan, paljon vanhempi ole). meiltä tosiaan lähti ainua ele shaman killasta ja aktiivinen toinen ois kiva saada niitä castereita buffaamaan että pysyy nekin perässä.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
Onko täältä hävinny edit nappula jonnekkii vai oonko vua sokkee, noh eniveis, eiköhän huomenna tuu vähä selekoo tähä asiaa, kävin äsken wowissa ja siellä oli 2 jäbää online mun lisäks.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
hopsu wrote:
Khyl tää mun mielestä ihan selkee homma on. Kunhan kesäl sulla vaan on aikaa on pelaa, en nää mtn estettä miksei ainaki trialille vois ottaa.
atuim
Joo kesällä mulla on enemmän aikaa pelata wowii ku nytten... ei oikein oo mitään muutakaan mihin kesänsä käyttäis (ehdin kyl nyttekki ihan hyvin)
Miksei oo killassa viel? Oo Tarvitaan kipeesti meidän Vaasa-jaokseen vahvistuksia :<
atuim
Joo otin rekrytointi osiolta edit mahdollisuuden pois kun random noob apinat teki välillä hakemuksia ja sit hetken päästä saatto käydä editoimassa sen tyhjäks.Hymy wrote:Onko täältä hävinny edit nappula jonnekkii vai oonko vua sokkee, noh eniveis, eiköhän huomenna tuu vähä selekoo tähä asiaa, kävin äsken wowissa ja siellä oli 2 jäbää online mun lisäks.
Wut?Aduim wrote:Miksei oo killassa viel? Oo Tarvitaan kipeesti meidän Vaasa-jaokseen vahvistuksia :<