IRL tiedot:
Etunimi:Matti
Ikä:17
Tietokoneen tiedot: Tarpeeksi hyvä
Character tiedot: Soulsickle DW frost dps
Nick: (armoryyn linkki) Linkkailen kunhan päivittyy, ellei joku halua ingame tulla vilkaisemaan
Class, race & spec: Death Knight, Undead, Frost DW
Proffut: Inscription (450) Herbalism (450)
Aktiivisuus: Olen yleensä pävittäin koneella eli kaikkiin raideihin pitäisi päästä mutkitta
Normaalit peliajat: Päivittäin 11.00-13.00 kun herään, ja lopettelen ilman menoja joskus yöllä
Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Rumpuja soitan ja puntilla käyn silloin tällöin, ei mitään vakituista harrastusta
Kokemus
Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Olin toisella realmilla Surge of Lightissä ja lähdin ylläripylläri migrauksen takia
PVE kokemus:: kaikki 10/25 manit, Ulduar 25 12/14 ja Ulduar 10 13/14 (2 hard modea)
Altit, pvp kokemus yms:Altteja ovat Darksorrowilla 73 warru ja locki ja Al'akir servulla 70 druidi
Disharmonyyn?
Suosittelijoita / kavereita killassa:Ei ole ketään :<
Odotukset ja tavoitteet: odotukset ovat varmaankin letkeää porukkaa, onnistuneita raideja, ehkä muutama failattukkin mahtuu,l Angstiminen ei ole minun juttuni, joku muu saa hoitaa sen puolen
Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille:: Olen classini/speccini osaava Dk dps
Muuta:Pure win scrubs
Soulsickle, DK dps
- Soulsickle
Re: Soulsickle, DK dps
vieläkään ei ole armory päivittynyt.
ai topias kiltaan? ait!
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
- Soulsickle
http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... Soulsickle siinä armory linkki
topias kunnon kusipää ei tullu ees miittaa mua ja felderii Assyille
Näin Erezacin assyil se muisti meizin viime vuodelt, vittu se on kyl paras jäbä!!
Näin Erezacin assyil se muisti meizin viime vuodelt, vittu se on kyl paras jäbä!!
: DD noob
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
hopsu wrote:
- Soulsickle
Jos nyt saisi jonkilaista vastausta onko hylätty vaiko ei tiedetään ettette raidaa paljoa olenkaan kesällä, kiltaan vaan haluan
no sano todieforille et invaa, onse ottanu jotai randomeita näköjää muutenki
hopsu wrote:
hopsu wrote: