Ingame nimi: Delais
Ikä: 20
Spec: Shadow 14 - 0 - 47
Kokemus:
pre-TBC kokemusta ei ole kertynyt kun aloitin vasta burning crusaden aikana pelaamisen
BC:Kara,Gruul,Maggy,TK 3/4, SSC 4/6, ZA 2/6
Aktiivisuus: Parhaina päivinä 10 tuntiakin, raidata voin 3-5 kertaa viikossa
Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... r&n=Delais
Tutut killassa: Cerah, Tressah
Oletko munakko? Isot on
Onko Ventriloa ja/tai mikkiä: ventrilomix / headset
Muuta (Proffut, altit jne.) Tailoring ja enchanting 375, yksi 70 levun huntteri Dela löytyy mutta karazhan serverillä.
Juuri migrasin stormreaverille koska suurin osa kavereista täällä pelailee ja siks uutta kiltaa
hakemassa. Ja hyeenalle on kyllä pakko sanoo että hirvet on aivan ehdottomasti
kovempia ku kengurut.
Delais - Shadow priest
Delais - Shadow priest
Last edited by Delais on 19 Apr 2008 20:46, edited 1 time in total.
Re: Delais - Shadow priest
Släck gem spotted in pants!
Ihan hyvältähän tuo hakemus vaikuttaa. Ikä on plussaa. Muut varmaan osaa määrittää spappien tarpeen, itse kun joudun yleensä slak viikolla. Aika heikosti on kait ollut spappeja linessä. Mutta kyllä minä näin varjopappien ylijumalana ja kaikkien pappien äitinä voisin pitää häveliäästi peukaloa ylöspäin tälle applylle. Kerrot vaan eka kummat on kivempiä hirvet vai kengurut?
Ihan hyvältähän tuo hakemus vaikuttaa. Ikä on plussaa. Muut varmaan osaa määrittää spappien tarpeen, itse kun joudun yleensä slak viikolla. Aika heikosti on kait ollut spappeja linessä. Mutta kyllä minä näin varjopappien ylijumalana ja kaikkien pappien äitinä voisin pitää häveliäästi peukaloa ylöspäin tälle applylle. Kerrot vaan eka kummat on kivempiä hirvet vai kengurut?
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Mun kommentti jää aika vajaaks ku just otettii uus spriest kiltaan ku vanhat slackas.. mut ihansama kiltaan vaa
Meizi on myös Sarvimörkö
Kuvassa:
Hercuu Wibanatorz Topias Jersku
Kuvassa:
Hercuu Wibanatorz Topias Jersku
Asenne tuntuu olevan kohdallaanJa hyeenalle on kyllä pakko sanoo että hirvet on aivan ehdottomasti
kovempia ku kengurut.
"Silloin tällöin laskeva aurinko kultaa hyeenojen ruumiit ja ne magnetisoituvat maapallon mukaisesti"
Kiltaan.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
Spriestzahemagemageshaqu, kuulostaa aika helvetin hyvältä. Kiltaan.
kyllä nyt imo on asia sillä lailla pojjaat että kiltaan tää kaveri ja heti, onhan meillä kai kolme (3) spriestiä atm mut aika nihkeesti raideilla näkyny...