IRL tiedot:
Etunimi: Joose
Ikä: 16
Tietokoneen tiedot: Pari kuukautta sitten kasasin ihan tuoreimmista osista vaikka bujetti oli 600 euroa. Näyttiksessä omaa muistia on 1 giga ja wowi pyörii asetukset tapissa sulavasti myös raideissa.
Muuta: Tennistä harrastan pari kertaa viikossa mutta harkat eivät haittaa raidaamista.
Character tiedot:
Nick: http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... &n=Orkrist
Class, race & spec: Orc male, enhancement shaman.
Proffut: Alchemy 450, Enchanting 350, jota parhaillaan levuttelen.
Aktiivisuus:
Normaalit peliajat: joka päivä kello 22:00 asti pääosin. Joustaa voin jonkin verran tarvittaessa.
Harrastuksia yms jotka voivat haitata pelaamistasi: Harrastus ei haittaa pelaamista.
Kokemus
Entiset killat (ja syyt miksi lähdit): Viimeisin kilta Divinum, jossa olin yksi perustajista, kaatui kun valtaosa offuista + GM lähtivät allyille. Sitä ennen pari random kiltaa
PVE kokemus: raidikokemus on hankittu enimmäkseen WotLKissa, elikkä kaikki pre 3.0 raidit clear, uldu10 12/14 ja uldu25 7/14. toc10 ja 25 norm clear, togc10 1/5 :/ ja 25-man 0/5.
Altit, pvp kokemus yms: 80 lvl dk tankki nimellä Wais, vähän päälle 40k unbuffedia yms. PvP kokemusta ei ole juuri ollenkaan.
Disharmonyyn?
Suosittelijoita / kavereita killassa: Eipä taida olla.
Odotukset ja tavoitteet: Mukavaa raidiseuraa ja sujuvaa progressia, mitä muuta sitä voi toivoa?
Miksi haluamme juuri sinut hakemallesi spotille: Koska olen classini osaava aktiivinen ja asiallinen raidaaja joka ei valita pienistä ja kestää pitkiäkin wipeilyjä, toivon tuovani killan raideille myös "taitoa" ja dps buustia. 8-D
Muuta: Vent 2.1 löytyy ja uskallan puhuakin sielä sitten. Raideille otan tietty kaikki flaskit yms consut mukaan ja geari repairattuna. Elixir Masterinä nuo hoituu alta aikayksikön.
Orkrist - Enha Shaman
Re: Orkrist - Enha Shaman
Kiltaan?hopsu wrote:vittu että toi sininen fontti otti silmiin, ei kiltaan
Ai mun silmät... En muistanukkaan että hakemuspohjassa olis tuollaset värit ollu
Ei sit tainnu olla hyvä idea värittää noit kysymyksii
No joo mut mitä hakemuksee tulee ni aseet on mitä on muuten ny melko ok vois olla. Kun ny muistais monta encha shammua olikaan... 1-2 vissii.orkrist wrote:Ei sit tainnu olla hyvä idea värittää noit kysymyksii
Jees aseet on jotain ihan hirveetä. Joka viikko oon runannu molemmat tocit ja uldu25, mutta tosi huono mäihä on ollu aseiden kaa.
kyllähä se tessu pyöriskellee mut se lifettää liikaa, monksin on pitäny varmaa alottaa pellaamine ainaki teemu mukkaa mut emt.
"Se on bugi jere vitty oot perseest älä tee uusii topiccei vaa sen takii et oot perseest." tobais always in memory.
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
hopsu wrote:
no mitä järkeä juoda jos ei tulis humalaan
SE ON ENHA!!!!!!!
Joo mut Tessu lifee ja Teemu nyt kusettaa minkä kerkeää, kiltaan vaan.
Joo mut Tessu lifee ja Teemu nyt kusettaa minkä kerkeää, kiltaan vaan.
Vihaan itseäni enemmän kuin muut kerkeävät.