[hylätty] Zygel - Boomkin Druid
Re: Zygel - Boomkin Druid
eei vittu repeilen tätä threattia : ).. kiitos
LoL! Hyeenakin trollaa täällä vielä ilmeisesti ajoittain vaikkei missään miehestä oo muuten kuulunukkaan.Hyeena wrote:Kutsuiko joku?Ipi wrote:... Tuohon metsien karuun kuninkaaseen, viidakon raavaaseen valloittajaan, tuohon karvaiseen ihmisten esi-isään, elikkoon, joka laittaa Andrissankin polvet tutisemaan ainakin hetkeksi !
Vaikken herroista isoista herroista tiiäkkään nii en mä oikein nää käyttöö nyt tälläselle oomkinille.
No jos nyt vakavissaan, niin specci on ok, gear ihan ok (paitsi hirveesti spirit-kamaa ja low crit) muuten, mutta mikä helvetti toi +int-trinksu on?
Ja niin, ei kolmella boomarilla kyllä mitään tee... Ennemmin joku eleshammy kiltaan imo..
OT: sain sakot autolla kaahailusta :< kyllä nyt vähän masentaa :<
Edit: Opin juuri laittamaan parvekkeenoveni lukkoon Hyvä minä! \o/
Ja niin, ei kolmella boomarilla kyllä mitään tee... Ennemmin joku eleshammy kiltaan imo..
OT: sain sakot autolla kaahailusta :< kyllä nyt vähän masentaa :<
Edit: Opin juuri laittamaan parvekkeenoveni lukkoon Hyvä minä! \o/
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
-Frank Sinatra-
Hehehee, Madaolla taitaa olla muukin kun dps mielessä
"Kehitysvammainen, joka osaa näytellä hyvin."
-Frank Sinatra-
-Frank Sinatra-
Heh... nii senki irstas!
no voihan sen kiltaan ottaa. Oletuksena että ei välttämättä aina irtoa spotteja maijalla kumminkin on välillä jotain elämää ; ) toisella boomarilla taitaa olla vielä alkuinnostus päällä : )
Maija pääsee puhumaan tisseistä muualle kuin rekryymis sivulle
Trinketti on paremman puutteessa.. Mutta selvää vastausta en ole vielä teistä saanut, että pääsenkö vai en?:)